La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Àrea d’Afers Acadèmics, Certificats

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Àrea d’Afers Acadèmics, Certificats"— Transcripción de la presentación:

1 Àrea d’Afers Acadèmics, SIGM@, Certificats
    Notes certificats > Emissió i reimpressió de certificats en format electrònic Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), 21 de maig de 2015           Àrea d’Afers Acadèmics, Certificats

2 Àrea d’Afers Acadèmics, SIGM@, Certificats
Índex 1. Emissió de certificats   1.1. Paràmetres d’emissió 1.2. Liquidació   2. Reimpressió de certificat Àrea d’Afers Acadèmics, Certificats

3 1. Emissió de certificats => Emetre certificat
Aquesta funció permet emetre i imprimir un certificat a un usuari autoritzat. El procés consistirà en seleccionar: l’alumne, els paràmetres de codi de certificat, idioma i format els paràmetres acadèmics: barem a aplicar, ordre de les assignatures, dades d’accés a mostrar, si és el cas, o no mostrar les dades d’accés fer la liquidació de la taxa associada al certificat, emetre i imprimir el certificat. 1.1. Paràmetres d’emissió del certificat Àrea d’Afers Acadèmics, Certificats

4 Àrea d’Afers Acadèmics, SIGM@, Certificats
Cerca de l’alumne: es selecciona l'alumne segons els paràmetres que apareixen a la pantalla. Codi certificat: seleccionem el model de certificat CAP_E_Admin (Certificat Acadèmic Personal: Administració Electrònica. Idioma: No cal seleccionar l’idioma, atès que aquest model de certificat es realitza sempre en trilingüe. Format de visualització: podrem visualitzar el certificat en pantalla i fer una impressió provisional abans d’emetre’l. Per al CAP-EAdmin només s'autoritza el format pdf. Format definitiu: El CAP_E_Admin està signat digitalment i s’ha de lliurar a l’estudiant en format PDF, ja sigui mitjançant enviament per correu electrònic o bé mitjançant un dispositiu portàtil facilitat per l’estudiant (per exemple un dispositiu USB) Selecció de l’expedient: Seleccionarem l’expedient o expedients a certificar, només d’estudis de Graus i de Màsters. Observacions: En el camp d’observacions posares aquelles dades que volem que surtin en el certificat com a “altres dades complementàries” Tan sols aprovades: Amb un “tic” seleccionarem aquest camps si només volem certificar les assignatures superades. Barem a aplicar (si es desitja nota mitja): per mitjà de la icona seleccionarem el barem o barems, que calcularan la nota mitjana de l'expedient i que sortirà al certificat. Si no s'informa aquest camp el certificat s'emetrà sense aquesta dada. Per al CAP_E_Admin el barem a aplicar serà el núm. 36. Ordre de les assignatures: marquem l’ordre en què es relacionaran les assignatures al certificat: per anys (s'ordenen segons l'any en què es van cursar), o per cursos (s'ordenen segons figuren al pla d’estudis). Dades d’accés a mostrar: podem seleccionar l’accés al centre o l’accés als estudis. Per aquells casos en que existeixin incorreccions en les dades d’accés que no permetin emetre el certificat, es podrà seleccionar l’opció de no mostrar les dades d’accés. Previsualització: Un cop es complimentin aquests camps podem previsualitzar el certificat, opció que ens permetrà veure en pantalla el certificat i imprimir un certificat “provisional”. Liquidació: A continuació farem la liquidació econòmica (associació de les taxes administratives al certificat). Àrea d’Afers Acadèmics, Certificats

5 Àrea d’Afers Acadèmics, SIGM@, Certificats
1.2. Paràmetres de liquidació Any acadèmic: sortirà per defecte el curs acadèmic actual. Data aplicació taxa: sortirà per defecte la data del dia. Si cal modificar aquesta data, el format d’introducció haurà de ser dd/mm/aaaa. Taxa administrativa: normalment només hi ha una taxa per certificat i sortirà per defecte. Classe de liquidació: per defecte sortirà l'ordinària. Si no és l’adequada, es seleccionarà mitjançant el desplegable. No es realitza el pagament: camp opcional. Es marcarà el “tic” només quan el certificat sigui sense cost econòmic, llavors caldrà seleccionar el motiu de NO pagament en el desplegable que apareixerà: Codi 1: certificat sense càrrec per continuació d'estudis. Codi 2: certificat sense càrrec per deteriorament de l’original Codi 3: certificat sense càrrec per a programes d'intercanvi. Codi 4: certificat sense càrrec per trasllat d'expedient dins de la UAB. Codi 5: certificat sense càrrec per situacions especials. * (La resta de motius que apareixen al desplegable no s’utilitzen per als certificats) Àrea d’Afers Acadèmics, Certificats

6 Àrea d’Afers Acadèmics, SIGM@, Certificats
Forma de pagament: Efectiu: es seleccionarà quan l'alumne faci el pagament en el TPV, o bé per ingrés en efectiu al compte de la UAB. Automàticament sortirà la data de moviment i la data de validació (surt per defecte la data del dia, però la podem modificar) Si s'ha marcat el camp "no es realitza el pagament", automàticament es gravarà com a modalitat de pagament "efectiu", alhora que es generarà una liquidació d'import "0" Un cop complimentats aquests camps fem <acceptar> i verifiquem la liquidació. Si la liquidació no és correcta, la podem modificar tot prement <Modificar liquidació> Emissió: per a emetre el certificat. Un cop s'ha fet l'emissió el certificat quedarà validat, es gravaran els registres de l'emissió, es generarà i gravarà la taxa corresponent i NO es podrà tornar enrere imprimir rebut : segons la forma de pagament escollida, per a visualitzar el document de liquidació definitiu i imprimir-lo, si és el cas. Des d’aquesta pantalla ja podem visualitzar el certificat, imprimir-lo, arxivar en format PDF i enviar-lo per correu electrònic en format PDF. No obstant, també podem prémer l’opció <obrir en una finestra nova>. 2. Emissió de certificats => Reimprimir certificat Aquesta funció permet reimprimir o visualitzar (a un usuari autoritzat) certificats que ja han estat emesos. Cal tenir en compte que els fitxers dels certificats emesos seran guardats per un temps determinat. Seran esborrats a criteri de la Universitat per a evitar l’acumulació d’un número massa elevat d’aquests fitxers. No obstant això, sí que estaran disponibles a la Seu electrònica per a la seva impressió durant el termini de 3 anys. Àrea d’Afers Acadèmics, Certificats

7 2. Emissió de certificats => Reimprimir certificats
Cerca de l’alumne: es selecciona l'alumne segons els paràmetres que apareixen a la pantalla. Apareixerà una llista dels certificats emesos a aquest alumne. Seleccionem el certificat de la llista prement <descarregar> Imprimim el certificat. S’imprimirà una rèplica del certificat originalment emès. Reimpressió: Es podran reimprimir els certificats que han estat emesos en el mateix curs acadèmic i amb un màxim de tres mesos abans. Àrea d’Afers Acadèmics, Certificats


Descargar ppt "Àrea d’Afers Acadèmics, Certificats"

Presentaciones similares


Anuncios Google