Generalitat de Catalunya

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Comissió d’estudi sobre l’Economia Col·laborativa
Advertisements

La qualitat, garantia de millora.
EVOLUCIÓ DE LA SENSIBILITAT AL PREU DELS TURISTES ESPANYOLS
PROJECTE BANDA AMPLA RURAL - SATÈL·LIT
AGENTS CÍVICS TORELLÓ GENER - JUNY 2012.
Targeta Client Sistema de fidelització de Caldes Centre Comercial
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
ESTUDI DE MOBILITAT URBANA SOSTENIBLE DE CALDES DE MONTBUI
Institut Català de Finances
Jornada Cloenda Esports
i el que no es pot avaluar
EL DESPLAÇAMENT EN BICICLETA NO ÉS UN EXOTISME
Associació de Famíles Nombroses de Catalunya
Aportacions de les enquestes de camp
Taula 1: «Més que una casa»
1 era JORNADA D’EMPRENEDORIA I EMPRESA Sant Celoni 31 març 2011
PRESSUPOST MUNICIPAL AJUNTAMENT SANT HILARI SACALM REGIDORIA D’HISENDA
Desenvolupament de la sessió:
ESTRATÈGIA DE CONTRACTACIÓ TIC PER A LA TRANSFORMACIÓ DIGITAL DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA 28 d’agost de 2018.
Ajuntament de Sallent 25 d’octubre de 2011 Equip redactor geovial, slp
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Realitzat per l’Associació Progressista de Catalunya
La Nòmina Catalana.
Transformació de la carretera de Sentmenat en un Passeig
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
JORNADA DEL DIA SENSE COTXES
ESTRATÈGIES HOTELERES URBANES ESPANYOLES I EUROPEES DAVANT DEL LOW COST Autors: Dr. Josep-Francesc Valls, catedràtic d’ESADE, director del Simposi Internacional.
Ajuts individuals de menjador Curs
EL PLA INDIVIDUALITZAT
Dispositiu d’Urgències per gestionar la facturació i cobrament d’estrangers Unió Catalana d’Hospitals: Bones pràctiques de gestió 1 desembre 2009.
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
Jornada Cloenda Esports
COM FER FRONT A LA MANCA D’HABITATGE SOCIAL
Aparcaments de rotació a Sabadell
PERQUÈ NO ENS FOTIN EL TREN La Garriga, 14 de desembre de 2015
Cercle de comparació d’Esports Jornada de cloenda 15/12/2017
La gestió per processos
Mobilitat 1996 S’ha elaborat una matriu de viatges 1996 entre municipis a partir de les dades de l’EMO 96, l’EMQ 96 i dels operadors. La mobilitat obligada.
Necessita Catalunya un nou finançament?
Resultats DIAGNOSI SOCIO CULTURAL DE L’ENTORN FAMILIAR DELS I DE LES
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
Amics de la ciutat de Granollers Granollers, 26 de gener 2011
“La felicitat la proporciona l’ús de les coses, no la seva possessió.”
Concurs Bíblic Víctor Bernal Martínez Col·legi Sant Josep Obrer
Marc territorial Àmbit: les 7 comarques de la RMB
El màrqueting i els seus elements
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
Banca ètica CeDRe Girona, gener de 2018
Jonathan Ceballos Rodriguez ( ) Zenón Perisé Alía ( )
PRESTACIO PER ATENDRE NECESSITATS BÀSIQUES
Préstecs Participatius per a emprenedors culturals digitals.
Presentació Pública dels Pressupostos del 2015
Com preparar una unitat per a l’avaluació
Illes de vianants.
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
Xerrada sobre morositat a les Escoles Concertades
PRESENTACIÓ DEL PROJECTE GESMOPOLI
TAULA D’ITINERARIS PROFESSIONALS ITINERARI
Condicionament de la Travessia de Jesús
TRC AIRE CONDICIONAT, LA SOLUCIÓ NATURAL
Badalona, 1 de desembre de 2005
OFICINES FACILITADORES DE LA MOBILITAT A LES COMARQUES DE GIRONA
Xavi Fabregat 4tA Karim Atsailali 4tA
Nou Hospital. Fundació Hospital de l’Esperit Sant Gestió de Facturació a Tercers 1 de desembre de 2009.
Els “trapicheos” d’uns quants socialistes al nostre poble Palau-solità i Plegamans $
Jornada per a una mobilitat de qualitat a les terres de Lleida
Actuacions ferroviàries: RENFE
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
MOVENTIS és una empresa familiar fundada l'any 1923, que respon a les necessitats de mobilitat de persones i organitzacions a través d'integrals i.
Transcripción de la presentación:

Generalitat de Catalunya Fundació Mobilitat Sostenible i Segura Projecte CarSharing Catalunya Barcelona, 25 de març de 2003

Projecte CarSharing Catalunya Generalitat de Catalunya El CarSharing és un servei de mobilitat que busca la utilització dels serveis de transport de forma intel.ligent : accés al cotxe (flota compartida de cotxes) al transport públic. En el futur haurà d’incorporar la bicicleta El CarSharing, per tant, no és un servei de lloguer d’automòbils a baix preu. Projecte CarSharing Catalunya

Diferències entre el CarSharing i el lloguer de vehicles Generalitat de Catalunya Diferències entre el CarSharing i el lloguer de vehicles Es pot utilitzar un vehicle per períodes mínims de 1 hora Facturació per hora i quilòmetre Molts aparcaments descentralitzats Autoservei (trucar i conduir) Servei les 24 hores del dia Promou el transport públic El CarSharing és fàcil i flexible Projecte CarSharing Catalunya

Diferències entre el CarSharing Projecte CarSharing Catalunya Generalitat de Catalunya Diferències entre el CarSharing i CarPooling CarSharing vol dir compartir el dret d’utilitzar una flota de cotxes. L’organització precisa d’una empresa que presta els serveis En el CarPooling una o més d’una persona comparteixen el viatge d’un únic propietari. És com un autostop organitzat. No necessita una base empresarial per organitzar els serveis ja que els particulars es posen d’acord entre ells Projecte CarSharing Catalunya

Com funciona el CarSharing Projecte CarSharing Catalunya Generalitat de Catalunya Com funciona el CarSharing Els clients s’han de registrar prèviament (quatre modalitats) El cotxe s’ha de reservar El cotxe es va a buscar i s’usa A final de mes es factura S’ofereix un descompte del 10% en el transport públic Projecte CarSharing Catalunya

Projecte CarSharing Catalunya Generalitat de Catalunya Quatre modalitats de servei Socis (aporten capital 300 euros) Beneficiari (quota gratuïta) Particular (quota mensual de 10 euros) Empresa (contracte a mida) Projecte CarSharing Catalunya

Avantatges pels socis i beneficiaris Projecte CarSharing Catalunya Generalitat de Catalunya Avantatges pels socis i beneficiaris Preus més econòmics No paguen quotes mensuals Descompte del 10% en el transport públic (sobre una targeta T-50/30) Projecte CarSharing Catalunya

Projecte CarSharing Catalunya Generalitat de Catalunya Tarifes bàsiques 0,20 euros/km (de mitjana) 2,40 euros/hora Ofertes especials de cap de setmana i de vacances En les tres primeres hores de servei i durant la nit, només es cobra el quilometratge Projecte CarSharing Catalunya

Projecte CarSharing Catalunya Generalitat de Catalunya Els punts forts del CarSharing - 1 Excel·lent accessibilitat. Trucar i conduir. Com a màxim a 15 min de casa Concepte integral de mobilitat: racionalitza l’ús del vehicle privat i promou el transport públic, el desplaçament a peu i amb bicicleta, el taxi i el lloguer de vehicles Facturació proporcional al servei (elimina els costos fixos del cotxe, que suposen el 75% del cost de funcionament) Estalvi de 2.500 euros/any de mitjana per família Projecte CarSharing Catalunya

Projecte CarSharing Catalunya Generalitat de Catalunya Els punts forts del CarSharing - 2 Àmplia oferta de vehicles Afavoreix la reducció del trànsit i millora el medi ambient No cal preocupar-se del manteniment del cotxe Possibilitat d’arribar a ser accionista. És un projecte social Els clients usen majoritàriament el transport públic o es mouen a peu (més salut, més cultura, menys accidents) Projecte CarSharing Catalunya

Projecte CarSharing Catalunya Generalitat de Catalunya Perfil del client del CarSharing Client ideològics Clients sense cotxe propi Clients que usen poc el cotxe Clients que no volen comprar un segon cotxe Jubilats Empreses Projecte CarSharing Catalunya

Segons una enquesta encarregada per l’Ajuntament de Barcelona Generalitat de Catalunya Segons una enquesta encarregada per l’Ajuntament de Barcelona El 56% de la població té permís de conduir El 30% de conductors han sentit parlar del CarSharing o cotxe compartit El 13% de conductors estaria disposat a ser usuari. Un 4% segurament i un 9% probablement El patró de mobilitat del 43% dels conductors els fa clients potencials del CarSharing. A Barcelona són unes 300.000 persones. A l’àrea metropolitana el doble Projecte CarSharing Catalunya

Per organitzar el servei de CarSharing es constitueix una Fundació Generalitat de Catalunya Per organitzar el servei de CarSharing es constitueix una Fundació Fundació Mobilitat Sostenible i Segura P.T.P. Generalitat de Catalunya Ajuntament de Barcelona Projecte CarSharing Catalunya

Generalitat de Catalunya La Fundació constitueix l’empresa prestatària del servei de CarSharing. Altres empreses s’incorporen al seu accionariat Fundació Mobilitat Sostenible i Segura Empreses del sector de la mobilitat Empresa prestatària del servei 400.000 euros de capital fundacional Projecte CarSharing Catalunya Projecte CarSharing Catalunya

Projecte CarSharing Catalunya Projecte CarSharing Catalunya Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya Això no obstant, els estatuts de la Fundació preveuen que puguin desenvolupar-se altres funcions 1. CarSharing 2. Altres relacionades amb la mobilitat sostenible i segura Projecte CarSharing Catalunya Projecte CarSharing Catalunya

Com es preveu desplegar el servei de CarSharing a Catalunya Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya Com es preveu desplegar el servei de CarSharing a Catalunya Primer any: servei a Barcelona, a través d’una catorzena d’aparcaments, cèntrics i ben comunicats en transport públic. Els ciutadans de la primera corona ja podran utilitzar el CarSharing Primer semestre del segon any: servei al continu urbà de Barcelona (Badalona, l’Hospitalet, Santa Coloma, Cornellà, el Prat, ... Segon semestre del segon any: servei a la regió metropolitana (Sabadell, Terrassa, Rubí, Mataró, Vilanova,... Tercer any: servei a tot Catalunya Projecte CarSharing Catalunya Projecte CarSharing Catalunya