Acord del Departament de Cultura, el Gremi d’Empresaris de Cinemes de Catalunya i FEDICINE 26 de setembre de 2011.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
INDUSTRIA CINEMATOGRAFICA ESPAÑA
Advertisements

El desplegament de la Xarxa de Fibra Òptica de Catalunya
ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN.
Distribución y comercialización
Estudi dels hàbits de consum dels catalans fora de la llar
Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
Google Llibres i la Biblioteca de Catalunya
Els reptes de la indústria a Sant Boi de Llobregat
AIGUA I ACTIVITAT FÍSICA
UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT.
MANUAL NOMINAPLUS.
Elaboració d’un mapa temàtic
Treball presentat per: Paula Rullán Sergio Torres Aina Iglesias
“CHUPA-CHUP”.
ACCÉS A L’EDUCACIÓ: TAXES I BEQUES.
TÍTOLS DOCTOR INTRODUCCIÓ DE SOL·LICITUDS AMB TRASLLAT O CANVI DE PROGRAMES O DEPARTAMENTS NOTES: En la introducció a.
Una experiència a sisè de Primària
Ciències per al món contemporani
Petició de col·laboració als Companys de la Caixa
La crisi final de la Restauració: la Dictadura de Primo de Rivera
El mercat de treball a la ciutat de Girona
I transforma un llibre en un nou lector
Aportacions Reintegrables per a empreses culturals.
Ens comuniquem per CEIP Salvador Espriu
EL ROL DE LES EMPRESES INSTAL·LADORES EN L’EFICIÈNCIA ENERGÈTICA
CUIDATGE.
El mercat i els sistemes d’organització industrial
Famílies Solidàries Trobada de Llars Don Bosco
Proposta EC: definició, objectius i pressupost
La Nòmina Catalana.
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
RACO Revistes Catalanes amb Accés Obert.
Measurar el valor (economic) de les titulacions universitàries online
Estratègia de Catalunya en l’Aplicació de la metodologia LEADER Tremp avança! Suma’t al futur. Sessió 1 Les ajudes de que disposem Els instruments.
Catalunya, nou estat d’Europa?
Préstecs participatius per a emprenedors digitals culturals
Necessita Catalunya un nou finançament?
L’Orca.
ELS MERCATS ESTRATÈGICS DE LES ARTS ESCÈNIQUES I LA MÚSICA A CATALUNYA
8ª bicicletada La Mar de La Frau
Direcció General d’Igualtat d’Oportunitats en el Treball
El dia del cribratge d’alcohol a Catalunya, una estratègia de sensibilització en el marc del programa Beveu Menys Autors: Díaz Álvarez, Estela; Segura.
Revetlles amb Precaució, 2011
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
Resum de resultats de l’estudi
La formació professional, una opció de futur i amb futur
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
Sectors culturals a la Comunitat Valenciana
Inici del curs setembre de 2018
II. EL PRECIO Quantitat de diners que el comprador d’un determinat producte o servei lliura al venedor a canvi de la seva adquisició. És la variable del.
Nou servei de Prodeca adreçat a les entitats i les empreses del sector de la fruita de Catalunya
Dia Mundial dels Defectes Congènits 3 de Març de 2017
PRESENTACIÓ DEL PROJECTE GESMOPOLI
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
FERIA FITUR 2016 Madrid, 20/24 gener 2016.
La indústria tèxtil a Catalunya al segle XIX i avui en dia
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
Amb la col.laboració de:
CRAI: Unitat de Recerca
Els reptes de la indústria a Sant Boi de Llobregat
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
VALORACIÓ D’EMPRESES PEL DESCOMPTE DE FLUXES DE CAIXA
Avaluació dels Plans Educatius d’Entorn
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
ESTAT ACTUAL DELS SERVEIS SOCIALS BÀSICS A CATALUNYA
Campanya Renda Àgil 2017 T’ajudem a fer la declaració
MY DREAM VACATION. Punaluu Black Sand Beach (Hawaii)
Transcripción de la presentación:

Acord del Departament de Cultura, el Gremi d’Empresaris de Cinemes de Catalunya i FEDICINE 26 de setembre de 2011

(les de major repercussió del mercat) Dades de l’acord PROJECCIÓ 2012 DADES 2010 25 pel·lícules (les de major repercussió del mercat) Títols doblats (majors) 5 pel·lícules Quota de mercat (pel·lícules del Gremi d’Empresaris del Cinema) Menys de l’1% 7% 74 còpies 625 còpies Total còpies/any Còpies per títol 15 còpies 25 còpies Projeccions en català 4.299 passis 55.000 passis 117.471 espectadors 1.500.000 espectadors Espectadors 6-7 50 Sales Temps en pantalla 1 setmana 1-2 setmanes

Dades de l’acord PROJECCIÓ 2012 DADES 2010 Actuacions 600.000 euros Doblatge (a distribuïdors) Còpies (a distribuïdors) 1.400.000 euros Doblatges (a distribuïdors) Còpies (a distribuïdors) Promoció a càrrec del Departament de Cultura Actuacions Finestres/ suports Tots els suports : (cinema, VoD, DVD, internet, etc) Pantalles de cinema

Dades de l’acord, sumades a les dades de la resta del sector. 2010-2012 3% QUOTA DE MERCAT DEL CINEMA EN VERSIÓ CATALANA 11% PROJECCIÓ QUOTA DE MERCAT DEL CINEMA EN VERSIÓ CATALANA 7% QUOTA DE MERCAT GREMI-FEDICINE + 1% QUOTA DE MERCAT GREMI-FEDICINE + DISTRIBUÏDORES INDEPENDENTS VERSIÓ ORIGINAL CATALANA Q. de M. DISTRIBUÏDORES INDEPENDENTS = + 3% Q. de M. VERSIÓ ORIGINAL CATALANA Eixos a implementar: L’acord s’haurà d’estendre a la resta de distribuïdores independents. Responent a la dinàmica pròpia del sector, cal tenir en compte el pes de la Versió Original Catalana que, després de l’èxit de Pa Negre, trobi la seva continuïtat en pel·lícules com Eva. Es calcula en la línia de 2010, un 3%. Es generarà més suport a la industria audiovisual i de creació catalana. El cost anual és previst que es redueixi paulatinament a mida que s’estableixi un mercat propi de cinema en català fins a arribar a un cost 0.

Projecció quota de mercat 2014 2010 PROJECCIÓ 2014 3% 25%

Eixos per incrementar el consum de cinema en català. 2014 ACORD FEDICINE - GREMI + XARXA CATALUNYA CINEMA Quota de mercat 2014 25% + SUPORT A LA DISTRIBUCIÓ DE CINEMA CATALÀ = + SUPORT A LA DIGITALITZACIÓ + PROMOCIÓ DEL CINEMA EN CATALÀ

Projecció quota de mercat 2017 AMB ACORD Col·laboració dels sectors de la distribució i exhibició + Acció sobre demanda: Creació de mercat ESCENARI ÒPTIM Distribució major en català 21% Distribució ind. en català 5% Producció pròpia en català 9% AMB ACORD 35% Quota de mercat 2017

Cinemes que formen part de l’acord del Gremi d’Empresaris de Cinema de Catalunya i el Departament de Cultura (amb el suport de Fedicine)

Pel·lícules previstes Quart trimestre 2011 Johnny English 2 Universal Los tres mosqueteros Aurum Las aventuras de Tintin Sony Un dios salvaje Alta Gato con botas Paramount Arthur Christmas Alvin y las ardillas 3 Fox London Boulevard Vértice

Pel·lícules previstes Primer trimestre 2012 Girl Dragon Tattoo Sony The Muppets Buenavista Journey 2 Warner Woman in black Aurum The Lorax Universal The Pirates band of misfits Wrath of the titans

Pel·lícules previstes Segon trimestre 2012 Hunger games Warner Battleship Universal MIB 3 Sony Madagascar 3 Paramount/ Dream weaver Prometheus Fox Jack the giant killer G.I. Joe 2

Pel·lícules previstes Tercer trimestre 2012 Snow White and the huntsman Universal How I spent my summer vacation Aurum Ice Age 4 Fox Brave Buenavista Bourne legacy Hotel Transylviana Sony Quartet Vértice

Pel·lícules previstes Quart trimestre 2012 Rise of the guardians Paramount/ Dream works Hobbit: unexpected journey Warner

I MOLTS ALTRES MÉS PARLARAN EN CATALÀ...