Alimenta el teu cos.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Practica….
Advertisements

Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
LES CATEGORIES GRAMATICALS
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
21 de l’any cB Regina Pregar escoltant el “Pie Jesu” de Marcel Olm, ens posa al costat de Jesús.
Els bebes Tothom diu que son molt bufons però quant es fan grans son molt pesats.
 El fetge és l'òrgan que forma la sang.
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
18 de l’any cB Regina Preguem escoltant la lloança a les mans de Jesús (“Ad manus” de Buxtehude) que beneint Déu, fan que es multipliquin els Pans.
Tema 2. DIVISIBILITAT.
El Pare Claret és un regal per a tots
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
LA MENTIDA DESCOBERTA.
Coneixem el que estudien i ens hi impliquem
Recordem què vol dir ser adolescent
Ens visita el dentista a P3, P4 i P5!!!
SIGUEM SOSTENIBLES.
CJE VISITA DE LA CJE AL CLAVEGUERAM DE BARCELONA 29/05/2010
Fem de cuiners! Els nens i nenes de 2n. estem treballant els aliments per això hem anat al Nútrim a fer un taller de cuina per aprofundir en el tema.
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
LES CATEGORIES GRAMATICALS
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
En Pinotxo i els colors A partir d’ara has d’anar fent “clic” amb el botó esquerre del ratolí fins que arribis al final del conte.
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
Un bocí de pastís...?.
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
DIADA DE La pau i la no violència.
UNS QUANTS CONSELLS QUE ET FARAN LA VIDA MÉS BELLA!
LA TUTORIA DE PROFESSORAT NOVELL QUÈ ÉS. PER A QUÈ SERVEIX
Un test per pensar... Materials de
Aquest exercici, és per comprovar el que has aprés.
TEMA 5 : FUNCIÓ DE NUTRICIÓ
3. TOTS SOM DIFERENTS..
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Què existeix i què no existeix.
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
EL CONTE DELS TAURONS.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Hi havia una vegada una família de ratolins.
Els nyama i el camperol Conte de Mali.
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
CONNEXIONS SENSE CABLES I DISPOSITIUS MÒBILS
XIII a Setmana de la solidaritat
DALI ESPAI FEM CULTURA.
LA FORÇA.
CREIXEM EL COS HUMÀ Alumnes de Primer de Primària.
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
MOHAMED ELAGOUBI ABRIL 2009 IES OLORDA
I tu qui dius que sóc?.
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Millorar el rendiment escolar dels nostres fills i filles
BAIX EMPORDÀ.
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
HABILITATS COMUNICATIVES
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Proverbis i planetes?.
ESTALVIANT VIDA? AMB SO.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
EL QUADRAT LES MARIETES.
RESTA PORTANT-NE.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Transcripción de la presentación:

Alimenta el teu cos

Que fem al llarg del dia? Aprendre Dibuixar Córrer

Que fem al llarg del dia? Jugar Menjar Dormir

Fem moltes coses!! Per què …? Perquè tenim molta energia Qui ens dona aquesta energia? Els aliments

Hi ha molts aliments

Però… quina funció tenen? Nutritiva: Per estar sans. Constructora: Per créixer molt. Energètica: Per tenir energia tot el dia. 1 2 3 Energètica  ex:Córrer, estudiar, ballar, salta... Constructora  ex:Creixer, fer-nos alts, tenir ossos forts ... Reguladora  Per que no ens refredem, per tenir un cor fort...

Quins aliments tenen cada funció Constructora Energètica Pa Ou Oli Síndria Pastanaga Pa de motlle Peix Pollastre Llet Pera Poma Nous Espaguetis Tomàquet Formatge Carxofa La roda surt en blanc i després has de dir, havere si coneixem les funcions que fan cada aliments. Vas a preguntar nen per nen, començan pels aliments de l’esquerra de dalt cap a baixa, quan ho digui falli o encerti tu dius; anem a comprovar i clica el rato, o que el cliqui ell, i apareixera el dibuix a la part del cercle que li correspongui per funció. Nutritiva

Resum Per créixer molt i ser molt fort , hem de menjar... Per tenir molt energia i no cansar-nos mai, hem de menjar... Aquí , serà el resum, Després de col·locar cada aliment amb les seves funcions han de recordar, els 5 aliments de cada grup i veure pq són tant necessaris. ( es una forma per entenguin la importància de l'alimentació) Primer fas la pregunta, els deixa pensa una mica, pq diguin tots els aliments del grup i quan ja els haguin dit tot o no en sapiguin més cliques, i així amb les tres preguntes. Per tenir una bona salut i no refredar-nos mai , hem de menjar...

Quina quantitat hem de menjar? Aquí consisteix en que es preguntin quin aliments és més important i quina quantitat s’ha fe menjar al llarg del dia. Simplement dius; i que és més important... El peix? Les verdures? Pasta? Que ells haguin un pensar una mica

La piràmide dels aliments Amb la piràmide, has d’explicar que serveix per saber amb quina freqüència s’ha de menjar els aliments. La de baixa de tot és el que més hi ha mesura que anem pujant s’ha de menjar menys. Després els hi has de preguntar que creuen que es el més importan ( que és el que ha d’anar a baix) i cada vegada que cliquis amb el ratoli anem pujant els esglaons de la piramide. Quan arribem als dos ultims no saben el que hi va. (ENCARA NO S’HA PARLAT) aquí has d’introduïr tu els embutis i la bolleria.

Que hem après avui? Per créixer fort i sa De tot has de menjar !