1 CURS EL NOSTRE PROJECTE EDUCATIU. 1 CURS EL NOSTRE PROJECTE EDUCATIU.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
AUTOGESTIÓ I INNOVACIÓ EN L’AULA OBERTA
Advertisements

6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Com estudiar… El subratllat Organització de la informació Esquemes
ESCOLA GRAS I SOLER.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
1 u n i t a t L’educador infantil.
Què és un pla Individualitzat ?
PROGRAMACIÓ Casal 2012 Amàlia Castillo
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
El Pare Claret és un regal per a tots
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
TEXT I CONTEXT DE LES CONDUCTES PROBLEMÀTIQUES
Vilafranca del Penedès
PETITS REPORTERS Títol.
APRENENT JUNTS.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
BENVINGUTS A P3! REUNIÓ DE PARES CURS ESCOLA CAN LLOBET.
I ARA, QUÈ PUC FER?.
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
QUE FER QUAN ARRIBA UN SUSPENS A CASA?
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
REUNIÓ PARES/MARES CEIP “ESCOLA MODERNA”
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Grups interactius a L’Esquitx
Seminari d’Educació Especial
INFLUÈNCIA DELS JOCS DE LLUITA I EL JUDO A SECUNDÀRIA
Objectiu Educatiu Trienni
Presentació de 1r d’ESO Curs
Ignasi Melé i Farré Curs è.
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
L’APRENENTATGE COOPERATIU. Una eina pel tractament a la diversitat
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
Treball i aprenentatge en xarxa
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
Coneixements i idees previs
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
PTT VilaBicis Solidàries
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Acollida ESO Curs 201 _-201 _ BENVINGUTS curs ESO Grup
Formació per als equips directius d’educació secundària
IES CAN PUIG CURS
Gestió participativa dels projectes de centre
Continuació: el temps II
BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
L’AULA D’ESTUDI ÉS UN ESPAI ADIENT PER ESTUDIAR, FER DEURES, LLEGIR, CONSULTAR I FER PRÉSTEC DE LLIBRES… ESTÀ UBICADA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. POSSIBILITA.
El currículum a l’educació primària
Reunió de famílies 6è EP L’Educació Secundària Obligatòria
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Assessorament de la Formació en Competències
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Transcripción de la presentación:

1 CURS 2016-2017 EL NOSTRE PROJECTE EDUCATIU

1 Aprenentatge cooperatiu Treball per projectes Educació en valors Els quatre eixos principals que configuren el projecte Aprenentatge cooperatiu Treball per projectes Educació en valors Avaluació competencial CURS 2016-2017 1

1 Aprenentatge cooperatiu Conjunt de dinàmiques i estratègies posades al servei d’un únic objectiu: ACONSEGUIR QUE ELS APRENENTATGES SIGUIN AUTÈNTICAMENT SIGNIFICATIUS CURS 2016-2017 1 Aprenentatge cooperatiu

CURS 2016-2017 Un concepte és plenament significatiu quan l’alumne/a és capaç d’explicar-lo 1 Aprenentatge cooperatiu

1 Treball per projectes CURS 2016-2017 El treball per projectes és una metodologia que es basa a oferir canals que puguin ajudar els nostres alumnes a pensar per ells mateixos, a investigar, a aprendre dels seus errors i dels seus encerts i d’aquesta manera també a aprendre a ser crítics. Aquests projectes tenen aplicació en el món real més enllà de l’aula i busquen crear una educació interdisciplinària amb un significat, CURS 2016-2017 1 Treball per projectes

Fomenta l’autonomia i els alumnes són actius en el seu procés d’aprenentatges.S’afavoreix l’aprenentatge significatiu. Propicia el treball interdisciplinari ja que permet adquirir coneixements de les diferents àrees educatives i permet atendre la diversitat flexibilitzant el ritme de treball, les metodologies i els continguts… Utilitza les noves tecnologies i s’aprèn a pensar, cercar informació i investigar. No a memoritzar i adquirir de forma mecànica continguts. Promou un ambient d’aula en el qual es treballa en valors  Afavoreix l’aprenentatge participatiu i potencia el treball cooperatiu.  Permet que els alumnes connectin amb la realitat CURS 2016-2017 1 Treball per projectes

1 Projecte REVISTer Projecte VORATer Projecte EMPRENTer projectes Un projecte per trimestre 1 setmana 1r trimestre Projecte REVISTer Projecte VORATer Projecte EMPRENTer treball de síntesi 1r i 2n Projecte de recerca 4t 2n trimestre CURS 2016-2017 3r trimestre Avaluació individual i col.lectiva + informe d’avaluació 1 Treball per projectes

1 Educació en valors CURS 2016-2017 TEULATEAMS COMUNICADORS INFORMÀTICS TEATRE CORAL ELS VERDS ASSEMBLEA ALUMNES BIBLIOTECA I LECTURA VORA TeR DECORADORS MEDIADORS ESPORTISTES PLA D’ESPORT AL PATI 30 minuts dimecres i divendres CURS 2016-2017 PROJECTE SinERGIA TEULATEAMS LA TEVA EMPREMTA A L’INSTITUT DEL TER   1 Educació En valors

1 CURS 2016-2017 Solidaritat Interès Esforç Respecte Generositat Projecte SInERGIA Solidaritat Interès Esforç Respecte Generositat Implicació Agraïment Activitat de tutoria Cada dijous 30 minuts Els valors són criteris o judicis que estan presents en la societat i que orienten les normes, les actituds, les opinions i les conductes de les persones. Els valors són aspectes concrets als quals donem una importància especial CURS 2016-2017 1 Educació En valors

1 Avaluació competencial CURS 2016-2017 Avaluar per aprendre Entenem l’avaluació com a una eina al servei de la millora dels processos d’aprenentatge CURS 2016-2017 PROGRAMACIONS MULTINIVELL 1 competencial Avaluació

CURS 2016-2017 Programacions multinivell 1 competencial Avaluació

2 CURS 2016-2017 LA NOSTRA ORGANITZACIÓ

2 Com ens organitzem CURS 2016-2017 SESSIONS DE DUES HORES DESDOBLAMENTS ASSIGNATURES anglès, tecnologia, ciències experimentals matemàtiques hores B ESTRUCTURES LINGÜÍSTIQUES COMUNES OPTATIVES DE REFORÇ i AMPLIACIÓ (1r i 2n) FRANGES OPTATIVES A QUART SCIENCE (1r) + GEOENGLISH (3r) AULA D’ACOLLIDA I SUPORT LINGÜÍSTIC CURS 2016-2017 2 Organització De centre

2 Com ens organitzem CURS 2016-2017 de 9:50 a 10:20 Dilluns i dimarts ........... LECTURA A L’AULA Dimecres i divendres ... TEULATEAMS Dijous ........................... TUTORIA PSCP Pla de suport conductual positiu De 10:20 a 10:40 i de 12:30 a 12:50 PATI................. PLA D’ESPORT AL PATI CURS 2016-2017 2 Organització De centre

2 Tardes a l’institut CURS 2016-2017 dimarts i dijous de 16:00 a 18:00 Preparació PET I DELF ( anglès i francès) Cant CORAL ENSENYAMENT ASSISTIT AULA D’ESTUDI ACOMPAYAMENT ESCOLAR CURS 2016-2017 2 Organització De centre

2 CURS 2016-2017 Tot plegat al servei d’un únic OBJECTIU I ho farem tots junts.... Sumant-t'hi algunes estratègies per compartir: 2 Organització De centre

2 Algunes estratègies CURS 2016-2017 FULL DE CONTROL DE DEURES Organització De centre

2 Algunes estratègies TUTORIA ACADÈMICA TUTORIA INDIVIDUAL DOBLE TUTORIA TUTORIA ACADÈMICA TUTORIA INDIVIDUAL ASSESSORAMENT ORIENTADORS ESCOLARS TÈCNICA INTEGRACIÓ CURS 2016-2017 I entre QUART I PRIMER TUTORIA D’ACOMPANYAMENT 2 Organització De centre

2 Algunes estratègies CURS 2016-2017 Els alumnes de l’institut en el teulateams de l’assemblea d’alumnes, han proposat un decàleg ( el DecaTer) de comportament . La resta d’alumnes han acceptat aquest com a guia per millorar el funcionament del centre al servei dels objectius que volem assolir CURS 2016-2017 2 Organització De centre

2 CURS 2016-2017 Alguns aspectes importants per recordar Cal ser puntual No es pot fer us del mòbil a l’aula si el professor no ho autoritza Al laboratori i a l’aula de tecnologia cal portar bata S’ha de pensar a portar el material de música Per fer educació física cal un equipament adequat És molt important venir ben esmorzats de casa Als dos patis cal reforçar l’esmorzar del mati amb aliments saludables Hem de respectar les persones i les instal·lacions del centre Convé comunicar al centre qualsevol absència No es pot marxar del centre, al mig de l’horari lectiu, sense que un adult ( familiar) autoritzat el vingui a buscar I ens cal complir tots els requisits acordats en la CARTA DE COMPROMÍS CURS 2016-2017 2 Organització De centre

3 CURS 2016-2017 SORTIDES ACTIVITATS 3 Sortides i activitats

Molt bon curs 2 2 Molt bon curs 1 1 Molt bon curs 6 7 Molt bon curs Moltes gràcies per la seva assistència Molt bon curs 2 1 6 2 1 7 CURS 2016-2017 Molt bon curs Molt bon curs Molt bon curs