Xarxa Productes de la terra

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PLA D’ESPAIS VERDS DE TARRAGONA
Advertisements

i compra pública ambientalment correcta
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
i el que no es pot avaluar
Grup de treball SupTIC 23 d’Octubre de 2006.
Toca fusta FENT DECORATS
Mapa sonor del Delta del Llobregat
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Prova pilot sensor de control volumètric a 4 municipis de la província de Barcelona Conchita Vicaria
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
Taula de continguts
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
PROJECTE XARXA EMPRESES INCLUSIVES DEL GARRAF
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
El Consell Municipal de Serveis Socials de Santa Coloma de Gramenet
L’eina de tramitació electrònica pels ens locals
Consultoria Cultura 2017 Març 2017 Wifi:.
Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi: 1.
Servei de Desenvolupament Organitzatiu
XARXA D’HORTS SOCIALS programa
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
ACORD PEL DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC I SOCIAL DE RUBÍ Metodologia
Ports Nets: Un model de gestió integrada
Projecte d’Itineraris Formatius
Comissió de Política Lingüística
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
El nou Reglament de Règim Intern del MCECC
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
La creació del Consorci de Biblioteques de Barcelona Per Marta Clari
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
TROBADA D’ESPORTS d’octubre de 2016.
Projecte d’estalvi energètic
Presentació de la Guia per a la identificació i
Projecte de difusió de les arts visuals al territori
5 SERVEI PER LA SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ PROJECTES ENDEGATS
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
PLATAFORMA PIMEC COMERÇ VALLÈS
FORMACIÓ UAB PREUS NO REGULATS / FORMACIÓ NO SUBVENCIONADA
Presentació Cadena de Valor
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
El màrqueting i els seus elements
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
Ateneu de Dades: Laboratoris ciutadans de dades
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
DE DEBAT DE L’AVANÇ DEL PLA
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
El treball en equip a la Xarxa: estratègies docents
ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ Comissions Qualitat EUHT
Projecte d’Itineraris Formatius
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
CRAI: definició i estructura
Serveis de Consultoria
Pla Integral de Salut Mental
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
CRAI: Unitat de Docència
Presentació de resultats
Àrea d’Atenció a les Persones
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
2a JORNADA TAULES DE TREBALL
III CETIC Audiovisuals 13/12/2018
El desplegament de les COMPETÈNCIES BÀSIQUES en el currículum
Transcripción de la presentación:

Xarxa Productes de la terra Grup de treball COMERCIALITZACIÓ Xarxa Productes de la terra 24 de març del 2011

Continguts Finalitat Desenvolupar un procés d’anàlisi, intercanvi, elaboració i desenvolupament de propostes per tal de millorar la comercialització dels productes dels productors dels ens locals membres de la XPDT

Objectius Conèixer el nombre d’iniciatives de comercialització de productes de la terra que s’han realitzat des de diferents ens locals, tant de la província com forans. Tipus de sistemes de comercialització utilitzats. Elaborar una proposta d’actuació coherent que impliqui desenvolupar la comercialització dels petits productors, tant en espais de venda sedentària com en no sedentària. Elaborar un sistema d’avaluació i seguiment quantitatiu de les diferents propostes

Continguts (I) – Prova pilot CC Garraf 1. Diagnosi de la realitat existent Coneixement de l’oferta: producte, productors i canals de distribució 2. Incorporació en el projecte a la llotja del peix de Sitges Treball intern entre els pescadors per implicar-los en el projecte Segell de Qualitat Comercialització Restaurants Peixateries Consumidor final

Continguts (I) – Prova pilot CC Garraf 3. Comunicació i publicitat. Creació d’elements de comunicació comuns Contingut : Informació de quin producte hi ha, qui el produeix, on es pot comprar i a quin municipi. Guies, díptic o d’altres suports de comunicació estables o no... Creació de còrners amb els productes de la terra 4. Difusió 4.1. A través dels punts d’informació del parc natural (creació de còrner...) 4.2. Espais virtuals 4.3. Llocs d’afluència dels municipis del CC Garraf 5. Networking entre productors i comercialitzadors (tots els canals)

Continguts (II) – Disseny d’un nou canal de venda estable pels productes de la terra Diagnosi de les iniciatives existents Conceptualització del nou canal requisits Imatge espais .... Definició organitzativa: Gestió Reglament Barem de puntuacions Encaix dins de la nova directiva europeu 2006/123/CEP de serveis del mercat interior

Fases i metodologia FASES 1. Fase de presentació i preparació: 1a reunió, abril del 2011 2. Fase d’execució: anys 2011 i 2012, 2-3 reunions previstes a l’any com a mínim 3. Fase de difusió dels resultats: a mida que els productes es vagin finalitzant, aprofitant espais de trobada ja formalitzats com la Comissió de Seguiment 4 . Fase de conclusió: finals de l’any 2012, amb la presentació del treball efectuat METODOLOGIA ESPECÍFICA Treball en grup en el marc de les reunions analitzant/valorant cada producte Treball individual de cada membre del GT, a partir dels acords de les reunions i tramesa de docuemnts L’Àrea de Comerç coordina i unifica totes les aportacions

Participants GT PROPOSTA PARTICIPANTS Lideratge: Àrea de Comerç Àrea d’Espais Naturals CC Maresme CC Baix Llobregat CC Garraf CC Bages Servei del Teixit Productiu – Àrea de Desenvolupament Econòmic

Activitats Àrea de Comerç Novembre 2010 a març del 2011 Màster City and Retail CRM reglament Mercat de Venda no Sedentària i Directiva de Serveis 15-03 Propers mesos CRM Juny – Octubre Actualització cens de MVNS