Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18
Advertisements

Practica….
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
MESURA DEL RADI DE LA TERRA (seguint Eratóstenes)
PENSAMENTS O HABILITATS COGNITIVES
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
P3 PROJECTE FILOSOFIA 3/18.
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Scala era el nom que els romans donaven a una platja propera a Empúries.
“MARQUES DE DITS…”.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
El Pare Claret és un regal per a tots
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Recordem què vol dir ser adolescent
CALES DE L’ESCALA.
Projecte de P-3 4a Part Curs
Exercici Cap/gens de/molt….
Experimentam amb la ciència
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
Aprenem a trasplantar Cicle Inicial.
El Reflex dels teus Actes
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
Un test per pensar... Materials de
UD1- L’activitat científica
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
1r trimestre: “Respecte a la diversitat”
Classificarem la prova en 3 categories:
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
Què existeix i què no existeix.
CAP DE CREUS.
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Tesis Doctorals en Xarxa
ENS TROBEM DE NOU.
CONCURS.
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
CEIP MESTRAL VILA-SECA P- 4 ANA MARÍA GUERRERO SERENA
Arbres… ¿De quantes classes en deu haver? ¿De quins arbres en saps el nom?
DALI ESPAI FEM CULTURA.
SANT MARTÍ D’EMPÚRIES ESPIGÓ HEL·LENÍSTIC.
ESCOLA OCTAVIO PAZ Educació infantil – Cicle inicial
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
HABILITATS COMUNICATIVES
Classificarem la prova en 3 categories:
Nova taxonomia de tasques Webquest de Berni Dodge
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Als de la Bisbal tan els fots quedar bé com mal.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
ESCOLA CERVANTES 5è APARELL CIRCULATORI.
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
El Montgrí per camins de calç.
Som humans. Per això a vegades….
Aquí hi va el títol del pòster: representatiu de les conclusions,i que generi interès, sient seriós i exacte Pérez, J., Rodríguez, P., Casal, J. Institut.
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18 CEIP MERCÈ RODOREDA MARTORELL Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18

PERSENSAR CICLE INICIAL FILOSOFIA 3/18

Projecte Persensar: Cicle Inicial

1r de Cicle Inicial 1ª sessió Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 1ª sessió

1r de Cicle Inicial 1ª sessió: regles del diàleg Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 1ª sessió: regles del diàleg CONDICIONS FÍSIQUES ROTLLANA I CREACIÓ D'AMBIENT

1r de Cicle Inicial 1ª sessió: regles del diàleg Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 1ª sessió: regles del diàleg ESTABLIM LES NORMES: Aixecar la mà per parlar Saber esperar Fer silenci No parlar tots alhora Parlar d'un en un No jugar

1r de Cicle Inicial 1ª sessió: regles del diàleg Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 1ª sessió: regles del diàleg DIBUIXEM LES NORMES

1r de Cicle Inicial 1ª sessió: regles del diàleg Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 1ª sessió: regles del diàleg HABILITATS TREBALLADES: Capacitat d'anàlisi Capacitat d'abstracció Capacitat de precisió lingüística Capacitat de traducció: (com ho dibuixaries...?)

Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació de la coberta del Pèbili Sessió de ¾ d'hora amb un grup reduït d'alumnes en un espai diferent a l'aula Fer un diàleg filosòfic Previ: recordar les regles del diàleg Presentem la portada del llibre en tres fraccions i fem preguntes per esbrinar de què es tracta. Regles: dibuixos fets pels alumnes Material audiovisual: canó, portàtil,filmadora i màquina fotogràfica

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Observació de la primera fracció - Què us sembla que deu ser això? - Creieu que forma part d'alguna cosa? - Què hi veieu? - Quins colors hi ha?

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Observació de la primera fracció -Podria ser una mà -Podria ser una postal -Podria ser un barret -Podria ser una S -Veiem el color grana -el color groc -el color taronja

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Observació de la segona fracció - Qui et sembla que pot ser aquest personatge? - Quina expressió de cara fa? - Per què ho fa?

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Observació de la segona fracció -Sembla que estigui escoltant -Tanca un ull per mirar -Un pallasso -Un caga tió -El Pare Noel -Està picant un ull per mirar pel forat de la porta -La llum entra pel forat de la clau -És l'altre tros del dibuix

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Observació de la tercera fracció - Què més hi veiem? - Què diuen les lletres? - Què deu voler dir Pèbili? - Potser el nom d'un lloc?

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Observació de la tercera fracció -Sembla un conte perquè té la forma d'un conte -És el conte d'un Pare Noel -Diu Pèbili -La portada 'un llibre que el títol es diu Pébili -El nom del nino -El títol del conte -Un lloc per jugar

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Observació del llibre

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Avaluació: figuroanalògica He triat aquesta cara perquè m'ha sorprès molt l'activitat M'ha agradat molt

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: obserbació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: obserbació portada del Pèbili HABILITATS TREBALLADES: Habilitats de recerca: endevinar, formular hipòtesis i observar Habilitats de raonament: buscar i donar raons Habilitats de comunicació: interpretar