UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Advertisements

Inspirant llàstima o fent-nos responsables
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
MÚLTIPLES I DIVISORS.
BAUHAUS, una escola d’art
Una experiència a sisè de Primària
Tema 2. DIVISIBILITAT.
MÚLTIPLES I DIVISORS ESCOLA EL Cim- 6è de primària.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
PREGUNTEM, PARLEM, EXPLIQUEM, COMPARTIM... APRENEM!
Treballant de tot i treballant plegats
PETITS REPORTERS Títol.
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
CJE VISITA DE LA CJE AL CLAVEGUERAM DE BARCELONA 29/05/2010
COM VIATJA EL SO? Nenes i nens de 4t de primària IEA Oriol Martorell
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
Aprenem a trasplantar Cicle Inicial.
Un bocí de pastís...?.
Aquí tens alguns consells que Bill Gates recentment va fer durant una conferència en un IES sobre les 11 coses que els estudiants no aprenen a l’escola.
Què hi ha a l'Univers?.
DIADA DE La pau i la no violència.
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
Descobrint un tresor amagat
SANT JOSEP ORIOL, ESCOLA PARTICIPATIVA I SOSTENIBLE
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Projecte interdisciplinari:
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Trobadors Intercanviem opinions Formem els nostres grups
DIADA DE LA PAU A SJO.
EN EL VENTRE DE LA TEVA MARE
QUARESMA UN TEMPS IMPORTANT, PER PREPARAR LA GRAN FESTA
Quan l’amor fa mal.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Com fer una presentació? Comunicació oral
Els nyama i el camperol Conte de Mali.
UN DIA A P3 P3A CLASSE DE L’ESPÍGOL P3B CLASSE DEL ROMANÍ.
XIII a Setmana de la solidaritat
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
BIODIVERSITAT A L’HORT
CREIXEM EL COS HUMÀ Alumnes de Primer de Primària.
Grup 2: Conseqüències de la vulneració dels drets humanas.
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
L’eskamot verd ens demana ajuda!
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Millorar el rendiment escolar dels nostres fills i filles
L’organització del temps
HABILITATS COMUNICATIVES
POSSIBILITATS EDUCATIVES DE LES EINES DE GOOGLE
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
QUIN EFECTE TENEN ELS ÀCIDS SOBRE ELS ALIMENTS?
SISTEMA DUNAR.
PROJECTE SOSTENIBILITAT
ELS 5 SENTITS Com ho sap el nostre cos?.
EL QUADRAT LES MARIETES.
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
III Jornada de casos clínics en Vacunes per a l’Atenció Primària
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Transcripción de la presentación:

UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL 6è de primària

Què vol dir fer 6è? Sovint pot semblar que una tarda qualsevol a 6è pot ser d’allò més rutinària però, en realitat, els alumnes de 6è estan involucrats en molts projectes i activitats. Molts cops, en un mateix lloc, es fan diferents coses alhora, i es fan de forma natural i ordenada, tothom sap què ha de fer i com ho ha de fer. El que ara veureu és un mostra del que podria ser una tarda qualsevol en la vida dels nostres alumnes més grans.

Arribem a l’escola i abans de començar xerrem una mica, com ens agrada!!!

15:00 Comencem la tarda amb els 5 minuts de lectura...

15:05 Els alumnes que formen part de la Comissió Escarola tenen reunió...

15:07 Els encarregats de les tasques de l’hort i del compostador pugen a fer la seva feina.

Mentrestant a classe fem diferents activitats: pintem la decoració d’hivern, resolem problemes de mates, fem exercicis de llengua...

15:40 Els membres de la comissió verda vénen a buscar els components de l’eskamot verd, han de decidir coses importants! 16:05 Els delegats verds tornen a classe, ens expliquen com ha anat la reunió i conversem sobre alguns aspectes...

16:25 La Marta ens explica una notícia i la comentem entre tots; després en penja un resum a la cartellera i des de casa ens la penjarà a la plataforma perquè tots la puguem llegir.

16: 40 En Cai ens proposa descobrir la seva “Palabra secreta” a través d’una definició que ha cercat i d’unes pistes que ell mateix ha elaborat però, és massa difícil i no l’encertem... L’escrivim a la llibreta on fem el recull de totes les “palabras secretas” i, per acabar, dos alumnes trien les seves per a la propera setmana. Potser tindrem més sort!!!

16: 58 Recolliu... Ha arribat l’hora de marxar i quan recollim, el comentari està en boca de tots: Ja és hora? Se m’ha passat la tarda volant! I és que quan hi ha bon ambient, bona companyia i feina interessant, el temps vola!