Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PARAULES POLISÈMIQUES.
Advertisements

L´energia.
L’electricitat:l’energia més versatil.
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Tema 6: L’ENERGIA.
BAUHAUS, una escola d’art
Podeu posar una foto del vostre centre
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
MARIA VIU AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
LA TARDOR Cicle Inicial.
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
SELECTIVITAT 2013.
RECICLAR PER MILLORAR EL NOSTRE ENTORN
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
Recordem què vol dir ser adolescent
P5 A. LES CAIXES FLAMENQUES
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
CAMPANYA PER A L’ESTALVI D’ENERGIA
FEM LA BOLA PETITA!.
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
PUZZLETS Com resoldríes el repte? Té solució única?
DIADA DE La pau i la no violència.
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
PAU 2010.
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
1r trimestre: “Respecte a la diversitat”
“Les classes més sostenibles”
Matemàtiques 3er E.S.O..
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
LA DISTRIBUCIÓ DE TASQUES DE NETEJA DINS DE LA LLAR
Normes del laboratori de ciències naturals
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
DIADA DE LA PAU A SJO.
La brúixola Nom: Curs:.
“NO DEIXIS QUE ELS TEUS LLIBRES ES MORIN D’OI”
Quina emoció! Què ens voldran dir?
LABANDÀRIA.
Informàtica Batxillerat HCS
TECNOLOGIA.
EL MÓN ESTÀ CONTAMINAT I ELS RECURSOS S’ESGOTEN...
- CO2 + estalvi ... a l'escola.
INS Pedraforca 1r d’ESO Curs
PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17 Generalitat de Catalunya
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Introducció Al posicionament Web.
PROJECTE DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES DE TEXT
Consum per substàncies per any (últim mes)
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
SELECTIVITAT 2011.
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
ESCOLES VERDES PAUTES D’ACTUACIÓ.
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
L’avaluació dins el marc de les intel·ligències múltiples
R ECICLATGE Lucia Sánchez Aragón [26] Raquel Carrasco Medialdea [23]
Transcripción de la presentación:

Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.

Què proposem? la realització d’un concurs ecològic entre els diferents grups d’alumnes del centre.

Què valoraria? Valoraria i premiaria accions que es desenvolupen a les classes, tals com: Aquelles que comportin estalvi d’energia Que suposin un bon ús dels contenidors i papereres Que afavoreixin la neteja a les aules, etc.

Objectius Engrescar els alumnes i professors a seguir tota una sèrie de pautes per tal de: Tenir una aula acollidora, és a dir neta Que respectin el seu medi ambient Que es faci bon ús dels recursos com l'energia elèctrica la calefacció el paper

A qui i quan? Es proposa per als cursos d’ESO, Batxillerat i 1r de CF Grau mitjà Començarà el mes de febrer i acabarà la primera quinzena del mes de maig.

Pautes per aconseguir punts Apagar el llum en sortir de l’aula. Apagar el llum quan la llum natural sigui adequada i suficient. Tancar les finestres si la calefacció està engegada. Tenir l’aula neta, per exemple sense papers, xoc... pel terra. Tenir les taules netes, sense pintades, i ben col·locades.

Pautes per aconseguir punts Fer un bon ús dels contenidors i papereres de l’aula (paper per reciclar, paper per reutilitzar, i fems inespecífic). Col·locar les cadires damunt les taules a la darrera hora del dia. Tenir els pupitres a final de setmana sense llibres ni llibretes al seu davall (si hi ha taquilles a disposició dels alumnes) Altres actuacions possibles: Tenir la pissarra i cartelleres aclarides i ordenades Evitar la contaminació acústica

Qui qualifica? Personal neteja Voldríem que també hi intervinguessin d’alguna forma els Alumnes Professors C.Amb.

Cada 15 dies s’exposarà en el tauler d’anuncis de medi ambient el rànquing de tots els cursos

Ranking fins a dia 23-2/07 Mecanisme de càlcul

Hi ha papers a la paperera!

Açò puntua si és dins l’aula!

Molt Bé!

gaudiran d’una aula més amigable Els tres grups guanyadors gaudiran d’una aula més amigable

Els tres grups guanyadors seran premiats amb: Alguna activitat encara per determinar. (Els premis es triaran per ordre de puntuació obtinguda)