COM OBTENIR LA MÀXIMA RENDIBILITAT D’UNA FIRA DEL SECTOR CULTURAL?

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Més enllà de les arts escèniques
Advertisements

Taller Green BIZ Barcelona Obert al Futur 2016, formació de suport al
Taller Green BIZ Barcelona Obert al Futur 2016, formació de suport al
MANUAL NOMINAPLUS.
Xarxa Productes de la terra
7 i 8 d’Abril 2018.
Atenció a la dependència al Medi Rural
Infosalut.com El Butlletí de Gestió del Coneixement del Sistema Sanitari Públic de les Illes Balears Virgili Páez.
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
Elena Prieto Amengual Marina Reus Busquets Maria Roig Paredes
Cerca, seguiment i anàlisi de tendències en Twitter
I transforma un llibre en un nou lector
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
Famílies Solidàries Trobada de Llars Don Bosco
Proposta EC: definició, objectius i pressupost
La Ràpita, platja i port.
1 era JORNADA D’EMPRENEDORIA I EMPRESA Sant Celoni 31 març 2011
Estratègia de Xarxes Socials
Recursos informàtics i mètodes quantitatius en Història – curs
OFERIM: TÍTOL DE L’OFERTA NOM DE L’ORGANITZACIÓ DESCRIPCIÓ DE L’OFERTA
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
Creació d’un mapa personalitzat
Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi: 1.
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Introducció: Models i principals fires internacionals
Auto informació Servei d’assessorament Servei de reconeixement.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
Aquí podreu buscar i escoltar música on-line
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
ELS MERCATS ESTRATÈGICS DE LES ARTS ESCÈNIQUES I LA MÚSICA A CATALUNYA
JOVE, PARTICIPA A SANTA EULÀLIA
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
Publicitat i balanç de pèrdues i guanys de BMW
Pràctica amb RQDA.
Són realment paràboles? Nivell: 3r d’ESO
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
millora de la qualitat de l’ensenyament.
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
BIODIVERSITAT A L’HORT
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
ERIC Manual d’ús.
Proposta d’un programa de ciutat que articuli totes les actuacions i recursos en orientació i assessorament acadèmic Programa en construcció participada.
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
PLA D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL
Les taules de multiplicar
La importància de la gestió del Networking en el món empresarial
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Les fraccions Sisè B curs
L’ ESPÒNSOR QUÍ QUÉ COM.
LA DIMENSIÓ RELACIONAL A L’ACP
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
Pla de Formació de Centre
CAMPANYA DE CONSCIENCIACIÓ PER A LA RECOLLIDA DE RESIDUS D’APARELLS ELECTRÒNICS PROPOSTA PER ALS AMBAIXADORS DE LA CAMPANYA.
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
ORGANITZACIÓ ACCIÓ TUTORIAL
III Jornada de transport sanitari
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
Transcripción de la presentación:

COM OBTENIR LA MÀXIMA RENDIBILITAT D’UNA FIRA DEL SECTOR CULTURAL?

Què és una fira i per a què serveix? Per què hi he d’anar? Eina imprescindible en la estratègia d’internacionalització d’una empresa Cal consolidar mercats i obrir-ne de nous Reforçar contactes coneguts i establir-ne de nous Esbrinar quins mercats estan “pujant” Presentar els meus espectacles (imatge d’empresa) Importància de la prospecció Conèixer les tendències del mercat

Com escollir les fires on anar? A quin mercat volem introduir-nos? Anàlisi webs de les fires. És realment una fira internacional? Què li dóna aquesta dimensió? S’organitzen activitats professionals paral·leles? Directori de fires i trobades Llistat per activitats Llistat per sectors Informes sobre fires Com rebre convocatòries? Assessoria Àrea de Mercats de l’ICEC

A tenir en compte Preparar la fira amb anticipació Assignar un responsable (idiomes) Tenim un producte diferenciat? Amb estand? Sense estand? Estand-paraigua? Marcar-nos uns objectius Agendar cites sabent què és el que estan buscant. No fer perdre temps. Anàlisi del contacte. Mirar què han programat i si s’adiu amb el nostre producte Ser pacient i perseverant: els resultats rarament són immediats

Com preparem la fira abans d’anar-hi? Elaborar un pla específic per anar a la fira: Què hi busquem? Donar-nos a conèixer, venda de bolos, trobar un distribuïdor, socis per a futures co-produccions,... Anàlisi minuciós del web de la fira: quines eines professionals m’ofereix (catàleg on line d’acreditats, xarxes socials, taulell d’anuncis, oficina de premsa)? Dissenyar una estratègia de comunicació: Què té de diferent el meu producte? Màrqueting directe (online). Materials publicitaris (de qualitat, ben traduïts i pràctics) Calendari suggerit Dur targetes professionals on consti el mòbil de contacte, el mail i el web de la companyia Concertar abans de la fira el màxim d’entrevistes possibles

Durant la fira Atendre els compromisos que he adquirit prèviament Assistir a conferències i actes paral·lels Aprofitar les oportunitats de networking que ofereix la fira (speed meetings, matchmakings, etc.) Intentar acordar in situ reunions amb els contactes amb els quals no s’ha pogut concertar cita prèvia

Al tornar de la fira Contactar amb tothom amb qui m’he reunit i fer-los arribar els materials promesos al més aviat possible. Entreu els contactes a la vostra base de dades Mantingueu “vius” aquests contactes, fent-ne un seguiment regular Avaluació dels resultats: * Què he fet bé? * En què m’he equivocat? * Dels contactes realitzats, quins han estat profitosos?

Qui m’ajuda a anar a fires? Hi actuem? Institut Ramon Llull Hi anem a fer prospecció? Àrea de Mercats - ICEC

Altres recursos Formació (Servei de Desenvolupament Empresarial)

ÀREA DE MERCATS - ICEC + informació: www.catalanarts.cat Contacte: internacional.icec@gencat.cat