Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
¡ CUÁNTA GEOMETRÍA!
Advertisements

LECTURA DE FRASES 4.
PROJECTE COMENIUS ACTIVITATS REALITZADES PER 1ºA.
Activitats artístiques al CFA Miquel Martí i Pol De l’expressió oral i escrita a la cohesió social.
1 Deixem el racisme fora de joc (El Periódico, pàg. 57, 26 – )‏ (El Periódico, pàg. 7, 27 – 2 – 2006)‏ Ewerthon : "Federación y prensa deben tomar.
Els colors de l’ Advent.
Cicle Superior MARISTES VALLDEMIA Quin camí hem fet fins que hem arribat aquí? PRIMERA FASE: CURSET PER MESTRES INFANTIL I PRIMÀRIA (04-05) SEGONA FASE:
Un conte de Shel Silverstein Traducció, Xesco Boix
Del llenguatge visual al missatge visual Su Richardson Burnt Breakfast Adaptació d’una presentació de M. Acaso.
Pensem en un mite.... El mite d'Aracne. EL MITE D'ARACNE · Quins personatges hi ha? -Aracne -Atenea/ Velleta.
Al vostre gust amb el  Amb so  CONTE PER A UNA NIT D’ESTELS.
HABILITATS DE COMUNICACIÓ PER LA PREVENCIÓ DE RISCOS PSICOSOCIALS.
LA LECTURA DE LA IMATGE. 1.- ELEMENTS MORFOLÒGICS Punt Línia Color 2.- ELEMENTS TEMPORALS Ritme Tensió.
Un milió d’arbres?. En aquesta activitat intentarem fer una estimació aproximada dels quilometres que poden recórrer els ciclistes del Saunier Duval.
Una experiència amb La Gallina Lina Rosalia Muñiz Sánchez CEIP MONTSENY DE BREDA CURS
“EL MAR A L’AULA” 3r de Primària Curs Escola Eduard Marquina.
PARLAR DE LA MORT A L’AULA
SALUT I ESCOLA IES LLANÇÀ Josep Santos Infermer ABS Llançà.
PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
La llegenda m’ajuda a llegir el mapa.... a interpretar el que diu
POK´ TA POK´ Sergi Díez, Marc Pujadas, David Rodriguez, Victor Gallego Educació Física Cicle Superior.
Deixar de fumar, tota una aventura!. Fumar és una complexa conducta en la què intervenen aspectes bioquímics, psicològics i socials.
Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
PARAULES POLISÈMIQUES.
EL TREBALL DE CATALÀ.
Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Scala era el nom que els romans donaven a una platja propera a Empúries.
PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Les primeres passes amb el GeoGebra
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Recordem què vol dir ser adolescent
CALES DE L’ESCALA.
Resolució de problemes algebraics
Els pallassos.
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
En Pinotxo i els colors A partir d’ara has d’anar fent “clic” amb el botó esquerre del ratolí fins que arribis al final del conte.
TORRES DE DEFENSA A BEGUR.
Aprenem a trasplantar Cicle Inicial.
LES FLORS UNA CACERA DEL TRESOR DE L’ÀREA DE CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL I ADREÇADA A ALUMNES AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS DE CICLE SUPERIOR Creada.
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
Què existeix i què no existeix.
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
CAP DE CREUS.
L’AIGUA A LA NATURA.
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Arbres… ¿De quantes classes en deu haver? ¿De quins arbres en saps el nom?
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
DALI ESPAI FEM CULTURA.
SANT MARTÍ D’EMPÚRIES ESPIGÓ HEL·LENÍSTIC.
ESCOLA OCTAVIO PAZ Educació infantil – Cicle inicial
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
HABILITATS COMUNICATIVES
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
SISTEMA DUNAR.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
No et deixis enlluernar i posa atenció
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
ESCOLA CERVANTES 5è APARELL CIRCULATORI.
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18 CEIP MERCÈ RODOREDA MARTORELL Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18

PERSENSAR CICLE INICIAL FILOSOFIA 3/18

Projecte Persensar: Cicle Inicial

1r de Cicle Inicial 1ª sessió Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 1ª sessió

1r de Cicle Inicial 1ª sessió: regles del diàleg Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 1ª sessió: regles del diàleg CONDICIONS FÍSIQUES ROTLLANA I CREACIÓ D'AMBIENT

1r de Cicle Inicial 1ª sessió: regles del diàleg Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 1ª sessió: regles del diàleg ESTABLIM LES NORMES: Aixecar la mà per parlar Saber esperar Fer silenci No parlar tots alhora Parlar d'un en un No jugar

1r de Cicle Inicial 1ª sessió: regles del diàleg Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 1ª sessió: regles del diàleg DIBUIXEM LES NORMES

1r de Cicle Inicial 1ª sessió: regles del diàleg Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 1ª sessió: regles del diàleg HABILITATS TREBALLADES: Capacitat d'anàlisi Capacitat d'abstracció Capacitat de precisió lingüística Capacitat de traducció: (com ho dibuixaries...?)

Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació de la coberta del Pèbili Sessió de ¾ d'hora amb un grup reduït d'alumnes en un espai diferent a l'aula Fer un diàleg filosòfic Previ: recordar les regles del diàleg Presentem la portada del llibre en tres fraccions i fem preguntes per esbrinar de què es tracta. Regles: dibuixos fets pels alumnes Material audiovisual: canó, portàtil,filmadora i màquina fotogràfica

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Observació de la primera fracció - Què us sembla que deu ser això? - Creieu que forma part d'alguna cosa? - Què hi veieu? - Quins colors hi ha?

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Observació de la primera fracció -Podria ser una mà -Podria ser una postal -Podria ser un barret -Podria ser una S -Veiem el color grana -el color groc -el color taronja

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Observació de la segona fracció - Qui et sembla que pot ser aquest personatge? - Quina expressió de cara fa? - Per què ho fa?

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Observació de la segona fracció -Sembla que estigui escoltant -Tanca un ull per mirar -Un pallasso -Un caga tió -El Pare Noel -Està picant un ull per mirar pel forat de la porta -La llum entra pel forat de la clau -És l'altre tros del dibuix

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Observació de la tercera fracció - Què més hi veiem? - Què diuen les lletres? - Què deu voler dir Pèbili? - Potser el nom d'un lloc?

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Observació de la tercera fracció -Sembla un conte perquè té la forma d'un conte -És el conte d'un Pare Noel -Diu Pèbili -La portada 'un llibre que el títol es diu Pébili -El nom del nino -El títol del conte -Un lloc per jugar

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Observació del llibre

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: observació portada del Pèbili Avaluació: figuroanalògica He triat aquesta cara perquè m'ha sorprès molt l'activitat M'ha agradat molt

1r de Cicle Inicial 2ª sessió: obserbació portada del Pèbili Projecte Persensar: 1r de Cicle Inicial 2ª sessió: obserbació portada del Pèbili HABILITATS TREBALLADES: Habilitats de recerca: endevinar, formular hipòtesis i observar Habilitats de raonament: buscar i donar raons Habilitats de comunicació: interpretar