AVÍS LEGAL / LEGAL NOTICE / AVISO LEGAL Dado el carácter y la finalidad exclusivamente docente y eminentemente ilustrativa de las explicaciones en clase.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Llegir amb lectura ràpida el text (30 segons)
Advertisements

¿Para qué (nos) sirven las encuestas docentes? Miguel Valero.
Un treball de: Conxa Llinàs Carmona Anna Masó Monclús Mª. José Sánchez Quindós.
Al vostre gust amb el  Amb so  Si me preguntan: -En qué creo? Si em preguntes: -En què creus?
ETC1 1er parcial Resultats enquestes Anàlisi de resultats Accions a prendre.
Sentir l’esperit Sentir el espíritu L’esperit no creix en els arbres, però es nodreix del nostre entorn, com el cos es nodreix del menjar. El espíritu.
AVÍS LEGAL / LEGAL NOTICE / AVISO LEGAL Dado el carácter y la finalidad exclusivamente docente y eminentemente ilustrativa de las explicaciones en clase.
Enquesta de visions a tècnics comarcals Trobada de participació de tècnics comarcals - 10 febrer 2006.
Del llenguatge visual al missatge visual Su Richardson Burnt Breakfast Adaptació d’una presentació de M. Acaso.
Lèxic: El sentit propi i el sentit figurat
WEBQUEST: aprenentatge a través d’Internet Rosabel Roig Vila Universitat d’Alacant.
HABILITATS DE COMUNICACIÓ PER LA PREVENCIÓ DE RISCOS PSICOSOCIALS.
L’illa dels 5 Fars.
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
Interpretació estadística dels indicadors de centre
¡Bienvenidos Padres a la Escuela Intermedia de Long Branch!
Josiah Hernandez What is Intellectual Property. What is IP Intellectual Property (IP) is the basis for research commercialization. Intrinsic to the work.
AVÍS LEGAL / LEGAL NOTICE / AVISO LEGAL Dado el carácter y la finalidad exclusivamente docente y eminentemente ilustrativa de las explicaciones en clase.
LEGAL NOTICE / AVISO LEGAL / AVÍS LEGAL Dado el carácter y la finalidad exclusivamente docente y eminentemente ilustrativa de las explicaciones en clase.
TECNOLÓGIC-CIENTÍFIC
AVÍS LEGAL / LEGAL NOTICE / AVISO LEGAL Dado el carácter y la finalidad exclusivamente docente y eminentemente ilustrativa de las explicaciones en clase.
AVÍS LEGAL / LEGAL NOTICE / AVISO LEGAL Dado el carácter y la finalidad exclusivamente docente y eminentemente ilustrativa de las explicaciones en clase.
AVÍS LEGAL / LEGAL NOTICE / AVISO LEGAL Dado el carácter y la finalidad exclusivamente docente y eminentemente ilustrativa de las explicaciones en clase.
GESTIÓ D’EMOCIONS I SENTIMENTS
SALUT I ESCOLA IES LLANÇÀ Josep Santos Infermer ABS Llançà.
Deixar de fumar, tota una aventura!. Fumar és una complexa conducta en la què intervenen aspectes bioquímics, psicològics i socials.
¡Bienvenido a tu nuevo Office!. ¡Instalá tu Office en todos tus dispositivos móviles! Colaboración en línea de tus archivos con todos tus compañeros de.
LEGAL NOTICE / AVISO LEGAL / AVÍS LEGAL
Avui vull regalar-te ….
La Condició Física i les Qualitats Físiques Bàsiques
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Què és un pla Individualitzat ?
Quina és la fórmula de la felicitat que ens dóna la paraula de Déu?
Fórmules per a ser feliç
APRENENTATGE MULTINIVELL
Presentació de la base de dades
PETITS REPORTERS Títol.
@sebastiani64.
Presentació de la base de dades
Una forma fàcil d'obtenir algunes fórmules
5. El problema de la moral: teoria de la virtut
NOVETATS ESPAI MARGALEF
Quins documents puc posar al Campus Virtual de la UB?
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Seminari d’Educació Especial
PROTOCOL MARC PER UNA INTERVENCIÓ COORDINADA CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA Capítol 8: Sobre la protecció de dades personals ens els circuits territorials.
Objectiu Educatiu Trienni
Facultat de Belles Arts
ENS TROBEM DE NOU.
Com fer una presentació? Comunicació oral
Optimització de consultes en MySQL (unes notes)
SCIENCE OF SYNTHESIS.
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
“ Jo, amb les obres, et mostraré la meva fe” Jm2, 18
Les taules de multiplicar
I tu qui dius que sóc?.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Introducció Al posicionament Web.
Pràctica 2.2: Cerca en bases de dades bibliogràfiques per a la investigació en treball social Objectius: Donar a conèixer els recursos bibliogràfics que.
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Propostes de millora en el GIR
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
CONCURS BÍBLIC NOM: CÉSAR COGNOMS: GARCÍA MEDINA GRUP B DATA NAIXAMENT: 02/07/2003 COL·LEGI: SANT JOSEP OBRER CARRER: COVADONGA S/N
APRENDRE A NEDAR . Les activitats aquàtiques estan classificades per plantejaments de tipus: -UTILITARI: s’obté un aprenentatge útil -HIGIÈNIC: millora.
Som humans. Per això a vegades….
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
Transcripción de la presentación:

AVÍS LEGAL / LEGAL NOTICE / AVISO LEGAL Dado el carácter y la finalidad exclusivamente docente y eminentemente ilustrativa de las explicaciones en clase de esta presentación, el autor se acoge al artículo 32 de la Ley de Propiedad Intelectual vigente respecto del uso parcial de obras ajenas como las imágenes, gráficos u otros materiales contenidos en las diferentes diapositivas. Given the exclusive teaching nature and eminently illustrative purposes of the explanations at this kind of presentation, the author points to Article 32 of the Copyright Act current regulations regarding the partial use of third persons’ work including images, graphics and any other material contained in different slides. Atès el caràcter i la finalitat exclusivament docents i eminentment il·lustratives de les explicacions a classe d'aquesta presentació, l'autor s'acull a l‘Article 32 de la Llei de Propietat Intel·lectual vigent respecte de l'ús parcial d'obres alienes com les imatges, gràfics o altres materials continguts en les diferents diapositives.

Un cervell motivat i atent: el problema de la motivació i l’atenció David Bueno i Torrens Departament de Genètica, Facultat de Biologia, UB Opinion Group for Integrated Neurosciences on Psychopathology and Human Conflicts (OGIN) 3 de febrer de 2015

NEOFÍLIA Cerca de novetats Abans s'associava a dèficit d’atenció o a actituds compulsives Però la seva relació amb neurotransmissors indica que es relaciona amb l’optimisme i la felicitat (a través de la dopamina)

- Recompensa - Estat d’ànim - Plaer - Son - Aprenentatge - Atenció - Motivació

Els efectes sobre la connectivitat són més acusats quan hom es troba en una situació dual de guany o pèrdua que en gradients continus de valor. Risc

La motivació és una variable biològica que té efectes tangibles en el comportament, en el sentit de què energitza, dirigeix i selecciona el comportament. Motivació: força interna que produeix accions sobre la base del balanç en cada moment concret entre les necessitats i les demandes de l’ambient. Motivació NECESSITATS DEMANDES ENERGITZA, DIRIGEIX I SELECCIONA EL COMPORTAMENT

DRD4D COMT

per motivar-nos, o per fer que els altres es motivin, cal tenir un objectiu concret. MOTIVACIÓ

per motivar-nos, o per fer que els altres es motivin, cal tenir un objectiu concret. l’objectiu que marquem ha de respondre a una necessitat o a una demanda concreta. Per tant, en qualsevol aprenentatge o procés educatiu, per motivar hem de generar necessitats. saber que hi ha traves a superar, i veure-les amb l’optimisme de pensar que les podrem superar. MOTIVACIÓ

la motivació ha de contemplar també els aspectes emotius, la cerca de novetats i la creativitat, i també els aspectes socials, per exemple en relació a les recompenses i la valoració col·lectiva.. MOTIVACIÓ RACIONAL EMOTIU

la motivació ha de contemplar també els aspectes emotius, la cerca de novetats i la creativitat, i també els aspectes socials, per exemple en relació a les recompenses i la valoració col·lectiva. la millor recompensa que podem oferir per motivar o mantenir la motivació és l’acceptació social, amb un somriure i unes paraules amables i encoratjadores sinceres. MOTIVACIÓ

per motivar-nos, o per fer que els altres es motivin, cal tenir un objectiu concret. l’objectiu que marquem ha de respondre a una necessitat o a una demanda concreta. Per tant, en qualsevol aprenentatge o procés educatiu, per motivar hem de generar necessitats. saber que hi ha traves a superar, i veure-les amb l’optimisme de pensar que les podrem superar. la motivació ha de contemplar també els aspectes emotius, la cerca de novetats i la creativitat, i també els aspectes socials, per exemple en relació a les recompenses i la valoració col·lectiva. la millor recompensa que podem oferir per motivar o mantenir la motivació és l’acceptació social, amb un somriure i unes paraules amables i encoratjadores sinceres. tant important com motivar és no desmotivar. MOTIVACIÓ

Plasticitat neural

Neurones mirall... i també la il·lusió, la motivació, l’optimisme... amb què ho fem

Atenció

RACIONAL EMOTIU

NEOFÍLIA Cerca de novetats Abans s'associava a dèficit d’atenció o a actituds compulsives Però la seva relació amb neurotransmissors indica que es relaciona amb l’optimisme i la felicitat (a través de la dopamina)

Atenció i sorpresa

Susbtància nigra Cerca de novetats Predisposició a les addiccions? (QUAN NO ESTÀ SATISFETA)

Aprenentatge a partir de qüestionar conceptes previs Aprenentatge contextualitzat Aprenentatge basat en problemes Aprenentatge significatiu

Dilemes ètics (La resposta depen de l’idioma en què es formulin) RACIONAL EMOTIU

Algunes característiques de la nostra espècie importants per a l’ensenyament / aprenentatge Optimisme (motivació) Creativitat Cerca de novetats (risc) Plaer

Optimisme voluntat de continuar vivint i procreant malgrat saber que la mort individual és, al cap i a la fi, inevitable I una de les principals estratègies de supervivència de la nostra espècie és la CREATIVITAT

Optimisme voluntat de continuar vivint i procreant malgrat saber que la mort individual és, al cap i a la fi, inevitable L’optimisme és necessari per a continuar aprenent Contribució genètica Contribució ambiental