PREPAREM UN RECITAL POÈTIC

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
QUAN ARRIBA EL TEMPS DE COLLIR CASTANYES... TAMBÉ ARRIBA... LA TARDOR... NI FRED, NI CALOR.
Advertisements

Una visió general del tema ...
Fet per Lluna Iglesias.
ATMÓSFER A.
Canto y poema.
Impress 3... Posa-hi un fons!
LES CATEGORIES GRAMATICALS
Amb l’ “Adagio” d’ Eleni Karaindrou recordem cada pas de la vida
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
BAUHAUS, una escola d’art
Una visió general del tema ...
Una visió general del tema ...
Història, Sentiments d’un Poble
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
TEMA 1 DEPARTAMENT DE LLENGUA Y VALENCIÀ (Valencià)
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
El Cant Gregorià.
1 u n i t a t La comunicació.
Adaptat a la LSC per la Cristina Escolà
LA POESIA I L’ESPORT.
Les majúscules.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Què és la poesia?.
MIQUEL MARTÍ I POL ( ) EN HOMENATGE.
EL TROBADOR de La Segarra, presenta.
Per què es veu la lluna de dia?
ESCOLA CERVANTES CURS r: CLASSE URPESDEFOC.
Maria del Mar Amorós Davó Miriam Díaz Megías Maite Vidal i Bellot
L’ORACIÓ SIMPLE Estructura i subjecte.
Els sintagmes Un sintagma és una paraula o un grup de paraules relacionades entre si, que tenen sentit i compleixen una mateixa funció sintàctica. Segons.
EL QUE NECESSITO PER VIURE
Butlletí de subvencions del COEAC
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
GO PRO Martí Macià 5è A.
REACCIONS REDOX Reaccions de tranferència d’electrons
3. TOTS SOM DIFERENTS..
Què son? Les instruccions són textos que exposen de manera molt clara els processos, ordres o obligacions que cal fer en un cas determinat. El text instructiu.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
ORIOL JA NO VOL JUGAR.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Somnis d'Infant.
Grups interactius a L’Esquitx
-FIGURA TERCERA SETMANA: PASTORS I REIS DILLUNS 14 -FIGURA TERCERA SETMANA: PASTORS I REIS JOSEP, MARIA I JESÚS VAN COMPTAR AMB MOLTES PERSONES SENZILLES.
DEÚ ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA.
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
Celebració FINAL DE CURS.
DIADA DE LA PAU A SJO.
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
ESTRUCTURA D’UN ORGANIGRAMA: ELEMENTS I JERARQUIES
EL POU DE LA MÀGIA AUTORS: Pablo i Laia L..
Autores: Carol i Sohani
CONCURS.
ELS CUCS ESTRENEN CASA NOVA!
La llegenda en el Poblat Ibèric
EL CASTELL ÉS DEL REI, NO DEL VAMPIR!!!!
Característiques  L'Educació Secundària Obligatòria o ESO dura quatre anys i està dividida en dos cicles: el primer (1r i 2n d'ESO), per a l'alumnat de.
ROSES, LLIBRES i AMOR. ROSES, LLIBRES i AMOR Un llibre obert és un cervell que parla; tancat un amic que espera; oblidat, un ànima que.
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
La vida no és sols per mi, sinó per servei, ajuda i bé dels altres
En què consisteix? Aquest projecte consisteix en explicar contes catalans o contes inventats a nens i nenes. Els conta contes són grups d’alumnes de l’ESO.
Somnis d‘infant.
TEMA 5 DEPARTAMENT DE LLENGUA Y VALENCIÀ (Valencià)
QUI SOM? SOM UNA ASSOCIACIÓ SENSE ÀNIM DE LUCRE, QUE PRETÉN ACOSTAR LA CULTURA MUSICAL A TOTHOM.
LA CASTANYADA LITERÀRIA A LA BIBLIOTECA:
Joan Baptista Escorigüela
Valors/Virtuts per créixer com a persones
CAMP D’APRENENTATGE Els monestirs del Císter (Tarragona)
PREPAREM UN RECITALPOÈTIC
Transcripción de la presentación:

PREPAREM UN RECITAL POÈTIC

a) “L’arbre solitari”, de Montserrat Gibert (secció “Camp”) Recitem poemes a nens i nenes de 3r i 4t de primària per mitjà d’un espectacle de música i color. 1) Llegeix el poemes següents de la pàgina www.viulapoesia.com (els trobaràs a l’apartat “Infants”): a) “L’arbre solitari”, de Montserrat Gibert (secció “Camp”)

b) “Cançó de la lluna guarnida”, de Jordi Bilbeny (secció “Nit”). c) “M’estim la nit”, d’Andreu Vidal (Secció “Nit”). d) “Dalt de la muntanya”, de Joan Armangué (Secció “Camp”). e) “La nit”, de Joana Raspall (Secció “Camp”). f) “Nit”, de Joana Raspall (Secció “Camp”). g) “Bombolles”, de Joana Raspall (Secció “Casa i escola”).

3) Prepara un recital tenint en compte que: a) Ordenaràs els poemes perquè el recital tingui un sentit i una lògica. b) Triaràs la música adient als poemes (faràs servir CD o tocaràs algun instrument).

c) Determinaràs si hi afegeixes alguns elements complementaris: actuació, decoració, ... d) Escriuràs un text que introdueixi el recital i els poemes: has de ser original, donar-hi un sentit i una atmosfera, adequar el text als poemes... Cal que sigui literari i alhora has de ser conscient que va dirigit a nens de 8 i 9 anys.

... i ja és el moment d’assajar: 1) Vocalitza. 2) Modula la veu tenint en compte les paraules, els versos i els poemes que llegeixes (entonació). 3) Adequa el ritme als versos.