EXPERIMENTEM AMB L'AIGUA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Noms: Laura ML i Hannan Grup i nivell:6è B Escola: CEIP Anselm Clavé.
Advertisements

“EL MAR A L’AULA” 3r de Primària Curs Escola Eduard Marquina.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Llistat d’elements d’origen islàmic
L´energia.
Experimentem amb l’aigua!
Experimentem amb l’elasticitat escola arc iris roger soto, laura torcal, pere ros, lluc rodó, júlia aicart i jan sanfulgencio.
Escola Orlandai 4t CURS.
Alimenta el teu cos.
La Terra.
QUÈ ÉS LA QUÍMICA PER A VOSALTRES?
Noms: Franco i Julio Grup i nivell: 5è B Escola: CEIP Anselm Clavé
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Comprensió del canvi climàtic
CLAUDE MONET.
CANELONS DE PERNIL DOLÇ,PINYA,NOUS,FORMATGE I FIGUES
3a PART Els nens i nenes de P- 4
Per què hi ha objectes que suren i objectes que no suren?
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Coneixem el que estudien i ens hi impliquem
És un gran error creure’s més del que un és ó menys del que un val.
DE LA GARROTXA A L’EMPORDÀ, VIU EL FLUVIÀ
Fem de cuiners! Els nens i nenes de 2n. estem treballant els aliments per això hem anat al Nútrim a fer un taller de cuina per aprofundir en el tema.
Taller SOBRE l’aigua: L'inventor gota.
Taller de flotació 1.
Éssers vius i éssers inerts
LA LLUM És una forma d’energia que percebem amb el sentit de la vista
COM VIATJA EL SO? Nenes i nens de 4t de primària IEA Oriol Martorell
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
TEMA 5 : FUNCIÓ DE NUTRICIÓ
ESCOLA CERVANTES CURS r: CLASSE URPESDEFOC.
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
EXPERIMENT SOBRE EL TABAC
Què hi ha a l'Univers?.
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
DUFINS.
QUÈ FA EL NOSTRE COS AMB L’AIRE QUE AGAFA QUAN INSPIREM?
L ´ AIGUA QUE ENS ENVOLTA
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Què existeix i què no existeix.
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
PER QUÈ NO PODEM CAMINAR DAMUNT L’AIGUA?
Noms: Cristobal Grup i nivell: 5èA Escola: CEIP Anselm Clavè
EL COLOR BLAU.
L’AIGUA A LA NATURA.
CIÈNCIA GASTRONÒMICA O GASTRONOMIA CIENTÍFICA?
CONCURS.
Sòlids Líquids Gasos Plasma
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Al camí de Sant Martí hi ha un pi. Que és a prop del mar, de la sorra, de les onades, de les roques...
Aigua Projecte 2n primària.
Tutorial com canviar color i paisatge
Les diferents realitats del món
Coneixement del Medi 4t. de Primària L'aparell digestiu.
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
L’ ESPÒNSOR QUÍ QUÉ COM.
Com comprendre el canvi climàtic?
QUIN EFECTE TENEN ELS ÀCIDS SOBRE ELS ALIMENTS?
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
d’una xerrada de l’Eduard Sala que trobareu a
Fem panellets ÀLIGUES I AUFRANYS DE 1r.
L’ ELEFANT.
Noms: Gemma-Raquel Grup i nivell: 5è A Escola: CEIP Anselm Clavé
La vulneració dels drets socials
Com contaminem l`aigua?
L’AIGUA ÉS VIDA.
EL TACTE.
Transcripción de la presentación:

EXPERIMENTEM AMB L'AIGUA USEE CEIP POMPEU FABRA CUNIT MARÇ 2008

CARACTERÍSTIQUES DE L'AIGUA L'AIGUA NO TÉ COLOR ÉS TRANSPARENT

CARACTERÍSTIQUES DE L'AIGUA PODEM VEURE A TRAVÉS D'ELLA LES COSES ES VEUEN DEFORMADES

CARACTERÍSTIQUES DE L'AIGUA L'AIGUA NO TÉ OLOR OLOREM.... PERÒ NO SE SENT CAP OLOR

CARACTERÍSTIQUES DE L'AIGUA L'AIGUA NO TÉ COLOR NI OLOR VEIEM SI TÉ GUST?

CARACTERÍSTIQUES DE L'AIGUA L'AIGUA NO TÉ GUST ÉS MOLT IMPORTANT BEURE AIGUA PERQUÈ EL NOSTRE COS LA NECESSITA.

FEM LLIMONADA L'AIGUA ES POT BARREJAR AMB ALTRES COSES. SI A L'AIGUA LI POSEM LLIMONA ÉS ÀCIDA. SI A L'AIGUA LI POSEM SUCRE ÉS DOLÇA.

FEM LLIMONADA SI LI POSEM LES DUES COSES SURT UNA LLIMONADA BONÍSSIMA.

FEM LLIMONADA HUMM !!!!! QUÈ BONA!!!!

CARACTERÍSTIQUES DE L'AIGUA ÉS UN LÍQUID, ENS MULLA, S'ESCAPA ENTRE ELS DITS. ÉS FRESCA.

CARACTERÍSTIQUES DE L'AIGUA L'AIGUA NO TÉ FORMA, DEPÉN DEL RECIPIENT ON LA POSEM

CARACTERÍSTIQUES DE L'AIGUA

L'AIGUA POT CANVIAR SI LA REFREDEM, ES CONGELA I FORMA GLAÇ I GEL.

L'AIGUA POT CANVIAR SI L'ESCLAFEM, FA VAPOR I FORMA GAS.

L'AIGUA POT CANVIAR QUAN ES REFREDA UNA MICA ES POT TOCAR I ESTÀ CALENTA......

L'AIGUA ÉS UN LÍQUID FEM GOTES D'AIGUA

ELS OBJECTES A L'AIGUA LES PEDRES...... S'ENFONSEN

ELS OBJECTES A L'AIGUA EL SURO I LA FUSTA................. SUREN.

ELS OBJECTES A L'AIGUA EL FERRO SI EL POSEM A L'AIGUA QUÈ FARÀ? S'ENFONSA.......

ELS OBJECTES A L'AIGUA ARA LI TOCA AL PAPER, SI EL FIQUEN A L'AIGUA FLOTA.....

ELS OBJECTES A L'AIGUA SI POSEM UNA ESPONJA... QUÈ PASSA? XUCLA L'AIGUA I FLOTA

ELS OBJECTES A L'AIGUA SI POSEM DIFERENTS OBJECTES COMPROVEM QUE HI HA ALGUNS QUE S'ENFONSEN I D'ALTRES QUE FLOTEN A L'AIGUA

FEM BARREGES AMB L'AIGUA QUÈ PASSA SI LI POSEM OLI A L'AIGUA? L'OLI QUEDA A DALT DE TOT

BARREGES AMB L'AIGUA SI BARREGEM CACAU I AIGUA....... ES QUEDA DILUÏT EN UN SOL LÍQUID DE COLOR MARRÓ

BARREGES AMB L'AIGUA SI POSEM FARINA DINS L'AIGUA I BARREGEM SURT UN LÍQUID BLANQUINÓS I ESPÉS

BARREGES AMB L'AIGUA HEM COMPROVAT QUE AMB L'AIGUA ES PODEN FER DISOLUCIONS, QUE HI HA LÍQUDS QUE ES BARREGEN I D'ALTRES NO I QUE L'AIGUA DESAPAREIX

LA MÀGIA DE L'AIGUA

LA MÀGIA DE L'AIGUA ELS COLORANTS

LA MÀGIA DE L'AIGUA

LA MÀGIA DE L'AGUA LES BOMBOLLES DE SABÓ