Proposta 9.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EXPRESSIONISME ABSTRACTE
Advertisements

PROJECTE COMENIUS ACTIVITATS REALITZADES PER 1ºA.
Proposta 5. 1.Enumera i descriu accions o activitats en la història narrada per Caravaggio.
Un conte de Shel Silverstein Traducció, Xesco Boix
Dofins.
TESEU Y EL MINOTAURE Pablo José Blasco Mendoza 4ºB.
BLANCANEU I ELS SET NANS 1.
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
II. Déu és el nostre Pare 4. La creació és obra de l’amor de Déu.
BAUHAUS, una escola d’art
El pare i la mare estaven mirant la televisió quan la mare va dir: “estic cansada, és tard, me’n vaig al llit”.
Música d’ Advent A. Pärt Déu és amb nosaltres QUARTA SETMANA D’ADVENT.
Temps era temps, hi havia un pagès molt i molt alt i gros que semblava un gegant.
JESÚS DE NATZARET.
Història de ZAQUEU (Lc 19, 1-10)
DÉUS EGIPCIS NAIARA I SERGIO LÓPEZ.
CLAUDE MONET.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
Religió i els déus romans
LA VIDA DE JOAN MIRÓ.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
24 de l’any cB Regina Seguim al Jesús que “es lliura” en el camí vers la Creu (T. Ll. de Victòria)
Problemes prova individual
Proposta 1.
BERNAT METGE.
Música d’ Advent A. Pärt ALEGREU-VOS! TERCERA SETMANA D’ADVENT.
Claude Monet.
El pare i la mare estaven mirant la televisió quan la mare va dir: “estic cansada, és tard, me’n vaig al llit”. Fotografies de Chema Madoz.
SORTIM A EXPLICAR MITES
NOVETATS ESPAI MARGALEF
Tothom pot aconseguir el que es proposa !!!
Proposta 10.
Llegendes sobre la Lluna
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Què existeix i què no existeix.
ALICIA I EL MON DE LES TRES DIMENSIONS.
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
Columnes de la Basílica de Betlem
EL TIMBALER DEL BRUC.
IV Part Música Catalana d’avantguarda “Epigrames” de Benet Casablanques (composició 2003) Monges de Sant Benet de Montserrat.
EN HODJA I LA PORTA Conte del Marroc.
SEGUIU EL RITME, APUJEU EL VOLUM
La història de Sísif Mitologia Grega.
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Hi havia una vegada una família de ratolins.
Els nyama i el camperol Conte de Mali.
La llegenda en el Poblat Ibèric
EL CASTELL ÉS DEL REI, NO DEL VAMPIR!!!!
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
COM NEIX UN PARADIGMA?.
Una historia a Castelldefels.
DALI ESPAI FEM CULTURA.
Salvador DALÍ.
MARC AHICART TORT i ORIOL GONZÀLEZ SERRA
Meditem escoltant “He menjat el Teu Cos” (7’) de la Passió de Bach
Cavall de Troia Marta Poveda 4rtB 6 juny de 2013.
Proposta 2.
Música: Pasqua, del Petit llibre d’orgue de Bach
LA PANDILLA.
Proposta 8.
La Ratlla Verda Dídac Prat Galí 3r ESO C.
Proposta 14.
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
ESCOLA CERVANTES 5è APARELL CIRCULATORI.
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
“La mare de Jesús” de T. Ll. de Victòria, evoca l’acollida
Vincent Van Gogh.
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
Un home, que regularment assistia a les reunions d’Amics,
Transcripción de la presentación:

Proposta 9

Exercici 1 QUÈ HI HA DE COMÚ EN TOTS EL QUADRES? QUINA POT SER LA HISTÒRIA? ESCRIURE LA HISTÒRIA QUE ET SUGGEREIXEN LES PINTURES

El llibre de Judit El general Holofernes va posar setge a la ciutat israelita de Betúlia. Els seus habi- tants, privats de aigua, estaven a punt de capitular. Va ser llavors quan Judit, vidua de Manasés, va prometre al rei Ocies salvar el seu poble. Es va treure les robes de vídua, es perfumà, es vestí de festa, es va guarnir amb totes les joies i va sortir de Batúlia amb la seva criada Abra, que portava una bota de vi. Va arri- bar al campament enemic, es va fer conduir a la tenda d’Holofernes, amb el pretexte de subministrar-li informació referent als assetjats i li va assegurar que, abandonats pel seu Déu que estava enfadat amb ells, els israelites eren una presa fàcil. La bella espia va seduir el militar, que no va resistir “tanta saviesa i bellesa”. Soparen; ell va quedar embriac i, com que dormia a sota d’un protector dels mosquits, ella va aprofitar la seva borratxera, agafà l’espasa del general i li tallà el cap i la seva criada la va posar dins de la bota de vi buida. Tornaren a Betúlia de matinada sense ser molestades i va oferir el cap d’Holofernes als israelites que el penjaren dels merlets de la muralla. Davant d’aquesta visió, els assiris fugiren espantats

Exercici 2 1. Identifica els personatges

Exercic 3 Fes una descripció de l’escena?

Exercici 4 Á quina escena corresponen cadascuna de les pintures? Judit surt de Betúlia amb la seva criada Abra Judit vista Holofernes en el campament Judit l’emborratxa durant el sopar Judit decapita Holofernes Judit introdueix el cap a la bota de vi Judit i Abra tornen a Betúlia Exercici 4

Rembrant Feu la descripció de l’escena

Quina és la teva història?

On és la història? És la història de Sansó A l’Antic Testament, al llibre dels jutges Principals escenes: 1.La infantesa de Sansó 2. Sansó obre la queixada d´un lleó 3.Sansó mata trenta filisteus 4. Sansó deixa anar 300 guineus incendiàrios als sembrats dels filisteus 5. Sansó mata mil filisteus amb la queixada d’un ase 6. Sansó arrenca les portes de Gaza 7. Sansó i Dalila 8. Sansó capturat 9. Sansó cegat pels filistius 10.Sansó escarnit pels filisteus 11.La venjança de Sansó

-Estil -Escola -Autor. -Etapa de producció -Títol de l’ obra 1. Anàlisi de l’obra Tècnica: fresc-temple-aquarel.la-oli-pastel-cera-gravat... Suport: sobre paret-sobre fusta-sobre tela -sobre paper... Línia: Existència o no de línies Modelat: Representació o no de volum S’aconseguiex la representació del volum: -mitjançant gradacions de color o de llum - mitjançant contrasts suaus (sfumato) - mitjançant contrasts violents -Estil -Escola -Autor. -Etapa de producció -Títol de l’ obra e) Llum: de tipus natural-artificial o d’ estudi f) Color: Gamma empleada -freda -càlida g) Perspectiva: Desinterès per la representació de l’espai i la profunditat Interés per la representació de l’espai i la profunditat h)Composició: Senzilla i clara Complexa i) Forma de expressió : -abstracta -figurativa