ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El pare delegat d’aula. AMPA Enric Valor Castalla
Advertisements

ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Cap a l’escola dels grans de la mà del CDIAP i l’EAP
Jornada tècnica per a responsables Consorci d’Educació de Barcelona
ESCOLA GRAS I SOLER.
Grup de treball SupTIC 23 d’Octubre de 2006.
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
Recursos Informàtics en Història
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
JORNADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
FIC: Dinamitzar el treball per tasques a l’aula
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
El viatge de Primària a Secundària
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
OBJECTIUS TALLER Saber d’on partim (PRIMÀRIA) i cap a on anem (SECUNDÀRIA) Descobrir els principals CANVIS que es produeixen. Saber què implica el canvi.
Dispositiu Local d’Inserció
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
Seminari d’Educació Especial
Distribució de les hores del currículum
PLA PFZ DE FORMACIÓ DE ZONA Criteris i instruccions Curs
PLA D’IMPULS DE LA LECTURA DEPARTAMENT D’ENSENYAMENT
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
Professor de secundària, biòleg, i algunes coses més…
“EL PALIC, un model per a les illes”
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
“El perfil de mestre i professor”
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
PROGRAMA EDUCATIU DE MEDI AMBIENT VIC
Coneixements i idees previs
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
Jornada Nous Coordinadors d’Informàtica de centres Curs 2011/12
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
PLA PFZ DE FORMACIÓ DE ZONA Criteris i instruccions Curs
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Gestió participativa dels projectes de centre
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
Les Franqueses, setembre 2007
CRAI: definició i estructura
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
CRAI: Unitat de Docència
Projecte d’inscripció als pràcticums dels graus d’educació infantil i primària UIB /CESAG.
PLA EDUCATIU D’ENTORN DEL BARRI DE SANT ILDEFONS DE CORNELLÀ DE LLOBREGAT 11/07/2019.
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
ORGANITZACIÓ ACCIÓ TUTORIAL
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Biblioteca Escolar “Puntedu” un espai de coneixement i aprenentatge
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Activitats en línia amb Moodle
DIVERSITAT I INCLUSIÓ L’atenció als alumnes amb MNM
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

ASSESSORAMENT TIC CURS 2004-2005 Departament d’Educació Subdirecció General de Tecnologies de la Informació Departament d’Educació

Què és un assessorament? Una modalitat de formació del professorat del Pla de Formació Permanent del Departament d’Educació. Destinada a donar als docents d’un centre un suport específic per a la millora de la tasca educativa del conjunt del centre.

Objectius de l’assessorament: Impulsar l’ús educatiu de la informàtica i de les tecnologies de la informació en el centre docent. Vertebrar la seva inserció en el projecte curricular i en la pràctica docent de les diverses àrees de coneixement.

ASSESSORAMENT = CANVI DE DINÀMICA D E S P R É S A B A N S Del centre escolar

Elements que canvien en el centre: Aspectes organitzatius: recursos humans i materials Planificar i organitzar els recursos informàtics Aspectes pedagògics: nova dinàmica de treball metodològic Inserció de l’eina dins del PCC del centre.

Qui participa en l’assessorament? Assessor (extern) Equip directiu Coordinador d’informàtica Comissió informàtica (?) Resta del claustre

Interacció Assessor-Centre

Sessions de l’assessorament

Sessions presencials amb l’assessor A pactar entre l’assessor i el centre. 30 hores de durada, repartides cada dos setmanes lectives. Dimecres. En horari de tarda (a partir de les 17 hores). OBJECTIU: Motivar, dinamitzar i orientar al centre. Mostrar i reflexionar sobre l’aplicació de l’eina dins de les àrees curriculars.

Sessions sense presència de l’assessor Treball entre professors/es i alumnes. 30 hores com a mínim, intercalades entre les sessions amb l’assessor. OBJECTIU: Realitzar tasques de formació, reflexió i actuació amb els alumnes.

ASSESSORAMENT TIC El/la xiquet/a que aprèn de l’ordinador El/la xiquet/a que aprèn amb l’ordinador 2004 - 2005

Pàgina Web i a/e de l’assesor: Àngel Ismael i Hierro http://www. xtec Pàgina Web i a/e de l’assesor: Àngel Ismael i Hierro http://www.xtec.es/~aismael aismael@pie.xtec.es