Aquí hi va el títol del pòster: representatiu de les conclusions,i que generi interès, sient seriós i exacte Pérez, J., Rodríguez, P., Casal, J. Institut.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Practica….
Advertisements

AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
TUTORIAL PER TREBALLAR AMB EL MOODLE
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
Elena Prieto Amengual Marina Reus Busquets Maria Roig Paredes
Tema 2. DIVISIBILITAT.
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
Presentació de la base de dades
ENFISPO.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
L’Expressió escrita.
PETITS REPORTERS Títol.
Recordem què vol dir ser adolescent
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
Les referències creuades
L’informe de laboratori
Creació d’un mapa personalitzat
Psycinfo Manual d’ús.
La carta formal.
Experimentam amb la ciència
PubMed i el gestor de revistes del CRAI de la UB (servei SFX)
Una forma fàcil d'obtenir algunes fórmules
8ª Convocatòria Planter de Sondeig i Experiments
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
Plantilles per ajudar a organitzar la síntesis del TFM.
ANTECEDENTS I OBJECTIUS
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
COM FER ELS MURALS DEL PROJECTE:
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
El Perfil de l’Educador: El Lideratge a l’aula
Tesis Doctorals en Xarxa
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
SCIENCE OF SYNTHESIS.
TECNOLOGIA.
TREBALL D’INVESTIGACIÓ sobre la teoria de l’evolució actualment
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
TREBALL D’INVESTIGACIÓ sobre la teoria de l’evolució actualment
Propostes de millora en el GIR
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
NOM DEL PAIS AUTORS DEL PROJECTE.
2. El problema de la naturalesa i del coneixement als inicis de la reflexió filosòfica 2.1. El concepte de physis Pàgina 21 Primer problema: Què és la.
COM NEIX UN PARADIGMA?.
Estils i Plantilles Ms Word.
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
Pàgina El problema de l’origen del coneixement i la veritat 1.3 La recerca d’un criteri de veritat La crítica al dubte metòdic cartesià i el seu.
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

Aquí hi va el títol del pòster: representatiu de les conclusions,i que generi interès, sient seriós i exacte Pérez, J., Rodríguez, P., Casal, J. Institut d’investigacions científiques de Vilanova (InsICV) Introducció En aquest espai cal explicar com va començar la recerca i quina és la pregunta que pretén respondre. Si hi ha algun terme específic (llevat, epiglotis,...) cal definir-lo en aquest espai. S’hi pot afegir alguna imatge o esquema que faci més entenedor el que s’hi explica. Iniciadors i connectors útils: Volem investigar sobre les grimfes. Les grimfes són.... Sobre aquest tema, es sap que…però no se sap si....   El nostre objectiu és saber/determinar si ...... La nostra hipòtesi és que .... Resultats Hi presentem els resultats que hem obtingut dels experiments. Les dades s’han de presentar en forma d’imatge, taula o gràfic, perquè la seva lectura sigui ràpida, i sempre hi ha d’haver un peu de figura identificant què representen. En aquest apartat hi hauria d’haver poc o gens de text, només el necessari per a identificar a quina mostra/tractament o fase de l’experiment es correspon cada resultat. Bàsicament hi has de respondre a la pregunta “Què hem observat?” Algun tipus de formats adequats (no cal fer-los servir tots): Histogrames Gràfics de sector Taules Imatges Conclusions Aquest apartat pretén respondre a les preguntes: “`Què ens permeten afirmar els resultats que hem obtingut? Què implica això en relació a l’objectiu que teníem?” El format més adequat seria la llista, una conclusió per a cada punt de la llista. Iniciadors útils: Si/quan…, llavors/per tant…perquè/ja que… Com que…això significa que….donat que… Els nostres resultats ens indiquen/demostren que la hipòtesi és certa/falsa, perquè… Els nostres resultats no ens permeten determinar si la hipòtesi és certa/falsa, perquè… Els nostres resultats indiquen també que…perquè com que...llavors,… Com a futurs experiments caldria….es podria fer…. Materials i mètodes Hi has d’explicar quin experiment has fet, amb prou detall perquè la persona que ho llegeix sigui capaç de tornar-lo a fer només amb aquesta informació. Bàsicament has de donar resposta a la pregunta “Com ho hem fet? Cal que especifiquis quins tractaments has fet, i com has recollit les dades. Si cal, pots representar l’experiment amb una fotografia o imatge Iniciadors útils: En una Primera Fase de l'experiment hem… Posteriorment, en una Segona Fase, hem… En darrer lloc, la Tercera Fase ha consistit en… Per detectar/observar/determinar hem fet servir un..... Hem fet diversos tractaments, que descrivim a continuació… Tractament A : les mostres han estat escalfades/cobertes/submergides/ Tractament B: les mostres han estat escalfades/cobertes/submergides/… Hem recollit les dades en un gràfic/taula... Informacions Addicionals (En aquest espai opcinal es pot dir si la recerca ja es completa o no, a quina adreça internet s’han penjat les dades addicionals....) Aquesta plantilla ha estat creada i desenvolupada per Jordi Domènech a partir d’un original de Colin Purrington. Es pot descarregar des de la pàgina https://sites.google.com/a/xtec.cat/c3/activitats-de-comunicacio-cientifica/posters-cientifics Bibliografia Iniciadors: Autor, Inicial. (any). Títol. Nom de la revista/Editorial. (S’hi indiquen les referències de publicacions pròpies o d’altres autors relacionades: o bé perquè s’han consultat per a poder fer la investigació, o bé perquè el lector pot ampliar-hi la informació que troba al pòster.) Agraïments Iniciadors: Agraïm a..... El seu ajut... En aquesta investigació s’han fet servir les instal·lacions.... Aquesta investigació ha estat finançada per.... (No és sempre necessari posar-los. Els investigadors estan obligats a esmentar els organismes que financien les seves recerques, i solen també expressar l’agraïment a col·legues que els han orientat/ajudat en la recerca que es presenta) Aquí s’hi solen posar els logotips o inicials de les institucions o centres de recerca als que pertanyen els investigadors autors del treball d’investigació. Si a la teva escola no en teniu un, dissenya’l tu. Copyright Colin Purrington (http://colinpurrington.com/tips/academic/posterdesign).