IES-SEP ESTEVE TERRADAS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
AUTOGESTIÓ I INNOVACIÓ EN L’AULA OBERTA
Advertisements

PROGRAMA DE FORMACIÓ EN CIÈNCIES A L’ESO
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Elaboració de Plans Individualitzats
Cap a l’escola dels grans de la mà del CDIAP i l’EAP
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Què és un pla Individualitzat ?
Reunió informativa d’inici de 3r ESO
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
Vilafranca del Penedès
Antecedents (el context) Centre IATIC
Novetats en l’accés a la universitat
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
GESTIÓ PER PROCESSOS.
L’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I ELS PLANS INDIVIDUALITZATS
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
ACCIONS GRUPALS AMB EL PROFESSORAT
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
1 1.
EL PLA INDIVIDUALITZAT
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
La gestió per processos
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
Seminari d’Educació Especial
FORMACIÓ UAB PREUS NO REGULATS / FORMACIÓ NO SUBVENCIONADA
Decret de Reglament per Educació Infantil i Primària (BOIB Núm.119, )
Presentació de 1r d’ESO Curs
Presentació BATXILLERAT
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
PROJECTE LINGÜÍSTIC És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús.
Coneixements i idees previs
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ Comissions Qualitat EUHT
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Cap a l’FCT en els cicles LOE
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Catàleg de llocs de treball del CPNL
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
IES-SEP ESTEVE TERRADAS
IES-SEP ESTEVE TERRADAS
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
L’avaluació dins el marc de les intel·ligències múltiples
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

IES-SEP ESTEVE TERRADAS AUDITORIA EXTERNA DEL “Sistema de Gestió de la Qualitat” DILLUNS 16 I DIMECRES 18 ABRIL DE 2007 EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

OBJECTIUS DE L’AUDITORIA IES-SEP ESTEVE TERRADAS OBJECTIUS DE L’AUDITORIA Objectiu general: Conèixer el grau d’implantació del SGQ Objectius específics: verificació de la realització del servei segons els Plans de Qualitat orientació de l'institut cap a la satisfacció dels usuaris orientació a la gestió per processos funcionalitat i adequació sistema documental ... EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

IES-SEP ESTEVE TERRADAS PLA D’AUDITORIA Equip auditor: Eduard Montfort (empresa Applus) i Josep M. Juva (Departament d’Educació). Horaris: Dilluns 16: de 10.00 a 14h i de 15 a 17 h. Dimecres 18: de 9.30 a 17h. Espais: Dilluns 16: a direcció, secretaria, coordinació d’FP, coordinació d’ESO-batxillerat. Dimecres 18: A coordinació d’FP i coordinació ESO-Batx. Les convocatòries personalitzades ja estan distribuïdes. EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

PLA D’AUDITORIA (Aclariments) IES-SEP ESTEVE TERRADAS PLA D’AUDITORIA (Aclariments) L'objectiu és conèixer el grau d'implantació del SGQ i en cap cas jutjar ni qüestionar a ningú, ja que es dona per entès que tothom vol fer les coses bé, d'acord amb l'establert al Projecte de Centre. No es busquen culpables sinó les causes potencials de les NO CONFORMITATS, o el que és més important, les oportunitats de millora. L'auditoria es basa en un sistema de mostreig, sempre existeix la possibilitat de no determinar correctament les causes. Per això al final es presenta un informe a l'equip directiu, es contrasta la informació i es determinen quines causes s'han d'abordar i amb quina prioritat. EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

DOCUMENTACIÓ (Consideracions prèvies) IES-SEP ESTEVE TERRADAS DOCUMENTACIÓ (Consideracions prèvies) Els professors hem de tenir present que L'Institut té un Projecte de Centre, una Política de Qualitat i uns objectius anuals enfocats a la satisfacció de les persones que reben el servei. L'equip humà de l'Institut tenim unes responsabilitats definides al RRI. El servei principal, el procés d'Ensenyament – Aprenentatge, està definit al Projecte Curricular de Centre i concretat a les programacions dels crèdits les quals s'han de planificar el mes de setembre, es revisen al llarg del curs, es verifica l'acompliment mitjançant el control dels crèdits i acta del Departament i finalment es valida el PCC a la reunió de Comissió Pedagògica per tal de planificar el proper curs EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

DOCUMENTACIÓ (Consideracions prèvies) IES-SEP ESTEVE TERRADAS DOCUMENTACIÓ (Consideracions prèvies) Els procediments, ens guien en COM hem de fer les accions definides als processos determinats al mapa de processos de l’Institut. Els més importants són els procediments inclosos als Plans de Qualitat: Pla de qualitat d'FP: acollida; activitats d'aula; orientació, seguiment, avaluació i qualificació; formació en centres de treball Pla de qualitat d'ESO-Batx: acollida; acollida nouvinguts; activitats d'aula; tria de variables i optatives; orientació, seguiment, avaluació i qualificació i activitats fora d'aula. Ens poden demanar tots els documents que es desprenen dels procediments aprovats i el funcionament determinat pel propi centre. En qualsevol cas segur que ens demanaran el que tenim previst als Plans de Qualitat ja que en aquests plans és determina el més important que fem, el procés d’EA i s’ha establert i consensuat el mínim que tots nosaltres hem de fer i evidenciar. EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

IES-SEP ESTEVE TERRADAS DOCUMENTS Registre de planificació i seguiment de la programació: Es porta a la llibreta del professor/a la planificació i el control de les activitats i continguts, i les hores realitzades a les unitats didàctiques, ja que al finalitzar el curs el Departament Didàctic avalua el desenvolupament dels Cicles i Crèdits, proposa la seva millora i lliura a Coordinació el document següent: EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

IES-SEP ESTEVE TERRADAS DOCUMENTS Registre d’avaluació: D’acord amb el procés d’Ensenyament-Aprenentatge tots els professors mantenen actualitzats, en la llibreta del professor/a o en qualsevol altre format sempre que sigui paper, els següents registres: Nom del curs, grup i crèdit al qual pertanyen les anotacions. Llista dels alumnes que s’han d’avaluar. Notes de l’1 al 10, i/o codis d’avaluació (amb els seu significat) per a cada alumne/a, corresponents als diferents ítems, instruments o formes d’avaluació. Exàmens, controls, treballs i d'altres instruments d'avaluació. Les qualificacions de l’avaluació ordinària i extraordinària i final del crèdit, quan es produeixen. Les assistències i/o les faltes d’assistència de l’alumnat avaluat. Full inici de curs (ESO-Batx) o evidències que s’ha explicitat els continguts a desenvolupar al crèdit, criteris metodològics, d’avaluació i recuperació. Programacions. EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

IES-SEP ESTEVE TERRADAS DOCUMENTS Registre de tutoria: els tutors han de mantenir actualitzats els següents registres: Actes de reunions d’Equips Docents, còpia de l’acta d’avaluació i còpia de l’acta trimestral de notes. Fitxa personal de l’alumne amb indicacions, si és el cas de: entrevistes amb l’alumne i/o família, actuacions, dades rellevants, incidències i /o d’altres. Copia acta delegat/da grup, full d’autorització general de sortides signat pels pares (en el cas de CCFF les autoritzacions són per sortides puntuals), còpia autorització assistència a TAE si s’escau (ESO), llista d’alumnes que assisteixen a l’aula de nouvinguts, si s’escau (ESO), full de tria de CV/ Optatives i llistats corresponents (ESO-Batx.), seguiment del PAT, llistat d’alumnes amb assignatures pendents i pla de treball, dossier benvinguda alumnes i agendes guia dels alumnes. La Planificació de les pràctiques, el Pla d’activitats i l’imprès de seguiment de la Formació en Centres de Treball Activitats d'orientació personal, acadèmica, laboral i professional EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

IES-SEP ESTEVE TERRADAS DEPARTAMENTS Acta de reunions de Departament. (Copia al director), és convenient disposar d’un punt trimestral del grau d’avançament o seguiment de les programacions per crèdit i curs. Acta d’inici de curs específica per l’harmonització de les programacions (també una altra a final de curs). Registre de les sol·licituds d’activitats extraescolars (ESO-Batx). Programacions. Revisions de les programacions. Elements per al disseny de les programacions (currículums). Validació de les programacions del Departament i/o Projecte Curricular de cicle o Família. Control dels canvis introduïts. Llistat de llibres i materials. Activitats d’orientació programades pel Departament. Planificació de les activitats del Departament. Objectius. Anàlisi de resultats i propostes de millora. Alineat amb objectius de centre. Infrastructura (Inventari), pressupost, control de compres, prevenció de la seguretat, ambient de treball. Mesura dels resultats propis del Departament? S’analitzen les dades, hi ha en marxa accions correctives? Es proposen accions de millora? EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)

IES-SEP ESTEVE TERRADAS http://www.iesesteveterradas.com EQUIP DE MILLORA: REVISIÓ SGQ (2004/05)