CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Activitats artístiques al CFA Miquel Martí i Pol De l’expressió oral i escrita a la cohesió social.
Advertisements

Conxita Mayós Servei d’Ordenació Curricular
ESCOLA GRAS I SOLER.
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
BENVINGUTS 6é de Primària
PROGRAMA D’ACTIVITATS D’ESTIU 2015
Toca fusta FENT DECORATS
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
BENVINGUTS I BENVINGUDES
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
Tutors: Rosa Torrens i Víctor Valero
BENVINGUTS A ESQUIROLS!
INTERCANVIS 3r ESO REUNIÓ PARES 25 SETEMBRE 2018.
Treballant de tot i treballant plegats
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Problemes prova individual
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
Què és la jornada contínua escolar
PRESENTACIÓ TUTORA NORMES BÀSIQUES DE L’AULA FUNCIONAMENT DE L’AULA HORARI DEL GRUP EQUIP DOCENT HORARI D’ATENCIÓ A PARES EIXIDES EXTRAESCOLARS BLOG DEL.
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
El viatge de Primària a Secundària
S.xx Els trotatemps CURS
UVic i Rosa Sensat Maig de 2013
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
BIENVINGUTS 5é B de Primària
ORGANITZACIÓ DEL 4t d’ESO
OBJECTIUS TALLER Saber d’on partim (PRIMÀRIA) i cap a on anem (SECUNDÀRIA) Descobrir els principals CANVIS que es produeixen. Saber què implica el canvi.
ORGANITZACIÓ I PLANIFICACIÓ “Posem fil a l’agulla”
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
PSICOLOGIA I SOCIOLOGIA
Seminari d’Educació Especial
III. El servei públic educatiu
Distribució de les hores del currículum
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
Presentació de 1r d’ESO Curs
GIMCANA MATEMÀTICA AL PATI
CONCURS.
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
Proves de competències bàsiques als 14 anys
“M’ORGANITZO LES COLÒNIES” (al CdA del Delta de l’Ebre)
INS Pedraforca 1r d’ESO Curs
ESCOLA OCTAVIO PAZ Educació infantil – Cicle inicial
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
BENVINGUTS A FORMIGUES!
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
2n de primària Curs Escola La Serreta.
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
P-5 Curs
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Convivència i Mediació Escolar
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
CEIP ANTONI GAUDÍ PLA ESTRATÈGIC
BENVINGUTS !!!!.
ORGANITZACIÓ ACCIÓ TUTORIAL
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Miquel Navarro i Oriach.
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
El desplegament de les COMPETÈNCIES BÀSIQUES en el currículum
Transcripción de la presentación:

CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA Implantació de la sisena hora. Rosa Maria Solé i Pons CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA Tortosa, 19 de febrer de 2.008

1.- Organització del Centre Directrius Departament * Desenvolupament de: * Hàbit lector. * Comunicació oral. * Estratègies matemàtiques. * Sensibilitat artística.

Adaptació al centre * Principi bàsic : “ Afavorir i millorar l’assoliment de les competències bàsiques, superar dèficits d’aprenentatge amb metodologies interactives que afavoreixin la motivació”

* Tres hores comunes: Artística/anglès, TIC/MAV, Lectura i comprensió. * C.I.: - Estratègies matemàtiques. - Matemàtiques manipulatives. * C.M.: - Expressió oral i escrita. - Matemàtiques manipulatives. * C.S.: - Món científic. - Expressió oral i escrita.

* Horaris Curs 2007-08

* Resum general

Metodologia de treball * Comprensió: - Anàlisi de proves. HORARIS 6è Consulta els horaris de tren de Tortosa a Barcelona d’anada i tornada. Fixa’t en les especificacions que hi ha al peu de pàgina i contesta aquestes preguntes. 1.- A quina hora he d’agafar el tren a l’estació de l’Aldea-Amposta si vull arribar a Barcelona-Sants abans de dos quarts de nou? ........................................................................................................................... Quin tipus de tren és? Podria agafar-lo en diumenge? I el dia 1 de maig? Si el tren és puntual, quant de temps m’haurà costat el viatge? .........................................................................................................................

Metodologia de treball * Lectura : - Llibres amics. - Setmana lectora.

* TIC/MAV : - Textos, internet, correu... - Ràdio escolar, vídeo... - Altres àrees.

* Artística: - Cant coral. - La música i el cinema. - Interpretació instrumental.

* Anglès: - Habilitats comunicatives orals. - Aprenentatge globalitzat.

* Expressió : - Opinions, exposició d’un tema... - Integració alumnat nouvingut. - Teatre.

* Món científic: - Resolució de problemes. - Mes matemàtic. Cicle Superior – 5è Geometria MES MATEMÀTIC Cicle Superior – 5è Enigmes Dos pagesos contemplen un barril amb cervesa. Un d’ells diu: “ Està mig ple”. Però l’altre declara: “No senyor, està mig buit”. Com poden dir, sense recórrer a un regle, una corda, ampolles o qualsevol altre sistema de mesura que està exactament mig ple i no més o menys mig ple?

* Món científic: - Experimentació.

Clima relacional * Cohesió claustre: - Exclusiva dl/dj de 17 a 19.

* Altres programes: - Escoles Verdes. - Biblioteca... * Activitats fora del centre: - Visites ciutat. - Teatre. - Sortides….

Valoració *Reflexió sobre el funcionament del Col·legi: - Autoavaluació. Positiva * Alumnat ?????? * Mestres

“Un dels principals objectius de l’educació ha de ser ampliar les finestres per les quals mirem el món” Arnold H. Glasow