Concreció de la resposta educativa en el PI

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Tema 3. L’Univers i el Sistema Solar. Pàg 36
Advertisements

Elaboració de Plans Individualitzats
Inspirant llàstima o fent-nos responsables
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Què és un pla Individualitzat ?
La Terra.
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
HISTÒRIA 2n BTL Presentació Professor: Miquel Caelles
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
APRENENTATGE MULTINIVELL
3a PART Els nens i nenes de P- 4
Les fraccions Sisè B curs
El paper i les seves conseqüències ambientals
Aparell circulatori.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
I ARA, QUÈ PUC FER?.
HISTÒRIA del MÓN CONTEMPORANI
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
Experimentam amb la ciència
Potències de nombres racionals
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
EL PLA INDIVIDUALITZAT
LES FLORS UNA CACERA DEL TRESOR DE L’ÀREA DE CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL I ADREÇADA A ALUMNES AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS DE CICLE SUPERIOR Creada.
PASSOS PER MEDIAR UN CONFLICTE
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
“Les classes més sostenibles”
NOTES MATRÍCULA> Bonificació de Taxes Permanent
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Què existeix i què no existeix.
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
COMISSIÓ D’ACCIÓ SOCIAL
Perfil dels enquestats
Carta d'amic Bety.
Trobadors Intercanviem opinions Formem els nostres grups
Seminari d’Educació Especial
en els centres educatius de la ciutat de Barcelona
ECONOMIA BAT1 Presentació Professor: Miquel Caelles
Objectiu Educatiu Trienni
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
ERRORS FREQÜENTS A L'EXAMEN DE HISTÒRIA - PAU
I tu qui dius que sóc?.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Les fraccions Sisè B curs
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Formació per als equips directius d’educació secundària
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)
QUI SOM? SOM UNA ASSOCIACIÓ SENSE ÀNIM DE LUCRE, QUE PRETÉN ACOSTAR LA CULTURA MUSICAL A TOTHOM.
HABILITATS COMUNICATIVES
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Ajuda'm a fer silenci, Senyor,
QUIN EFECTE TENEN ELS ÀCIDS SOBRE ELS ALIMENTS?
Socialització de llibres de text.
SISTEMA DUNAR.
Ones EM a un canvi de medi material
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
Assessorament de la Formació en Competències
Llengua catalana i literatura
EL QUADRAT LES MARIETES.
Estils i Plantilles Ms Word.
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
L’elaboració de l’horari
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
Transcripción de la presentación:

Concreció de la resposta educativa en el PI Seminari d’educació especial 5a sessió 21 de març de 2013

PI Quines preguntes o dubtes em sorgeixen? - PI metodològic? - TDAH? Tenen PI? - existeixen els PI conductuals? - Quina nota posem a l’alumnat amb PI? - Es pot suspendre un PI? - El PI és flexible i revisable? - Els absentistes han de tenir PI? - Han de repetir? Ha de tenir un Pi diferent la família? Ha de tenir totes les parts? Es pot suprimir una àrea? Com escollim el millor model de Pi? En funció de les necessitats de l’alumne/a? Que podem fer com a especialistes quan el tutor no es responsabilitza del PI? S’ha de fer un PI per competències? Els alumnes amb Dictamen han de tenir PI? El Pi serveix per a cada cicle o cal canviar-lo, modificar-lo? Quan s’ha de fer el PI? Al Juny? A l’inici del nou curs????

Guia de preguntes per a la discussió en grups: Què és un PI? Qui el fa? Quan es fa? Quan es proposa? Com es fa? Com s’estructura? Quina durada té? En quina documentació s’ha de fer constar? Quin sentit per a tu un PI?