INFORMÀTICA I MATEMÀTIQUES

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Advertisements

Competències ètiques en la formación universitària
Competències bàsiques i l’educació en Comunicació
Núria Alonso Casado 4ºB IES Salvador Dalí
GASPARD MONGE GIRARD DESARGUES.
PROGRAMA DE FORMACIÓ EN CIÈNCIES A L’ESO
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Les competències i la coeducació
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Toca fusta FENT DECORATS
1 u n i t a t L’educador infantil.
Característiques i classificació.
L’aula de Tecnologia. Eines i operacions
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
El mapa topogràfic Distàncies i Pendents.
Les bones pràctiques per a la educació en família
L’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT CEIP Jaume I
CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
Quin futur volem per al Baridà?
TAP PC(g) - TARDOR Construir sobre el construït Assignatures: Composició i Projectes Professors: Enric Granell, Xavier Perxas   OBJECTIUS.
PETITS REPORTERS Títol.
BENVINGUTS A P3! REUNIÓ DE PARES CURS ESCOLA CAN LLOBET.
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
Xarxes i gestió del coneixement
INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES I ESTRÀTEGIES DOCENTS
9.1 Joc del 15 (Joc de taula) Objectius
LA MESURA Mesurar és determinar quantes vegades cap una unitat en allò que es mesura.
Les TIC i les Aules Obertes
A la descoberta de matemàtiques amb un dibuix
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
Escola Sant Sant Josep Oriol
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
Animació Intervinents a la maternal
Immobiliària 2.0, adequació als estàndards actuals
Polígons, rectes i punts notables del triangle
Les competències i la coeducació
Les TIC en educació?.
9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos)
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
Grups interactius a L’Esquitx
REVISIÓ DELS DOCUMENTS DE FONOLOGIA I LLENGUATGE
LES MATEMÀTIQUES AL MÓN
Repàs control matemàtiques
Repàs control matemàtiques
millora de la qualitat de l’ensenyament.
Treball i aprenentatge en xarxa
PTT VilaBicis Solidàries
Proves de competències bàsiques als 14 anys
IV JORNADES DOCTORIALS
Aprenentatge de matemàtiques a partir de la creació de videojocs.
Joan Pons Solé Departament de Geografia – UAB 11 de març de 2015
Matemàtiques Geometria.
Els sistemes materials
Continuació: el temps II
12a JORNADA D’ENSENYAMENT DE LES MATEMÀTIQUES 3 d’octubre de 2015
¿En qué se parecen y en qué se diferencian?
Xerrada ABEAM Breu descripció del curs “Internet i les matemàtiques a secundària” DSMA David Obrador Sala: 26 de novembre de 2005.
La consciència fonològica a P-5 i 1er
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
Teoria de les intel·ligències múltiples: Punts clau
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
Convivència i Mediació Escolar
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
Formació per a responsables del programa Biblioteca escolar: PUNTEDU
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
“Les Ciències de la naturalesa al Treball per Tasques”
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
Transcripción de la presentación:

INFORMÀTICA I MATEMÀTIQUES QUE ENS APORTA L’US DE LA INFORMATICA EN L’APRENETATGE MATEMÀTIC

MATEMATIQUES I INFORMATICA Ens aporta: Activitats reutilitzables Multimèdia Eines obertes

QUE ENS APORTA LA INFORMÀTICA Mecanització de aprenentatges repetitius Taules Càlcul mental Pràctica de canvi d’unitats de mesura

QUE ENS APORTA LA INFORMÀTICA Reforç en l’aprenentatge de conceptes matemàtics. Comptar Ús de calculadores per a operacions de càlcul complexes Reglets Algoritmes Càlcul mental

QUE ENS APORTA LA INFORMÀTICA Reforç en l’aprenentatge de conceptes matemàtics. Mesurar Les distàncies Les superfícies La capacitat El temps El pes

QUE ENS APORTA LA INFORMÀTICA Reforç en l’aprenentatge de conceptes matemàtics. Dissenyar Investigar formes Investigar figures Les pautes de l’entorn Crear estructures Construir Treballar amb conceptes geomètrics

QUE ENS APORTA LA INFORMÀTICA Reforç en l’aprenentatge de conceptes matemàtics. Jugar Models de la realitat Predicció Desenvolupament d’estratègies Seguir unes regles Practicar habilitats técniques Estimar i fer conjectures

QUE ENS APORTA LA INFORMÀTICA Reforç en l’aprenentatge de conceptes matemàtics. Explicar Estructurar el llenguatge Conectar idees Explicar fenòmens Generalitzar

QUE ENS APORTA LA INFORMÀTICA Projectes Fer un viatge Fer una festa Construir un joc Analisi de dades estadídtiques