Alumnes de l’aula d’acollida.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Realitzat per: La Nerea, l’Alba, en Marc, la Cristina i l’Enzo.
Advertisements

PARAULES POLISÈMIQUES.
CLASSE:ELS ÀNECS PARVULARI 5 ANYS CEIP BARÓ DE VIVER
EL TREBALL DE CATALÀ.
Les entrevistes: Segona part
21 de l’any cB Regina Pregar escoltant el “Pie Jesu” de Marcel Olm, ens posa al costat de Jesús.
Els bebes Tothom diu que son molt bufons però quant es fan grans son molt pesats.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
TALLER DE JOCS Aquest any hem iniciat un nou taller a Primària ...
Monges de Sant Benet de Montserrat
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Podeu posar una foto del vostre centre
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
UN VIATGE A LA PREHISTORIA
Els nens i nenes de 4t hem estat treballant les obres de Paul Klee.
Els nens i nenes de l’aula d’acollida hem treballat els jeroglífics i aquí us ensenyem alguns dels que ens hem inventat nosaltres mateixos. A veure si.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
PETITS REPORTERS Títol.
Ens visita el dentista a P3, P4 i P5!!!
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
Increïble però cert, ens casem!!!!
Taller SOBRE l’aigua: L'inventor gota.
Els pallassos.
COM VIATJA EL SO? Nenes i nens de 4t de primària IEA Oriol Martorell
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2018
Espero que aquesta petita aventura us permeti conèixer una mica més els nens que, com jo, tenen 3 anys.
LES FLORS UNA CACERA DEL TRESOR DE L’ÀREA DE CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL I ADREÇADA A ALUMNES AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS DE CICLE SUPERIOR Creada.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
DIADA DE La pau i la no violència.
FORA POLLS ! Estudi dels polls..
Descobrint un tresor amagat
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE? CEIP Marian Aguiló 4 anys A
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
TALLER DE JOCS Aquest any hem iniciat un nou taller a Primària ...
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Companys i Companyes Avui queden 15 dies......
L’equip de treball..
Enigmes Carnaval Infantil
DIADA DE LA PAU A SJO.
AQUESTS SÓN ELS RODOLINS DEL BOSC QUE HAN FET ELS NENS I NENES DE 2nB
EL COLOR BLAU.
EN HODJA I LA PORTA Conte del Marroc.
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
ENS TROBEM DE NOU.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Quina emoció! Què ens voldran dir?
EL GAT LLAMPEC VISITA ALS ALUMNES DE CICLE MITJÀ
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2019
L’Aventura de l’Olinet
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Projecte xarxa Aleix Adell, Asier Aguilera, Silvia Alba, Ivet Clavell
Meditem escoltant “He menjat el Teu Cos” (7’) de la Passió de Bach
L’eskamot verd ens demana ajuda!
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
ELS PRIMERS DIES A P3.
GUIA PER A REGISTRAR-NOS AL QUIZ
L’HANDBOL A L’ESCOLA.
EL TEATRE Per començar aquest projecte ens hem de situar. Què és això del teatre? Quan es va inventar? Quina ha estat la seva evolució al llarg de la.
RECICLEU AMB NOSALTRES
Com contaminem l`aigua?
Transcripción de la presentación:

Alumnes de l’aula d’acollida. Missatges secrets! Alumnes de l’aula d’acollida.

Els nens i nenes de l’aula d’acollida hem descobert uns missatges que estaven amagats. Si voleu jugar amb nosaltres, només heu de conèixer la correspondència de cada lletra i el seu número. JA VEUREU… ÉS MOLT FÀCIL I DIVERTIT!

TAULA D’EQUIVALÈNCIES J 10 S 19 B 2 K 11 T 20 C 3 L 12 U 21 D 4 M 13 V 22 E 5 N 14 W 23 F 6 O 15 X 24 G 7 P 16 Y 25 H 8 Q 17 Z 26 I 9 R 18

VOLEU JUGAR AMB NOSALTRES? Doncs aquí teniu els primers missatges que vam trobar… _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . 12 1 18 15 19 1 5 19 13 5 19 20 18 1 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _. 5 14 16 1 21 5 19 3 15 12 20 1 13 21 19 9 3 1

I ara us ensenyem uns missatges que ens hem inventat per a vosaltres! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 1 14 14 1 5 20 19 7 21 1 16 1 9 2 15 14 1 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 16 18 15 6 5 19 19 15 18 1 9 14 15 22 21 12 12 _ _ _ _ _ _ _ _ ‘ _ _ _ _ _ _ . 17 21 5 13 1 9 20 5 14 22 1 7 9 19 Daniela (5è).

Més missatges… _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . 5 12 4 9 13 5 3 18 5 19 5 19 6 5 19 20 1 Keylor (5è). _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . 12 1 3 18 9 19 20 9 14 1 5 19 13 15 12 20 2 15 14 1 Marcos (5è).

I més… _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 12 1 12 1 21 18 1 20 18 5 2 1 12 12 1 1 13 2 _ _ _ _ _ _ _ _ _ ‘_ _ _ _ _ _ . 12 1 14 21 18 9 1 1 12 5 19 3 15 12 1 Zineb (4t).

Per finalitzar, un comiat! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 2 15 14 3 1 16 4 5 19 5 20 13 1 14 1 _ _ _ _ _ _ _ ! 1 20 15 20 8 15 13

Esperem que us hagi agradat el nostre joc! Alumnes de l’aula d’acollida: Zineb Daimi, Marcos Rocha, Keylor Rowlands i Daniela Sánchez. Tutora de l’aula d’acollida: Anna Guasch.