LABTRED (LABORATORI DE TRANFERÈNCIA EDUCATIVA)

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives,
Advertisements

Més enllà de les arts escèniques
Valorem el que mengem! Disseny de projectes de comunicació, i educació ambiental.
Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
Cap a l’escola dels grans de la mà del CDIAP i l’EAP
Escola Montserrat Sant Just Desvern
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
Toca fusta FENT DECORATS
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
La funció dels Centres d’educació Especial en el nou marc legal en relació amb l’escola ordinària.
BENVINGUTS I BENVINGUDES
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
APRENENTATGE MULTINIVELL
CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
Avinguda Sant Bernat Calbó, 8 – Vic – Tel
Treballant de tot i treballant plegats
PETITS REPORTERS Títol.
APRENENT JUNTS.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
La consciència fonològica a P-3
BENVINGUTS AL CURS 2017/18.
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
Escola Sant Sant Josep Oriol
REFLEXIONEM SOBRE EL PATI DE LES LLARS D’INFANTS
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
BENVINGUTS A L’ESCOLA!! 28 de febrer de 2015.
Alexander Sutherland Neill
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
Projecte d’estalvi energètic
USEE INSTITUT BAIX PENEDÈS NORD
Dispositiu Local d’Inserció
Grups interactius a L’Esquitx
Taula Rodona 3 Salut Mental i Educació: Esculls i reptes de futur, des de l’experiència dels programes actualment en funcionament. Marta Colomer Bolló.
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
Cada escola / col·legi / institut ha de fer el seu projecte plurilingüe
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
DOCUMENTS D’ASSESSORAMENT
Casal i estades de Nadal Torrefarrera 2016
GIMCANA MATEMÀTICA AL PATI
UNA MÀ DE COLORS SERVEI COMUNITARI.
Benvinguts a la Jornada de Portes Obertes
Joan XXIII és una escola associada a la UNESCO
La Presència Educadora
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Treball i aprenentatge en xarxa
En què consisteix? Aquest projecte consisteix en explicar contes catalans o contes inventats a nens i nenes. Els conta contes són grups d’alumnes de l’ESO.
Interacció escola - entorn.
CEIP AINA MOLL I MARQUÈS
BENVINGUTS A FORMIGUES!
de Transferència Educativa
BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
Socialització de llibres de text.
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
La consciència fonològica a P-5 i 1er
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
PLA EDUCATIU D’ENTORN DEL BARRI DE SANT ILDEFONS DE CORNELLÀ DE LLOBREGAT 11/07/2019.
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
LÍMITS: EDUCAR EN LLIBERTAT
El Pla de formació del centre
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
Codeclub BIBLIOTECA CENTRAL + 10 anys
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
DIVERSITAT I INCLUSIÓ L’atenció als alumnes amb MNM
Transcripción de la presentación:

LABTRED (LABORATORI DE TRANFERÈNCIA EDUCATIVA)

ESCOLA BRESSOL VALLPARADÍS INSTITUT AIMERIGUES CARRIL FUTUR: DESCOBRIR EL MÓN DE L’ESCOLA BRESSOL

ESCOLA RELLINARS TREBALL PER PROJECTES, UNA MODA? A LA RECERCA DE FORMES I INFORMACIONS PELS VOLTANTS DE L’ESCOLA

LA POSSIBLITAT D’APRENDRE EN INTERACCIÓ AMB ELS ALTRES INSTITUT MONT PERDUT TREBALL PER PROJECTES LA POSSIBLITAT D’APRENDRE EN INTERACCIÓ AMB ELS ALTRES

ESCOLA BRESSOL MUNICIPAL MOISÈS MENTS CURIOSES APRENDRE PER LA INTERACCIÓ, L’EXPLORACIÓ, I L’EXPERIMENTACIÓ AMB ELS OBJECTES

EMEE FATIMA CONTE ADAPTAT SACC I CARTELLERA INFANTIL: L’ÚS DE SISTEMES AUGMENTATIUS DE COMUNCIACIÓ QUE FALCILITEN LA COMPRENSIÓ I EL LLENGUATGE

EB MUNICIPAL ESQUITX COMUNITAT D’APRENENTATGE: VIDA A L’ESCOLA A PARTIR DELS DESITJOS DE LA COMUNITAT EDUCATIVA: PARES I MARES, MESTRES ... I DE LA PARTICIPACIÓ ACTIVA DE TOTS I CADA UN DELS MEMBRES.

ESCOLA BRESSOL MUNICIPAL COLORAINES/ FUPAR/ ESCOLA ENXANETA L’HORT DE COLORAINES: COM TREBALLAR EL CICLE DE LES VERDURES AMB INFANTS DE 2,3 I 4 ANYS I AMB MONITORS DEL CENTRE FUPAR DE DISCAPACITAS INTEL.LECTUALS.

ESCOLA ROSER CAPDEVILA AMBIENTS DE JOC: APRENDRE EN ESPAIS D’EXPERIMENTACIÓ , IMANIPULACIÓ I ORGANITZATS PELS MESTRES I ALTRES PROFESSIONALS.

INSTITUT CAN ROCA/ EMEEFATIMA CONSTRUÏM PONTS: ALUMNES DE L’INSTITUT CAN ROCA PREPAREN SESSIONS MOTRIUS PELS ALUMNES DE FATIMA O COM LA COOPERACIÓ AJUDA AL DESENVOLUPAMENT INTEGRAL DE LES PERSONES.

ESCOLA SERRALAVELLA- ULLASTRELL UNA VIDA D’ESCOLA ORIENTADA A LA COMPRENSIÓ DEL MÓN I DE LES PERSONES COM LA CONVERSA I EL TREBALL EN COOPERACIÓ FOMENTEN L’APRENENTATGE DEL GRUP I DE CADA INFANT.

ESCOLA MARE DE DÉU DE MONTSERRAT COMUNITAT D’APRENENTATGE: TREBALL INTERACCTIU I AMB LA PARTICIPACIÓ REAL DE TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA: MARES, PARES, MESTRES... PER INCIDIR EN EL DESENVOLUPAMENT I APRENENTATGE DELS INFANTS.