LABTRED (LABORATORI DE TRANFERÈNCIA EDUCATIVA)
ESCOLA BRESSOL VALLPARADÍS INSTITUT AIMERIGUES CARRIL FUTUR: DESCOBRIR EL MÓN DE L’ESCOLA BRESSOL
ESCOLA RELLINARS TREBALL PER PROJECTES, UNA MODA? A LA RECERCA DE FORMES I INFORMACIONS PELS VOLTANTS DE L’ESCOLA
LA POSSIBLITAT D’APRENDRE EN INTERACCIÓ AMB ELS ALTRES INSTITUT MONT PERDUT TREBALL PER PROJECTES LA POSSIBLITAT D’APRENDRE EN INTERACCIÓ AMB ELS ALTRES
ESCOLA BRESSOL MUNICIPAL MOISÈS MENTS CURIOSES APRENDRE PER LA INTERACCIÓ, L’EXPLORACIÓ, I L’EXPERIMENTACIÓ AMB ELS OBJECTES
EMEE FATIMA CONTE ADAPTAT SACC I CARTELLERA INFANTIL: L’ÚS DE SISTEMES AUGMENTATIUS DE COMUNCIACIÓ QUE FALCILITEN LA COMPRENSIÓ I EL LLENGUATGE
EB MUNICIPAL ESQUITX COMUNITAT D’APRENENTATGE: VIDA A L’ESCOLA A PARTIR DELS DESITJOS DE LA COMUNITAT EDUCATIVA: PARES I MARES, MESTRES ... I DE LA PARTICIPACIÓ ACTIVA DE TOTS I CADA UN DELS MEMBRES.
ESCOLA BRESSOL MUNICIPAL COLORAINES/ FUPAR/ ESCOLA ENXANETA L’HORT DE COLORAINES: COM TREBALLAR EL CICLE DE LES VERDURES AMB INFANTS DE 2,3 I 4 ANYS I AMB MONITORS DEL CENTRE FUPAR DE DISCAPACITAS INTEL.LECTUALS.
ESCOLA ROSER CAPDEVILA AMBIENTS DE JOC: APRENDRE EN ESPAIS D’EXPERIMENTACIÓ , IMANIPULACIÓ I ORGANITZATS PELS MESTRES I ALTRES PROFESSIONALS.
INSTITUT CAN ROCA/ EMEEFATIMA CONSTRUÏM PONTS: ALUMNES DE L’INSTITUT CAN ROCA PREPAREN SESSIONS MOTRIUS PELS ALUMNES DE FATIMA O COM LA COOPERACIÓ AJUDA AL DESENVOLUPAMENT INTEGRAL DE LES PERSONES.
ESCOLA SERRALAVELLA- ULLASTRELL UNA VIDA D’ESCOLA ORIENTADA A LA COMPRENSIÓ DEL MÓN I DE LES PERSONES COM LA CONVERSA I EL TREBALL EN COOPERACIÓ FOMENTEN L’APRENENTATGE DEL GRUP I DE CADA INFANT.
ESCOLA MARE DE DÉU DE MONTSERRAT COMUNITAT D’APRENENTATGE: TREBALL INTERACCTIU I AMB LA PARTICIPACIÓ REAL DE TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA: MARES, PARES, MESTRES... PER INCIDIR EN EL DESENVOLUPAMENT I APRENENTATGE DELS INFANTS.