Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Interpretació estadística dels indicadors de centre
Advertisements

e-health i terciarisme
MOBILITAT D’ESTUDIANTS ERASMUS
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
MANUAL NOMINAPLUS.
Fitxa cas.
Xarxa Productes de la terra
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
ELS PLANS D’ACCIÓ TUTORIAL A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
SELECTIVITAT 2013.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
Consultoria Cultura 2017 Març 2017 Wifi:.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Library and Information Science Abstract
L’informe de laboratori
Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi: 1.
Autor: Samuel Lozano Alcodori
La Unitat d’Hospitalització d’Aguts de la UIPA (VH - Sant Rafael) es fa càrrec de la hospitalització de salut mental de la Barcelona Nord Anteriorment.
Títols de la Generalitat de Catalunya sense efectes acadèmics
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
1 organització, 3 estudis, 1600 aprenentatges
Measurar el valor (economic) de les titulacions universitàries online
COMENTARI DE GRÀFICS.
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
Avaluació de preparació Agile <nom de la solució>
(Robert S. Baron & Norbert L.Kerr )
PROJECTE DE CONSTRUCCIÓ I EXPLOTACIÓ DEL TRAMVIA SALT-GIRONA
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
Matèries de modalitat i optatives de 2n de batxillerat
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Tutora: Eloisa Lorente
Seminari d’Educació Especial
Distribució de les hores del currículum
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
Informe anual reclamacions CSI
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
Prof. José Miguel Santacreu Soler Dep. d’Humanitats Contemporànies
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Una experiència lectora diferent a Cicle Mitjà
Participació en un projecte de cooperació per al desenvolupament:
Projecte d’Itineraris Formatius
Gestió participativa dels projectes de centre
SELECTIVITAT 2011.
ENQUESTA DE SATISFACCIÓ INTERNA COM A EINA DE GESTIÓ COMPLEMENTÀRIA
Resum de resultats Enquesta als participants en els Cercles de comparació intermunicipals Octubre de 2018 Grandària del municipi 503 Fins a habitants.
Serveis de Consultoria
Consell tècnic assessor en comunicació i RSC de La Unió
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
Dr. Pere Mir Dr. Eduard Cristóbal Desembre de 2004
Propostes de millora en el GIR
Avaluació dels Plans Educatius d’Entorn
més enllà del PIB: de la mesura a la política i les polítiques
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
Fitxa cas.
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
El departament de Recursos Humans
Interpretació estadística dels indicadors de centre
Transcripción de la presentación:

Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat Presentació General Estudi 2007 Barcelona, Novembre de 2007

índex Dades de participació 3 Resultats per factors 5 Resultats per ítems 7 Anàlisi de preguntes específiques 10 Plans d’Acció 13 Annex: Ítems 15 índex

Dades de participació

% per número d'empleats (2) Per Àrea:   Total respostes % total respostes (1) % per número d'empleats (2) Editorial 38 46,91 80,85 (38 de 47) Comercial i Màrqueting 20 24,69 66,67 (20 de 30) Suport 23 28,40 47,92 (23 de 48) Total 81 100 64,80 (1) És el percentatge de la gent que ha participat a l'enquesta (2) És el percentatge del total d'empleats per cada àrea (Editorial: 47, Comercial i Màrqueting: 30, Suport: 48) Es considera que a partir d’un 35% de participació es poden treure conclusions vàlides d’una enquesta d’opinió. En altres enquestes d’aquest tipus, les empreses arriben a participacions d’un 55-70%. Podríem afirmar, doncs, que en el cas de GREC la participació és força satisfactòria. 1. Dades de participació (1) Total respostes de l’enquesta (2) Total número d’empleats

Resultats per factors

Per Factors: En aquest apartat s’analitzen els factors globals com a resposta doble (1) (2) (3) 2. Resultats per factors (1) Fa referència a la mitja dels ítems de cada blocs (3) És la diferència entre Actual i Importància, és a dir, la diferència entre la percepció actual de satisfacció vers la importància que tema el factor (2) És la mitja de la importància de cada factor En termes generals, posant com a franja de satisfacció mitja la puntuació de 4 (sobre un màxim de 7), tres dels set factors estarien per sota. Cal destacar que, en el cas de Comunicació i Continguts de la Posició, la diferència entre el nivell d’exigència i la valoració actual que la gent manifesta es de 2 o superior, el que suggereix una necessitat de millora. També cal parar atenció a les diferències entorn a 1,80 (Cultura i Lideratge).

Resultats per ítems

MITJA GLOBAL: 5 MILLORS ÍTEMS 3. Resultats per ítems

MITJA GLOBAL: 5 PITJORS ÍTEMS 3. Resultats per ítems

Anàlisi de preguntes específiques

4. Anàlisi de preguntes específiques Pel GREC és especialment important: (s’havien d’escollir dues opcions de les 5 possibles) L’estratègia de l’especialització significa intensificar els negocis editorials actuals, GREC està preparat per fer-los créixer? 4. Anàlisi de preguntes específiques 11

Conclusions i orientacions per l’acció

5. Conclusions i orientacions de millora La comunicació interna es un àrea susceptible de millora i que cal desenvolupar de manera urgent. Cal treballat en els fronts següents: 1.- Fomentar el treball per projectes de caràcter interdepartamental 2.- Fomentar eines de gestió de recursos humans que facilitin sistemes de lideratge que afavoreixin la comunicació i estimulin el desenvolupament professional de tots els empleats. 3- Claredat de rols d’altres departaments. Conèixer millor que fan les altres àrees de l'empresa Els valors d’empresa son reconeguts, però caldria difondre més la cultura corporativa. 5. Conclusions i orientacions de millora

Puntuació individual mitja de cada ítem Annex: Ítems Puntuació individual mitja de cada ítem

Ítems de d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat: 6. Annex: Ítems

6. Annex: Ítems

6. Annex: Ítems

6. Annex: Ítems