MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
e-health i terciarisme
Advertisements

SERVEI DE MENJADOR INFANTIL / PRIMÀRIA.
Jornada Cloenda Esports
Radiocomunicacions d’Emergències i Seguretat de Catalunya
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
Prova pilot sensor de control volumètric a 4 municipis de la província de Barcelona Conchita Vicaria
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
La programació en arquitectura: una eina per a la gestió de la inversió pública municipal El cicle inversor 23 de setembre de 2011.
Els recursos de la TET. Un punt de partida.
L’eina de tramitació electrònica pels ens locals
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
de qualitat a l’administració local
La teva contribució 1.
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Acta -Resum de la sessió participativa del 7 de novembre de 2002
Models de Qualitat 17 d’Octubre de 2017.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Ordenança de soroll de la Xarxa de ciutats i pobles cap a la Sostenibilitat Control de soroll dels vehicles de motor Montesquiu, 27 de novembre 2008 Maria.
CAMPANYA PER A L’ESTALVI D’ENERGIA
Ports Nets: Un model de gestió integrada
Jornada Consell Comarcal del Maresme:
Projecte d’Itineraris Formatius
Observatori de Govern Local
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
Model d’Acreditació i Qualitat en l’atenció
Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Sabadell
Col·laboracions i recerca de sinèrgies per a l'estructuració del sector: experiència de La Confederació II Trobada anual d’entitats del Club de Suport.
Visió estratègica de la UPC
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
Taula de debat Model d’Acreditació i Qualitat en l’atenció a les persones amb dependència Jornada Qualitat dels serveis, un repte per la sostenibilitat.
La gestió per processos
TROBADA D’ESPORTS d’octubre de 2016.
Presentació de la Guia per a la identificació i
5 SERVEI PER LA SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ PROJECTES ENDEGATS
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Reunió Plenària 13 de novembre de 2015
PLATAFORMA PIMEC COMERÇ VALLÈS
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
Com preparar una unitat per a l’avaluació
El repte d’incloure Recursos i estratègies
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
Personalització del Procés d’Aprenentatge en Entorns Virtuals
PLA COMARCAL de GESTIÓ ENERGÈTICA SOCIAL del VALLÈS OCCIDENTAL
Projecte d’Itineraris Formatius
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
ENQUESTA DE SATISFACCIÓ INTERNA COM A EINA DE GESTIÓ COMPLEMENTÀRIA
INTEGRACIÓ DEL PROGRAMA D’ESCOLES VERDES DINS DE LA GESTIÓ DEL INSTITUT GIOLA Programa escoles verdes de la generalitat té com a objectius principals:
CRAI: Unitat de Serveis a Usuaris
MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ
LES PREFERÈNCIES COM A EINA FACILITADORA
Serveis de Consultoria
I Jornades de Mobilitat Internacional del PAS
Catàleg de llocs de treball del CPNL
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
CRAI: Unitat de Docència
Butlletí Comarcal de Subvencions
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
Àrea d’Atenció a les Persones
TRES INICIATIVES PER OPTIMITZAR I ESTALVIAR RECURSOS PÚBLICS.
EL MÈTODE DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES
CAMPANYA PER A L’ESTALVI DE PAPER
Presentació assignatura
III Jornada de transport sanitari
LA DEFINICIÓ I AVALUACIÓ D’OBJECTIUS ESTRATÈGICS I OPERATIUS:
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006

EL MODEL DE QUALITAT DEL CCM 1. QUÈ ÉS EL CCM? 2. QUINA ÉS LA SEVA MISSIÓ? 3. QUÉ VOL SER? 4. COM HO VOL FER? 5. PER QUIN MODEL DE QUALITAT APOSTA?

QUÈ ÉS EL CCM? ADMINISTRACIÓ PÚBLICA QUE PRESTA SERVEIS MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. QUÈ ÉS EL CCM? ADMINISTRACIÓ PÚBLICA QUE PRESTA SERVEIS D’ÀMBIT SUPRAMUNICIPAL QUE COL·LABORA AMB ELS AJUNTAMENTS PER TAL DE MILLORAR LA QUALITAT DE VIDA DELS CIUTADANS/ES. COBERTURA: 30 MUNICIPIS SERVEIS PRESTATS: 50 PLANTILLA TREBALLADORS/ES: 70

MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. QUINA ÉS LA SEVA MISSIÓ? COL·LABORAR, COOPERAR I SERVIR ALS 30 AJUNTAMENTS QUE REPRESENTEM. OFERIR SERVEIS QUE PER LA DIMENSIÓ OFERTA/COST NO SÓN ASSUMIBLES PELS MUNICIPIS GARANTIR QUE TOTS ELS CIUTADANS DE LA COMARCA DISPOSIN DELS MATEIXOS SERVEIS, AMB SIMILARS COSTOS I QUALITAT.

MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. QUÈ VOL? ACONSEGUIR QUE ELS MARESMENCS/QUES, LES ENTITATS I ELS AJUNTAMENTS DE LA COMARCA ENS PERCEBIN COM A UNA ADMINISTRACIÓ PROPERA, ÀGIL I EFICAÇ I DE QUALITAT UNA ADMINISTRACIÓ AMB SERVEIS PÚBLICS: + CAPACITAT DE REACCIÓ AL CANVI + CAPACITAT DE SER MESURATS I CONTROLATS + CAPACITAT DE RESPOSTA DEMANDA USUARIS/ÀRIES + ACCESSIBLES/TRANSPARENTS + COMPETITIUS EN LA GESTIÓ

COM HO VOL FER? MODEL DE QUALITAT 6. MILLORA CONTINUA 2. EFICÀCIA MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. COM HO VOL FER? 1. QUALITAT 6. MILLORA CONTINUA 2. EFICÀCIA MODEL DE QUALITAT 3.EFICIÈNCIA 5.PROFESSIONALITAT 4. VOLUNTAT DE SERVEI

ELS 6 MANAMENTS DEL MQ? QUALITAT EFICÀCIA EFICIÈNCIA MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. ELS 6 MANAMENTS DEL MQ? Crear estàndards bàsics:mesurables, controlables i millorables = VALOR AFEGIT QUALITAT Capacitat de donar resposta a les necessitats/demandes dels usuaris/àries dels serveis. EFICÀCIA Capacitat de respondre demandes de serveis amb els recursos i el temps adequat. EFICIÈNCIA

VOLUNTAT DE SERVEI PROFESSIONALITAT MILLORA CONTINUA MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. Als ajuntaments, aportar serveis ÚTILS a les seves necessitats. VOLUNTAT DE SERVEI Equip de treballadors/es qualificats que disposen d’un alt nivell de coneixement i experiència en el territori. PROFESSIONALITAT Partint de la percepció del usuaris, introduir les millores que siguin necessàries en tot moment per mantenir i millorar el nivell de satisfacció. MILLORA CONTINUA

PER QUIN MODEL DE QUALITAT APOSTA? MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. PER QUIN MODEL DE QUALITAT APOSTA? QUALITAT REQUERIDA QUALITAT PERCEBUDA QUALITAT CERTIFICADA QUALITAT INTEGRAL

QUALITAT CERTIFICADA ISO? MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. QUALITAT CERTIFICADA ISO? + MENJADOR ESCOLAR + TRANSPORT ESCOLAR + BEQUES MENJADOR + FORMACIÓ PROFESSIONAL ISO 9001..... Procediments estandaritzats i de millora continua + SANEJAMENT + ABASTAMENT + CONTROL ABOCAMENTS + METEOROLOGIA + GESTIÓ AMBIENTAL OFICINES ISO 14001.... Gestió ambiental

QUALITAT CERTIFICADA? 4 EMPRESES DE LLEURE MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. QUALITAT CERTIFICADA? ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES A L’EDUCACIÓ. + ACTIVITATS EXTRAESCOLARS + ACTIVITATS DE LLEURE MIGDIA 4 EMPRESES DE LLEURE 6 MUNICIPIS

QUALITAT PERCEBUDA? ENQUESTES DE SATISFACCIÓ MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. QUALITAT PERCEBUDA? ENQUESTES DE SATISFACCIÓ GESTIÓ RECLAMACIONS USUARIS/ÀRIES DEL SERVEI. Permet conèixer directament els usuaris dels serveis. Permet detectar els punts de millora dels serveis. Permet interaccionar amb altres Administracions per donar solucions a les necessitats dels serveis.

QUALITAT REQUERIDA? PLECS DE CONDICIONS SERVEIS MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. QUALITAT REQUERIDA? PLECS DE CONDICIONS SERVEIS VISITES DE CONTROL I SEGUIMENT QUALITAT. SISTEMA OBJECTIUS PER SERVEI/PERSONA. Permet introduir sistema requeriments qualitat als proveïdors serveis. Permet avaluar i controlar la qualitat que s’està donant en els serveis. Permet l’autoavaluació i la millora contínua del treball dels tècnics i dels serveis.

SANDRA MARÍN SANTOS sandra.marin@ccmaresme.es 93.741.16.16 MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. SANDRA MARÍN SANTOS sandra.marin@ccmaresme.es 93.741.16.16