PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Un milió d’arbres?. En aquesta activitat intentarem fer una estimació aproximada dels quilometres que poden recórrer els ciclistes del Saunier Duval.
Advertisements

Deixar de fumar, tota una aventura!. Fumar és una complexa conducta en la què intervenen aspectes bioquímics, psicològics i socials.
CLASSE:ELS ÀNECS PARVULARI 5 ANYS CEIP BARÓ DE VIVER
L´energia.
Triangles semblants.
ORIENTACIÓ I COORDENADES GEOGRÀFIQUES
Els instruments musicals
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
Ortografia. Les vocals o/u àtones
Tema 2. DIVISIBILITAT.
S. FRANCESC DE SALES Breu biografia.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
LA MENTIDA DESCOBERTA.
Tema 4: Estadística i atzar
Ens visita el dentista a P3, P4 i P5!!!
Resolució de problemes algebraics
LES BRUIXES DE ROAL DAHL.
Taller SOBRE l’aigua: L'inventor gota.
Una forma fàcil d'obtenir algunes fórmules
Potències de nombres racionals
LA MESURA Mesurar és determinar quantes vegades cap una unitat en allò que es mesura.
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
Teatre a INFANTIL.
PORFOLI. Exemples Flors Moreno i Aguilar
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
QUÈ FA EL NOSTRE COS AMB L’AIRE QUE AGAFA QUAN INSPIREM?
QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE? CEIP Marian Aguiló 4 anys A
Projecte interdisciplinari:
Matemàtiques 3er E.S.O..
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
L’AIGUA A LA NATURA.
Quan l’amor fa mal.
valors humans i socials
LES MATEMÀTIQUES AL MÓN
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
CONCURS.
OBRIM PORTES CEIP MARIAN AGUILÓ 3r CICLE
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
LA VIDA DE LES PERSONES.
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
BIODIVERSITAT A L’HORT
CREIXEM EL COS HUMÀ Alumnes de Primer de Primària.
Problemes que es poden resoldre amb equacions
ESCOLA ANTONI TÀPIES- 5èB
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
Les taules de multiplicar
Meditem escoltant “He menjat el Teu Cos” (7’) de la Passió de Bach
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
L’organització del temps
QUIN EFECTE TENEN ELS ÀCIDS SOBRE ELS ALIMENTS?
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
TEMA 7. COMPRES, VENDES I EXISTÈNCIES
cicle de xerrades CIENCIADDICCIÓ
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
La vulneració dels drets socials
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
EL QUADRAT LES MARIETES.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
WebQuest “ L’esport, ha de ser violent? ”.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Transcripción de la presentación:

PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!! ELS CAVALLS PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!! AIXÍ COMENÇA LA NOSTRA INVESTIGACIÓ

MESUREM EL PEU D’EN JOAN MARC AMB DIFERENTS INSTRUMENTS TENIM UN PROBLEMA MESUREM EL PEU D’EN JOAN MARC AMB DIFERENTS INSTRUMENTS NÚMEROS DIFERENTS!!!

BUSQUEM EN LES GUIES TELEFÒNIQUES EL NÚMERO DE TELÈFON D’UNA SABATERIA

NO ENTENEM QUÈ PASSA. DECIDIM TRUCAR A LA SABATERIA PERQUE ENS EXPLIQUIN EN QUIN NÚMERO ENS HEM DE FIXAR QUAN ANEM A COMPRAR SABATES

EXPLIQUEM EL NOSTRE PROBLEMA AL SABATER

EL SABATER ENS EXPLICA QUE LA MESURA DELS PEUS ES FA AMB GRANS DE CIVADA

ENS PINTEM ELS PEUS AMB PINTURA PER A FER LA NOSTRA PETJADA VIDEO +

SABEU COM SÓN ELS GRANS DE CIVADA?

NO SABEM QUE HA PASSAT, PERÒ CONTINUEM INVESTIGANT. JA HEM ENGANXAT ELS GRANS DE CIVADA, LA MARI COMPTA QUANTS GRANS NECESSITA EL SEU PEU I NO CORRESPÓN AMB EL SEU NÚMERO DE SABATA. ARA JA NO ENTENEM RES!!!!!!!!!! NO SABEM QUE HA PASSAT, PERÒ CONTINUEM INVESTIGANT. TROBEM EN UNA CAIXA DE SABATES AMB MOLTS NÚMEROS I INTENTEM ESBRINAR QUE VOLEN DIR. video

COMPTEM ELS GRANS DE CIVADA A PARTIR D’ONZE CENTÍMETRES Video + VEU

LA DISTÀNCIA ENTRE UN NÚMERO I UN ALTRE ÉS UN GRA DE CIVADA ELS SABATERS NO ENS MESUREN ELS PEUS AMB GRANS DE CIVADA PERQUE ÉS MOLTA FEINA PERÒ TENEN UN APARELL QUE ES DIU “MESURADOR DE PEUS” LA DISTÀNCIA ENTRE UN NÚMERO I UN ALTRE ÉS UN GRA DE CIVADA Veu, pero falta grabar.

CONCLUSIONS QUAN ANEM A COMPRAR SABATES, EL SABATER ENS MESURARÀ EL PEU AMB EL MESURADOR DE PEUS I LA SABATA QUE ENS COMPREM HA DE SER UNA MICA MÉS GRAN QUE AQUESTA MESURA JA QUE SI NO ENS FARAN MAL ELS DITS DEL PEU. NO HEM DE MESURAR MAI LA NOSTRA SABATA AMB EL MESURADOR DE PEUS PER A SABER EL NÚMERO JA QUE LES SABATES TENEN FORMES QUE NO SON LES DEL NOSTRE PEU, PER EXEMPLE ACABEN EN PUNXA I EL NOSTRE PEU NO ARRIBA A LA PUNTA D’AQUEST