Treballem la tardor Cicle Inicial.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
XERRADA PER A LES FAMÍLIES DE P5
Advertisements

Les entrevistes: Segona part
PROGRAMACIÓ Casal 2012 Amàlia Castillo
DECÀLEG D’HÀBITS SALUDABLES A L’ESCOLA
LA TARDOR Cicle Inicial.
UN VIATGE A LA PREHISTORIA
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
CLASSE DELS POPS CURS
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
PETITS REPORTERS Títol.
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
SIGUEM SOSTENIBLES.
CEIP PERE VILA BARCELONA 2006/07
Fem de cuiners! Els nens i nenes de 2n. estem treballant els aliments per això hem anat al Nútrim a fer un taller de cuina per aprofundir en el tema.
Experimentam amb la ciència
Éssers vius i éssers inerts
Aprenem a ser mestres.
ESCOLA CERVANTES CURS r: CLASSE URPESDEFOC.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
DIADA DE La pau i la no violència.
PORFOLI. Exemples Flors Moreno i Aguilar
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Descobrint un tresor amagat
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
Projecte interdisciplinari:
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
“Les classes més sostenibles”
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Escola la Sínia Vic 4t curs
Grups interactius a L’Esquitx
L’equip de treball..
vista pels nens i nenes de 2n
DIADA DE LA PAU A SJO.
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
ENS TROBEM DE NOU.
Sortir fora de l’escola: Què ens plantegem?
GIMCANA MATEMÀTICA AL PATI
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
EL GAT LLAMPEC VISITA ALS ALUMNES DE CICLE MITJÀ
OBSERVEM LES PLANTES NOM: DIA:.
ESCOLA OCTAVIO PAZ Educació infantil – Cicle inicial
Tutorial com canviar color i paisatge
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Interacció escola - entorn.
Projecte xarxa Aleix Adell, Asier Aguilera, Silvia Alba, Ivet Clavell
ESCOLA IGNASI MELÉ I FARRÉ
L’eskamot verd ens demana ajuda!
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
MODERNISME AL Cicle Mitjà
CICLE INICIAL Visita a la Fundació CRAM
Treball cooperatiu “Els animals”
Les nostres fonts documentals per treballar a la classe són molt diverses: 1. Treball de camp (sortides, visites, entrevistes, enquestes…). 2. Monografies,
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
TREBALL DE SÍNTESI 2n ESO
EL QUADRAT LES MARIETES.
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
Transcripción de la presentación:

Treballem la tardor Cicle Inicial

El cicle inicial hem treballat la Tardor des de diverses vessants. Primer hem introduït el tema a partir d’imatges i cançons de la tardor. Després, hem fet observació des de la PDI d’elements típics propis d’aquesta estació com són els fruits, les festes i els productes típics que s’elaboren per a aquestes ocasions. Més tard, hem decorat les classes amb aquests elements i hem posat èmfasi en els colors i les formes de les fulles dels arbres. També hem fet un treball cooperatiu sobre el paisatge i els animals a la tardor a partir de l’excursió al Parc de l’Oreneta.

DECORACIÓ DE LES AULES Hem decorat les aules amb vegetació de tardor: arbres i fulles. Hem fet estampació amb taps de suro. Hem retallat moltes fulles!

Decoració de les cartelleres amb treballs fets amb collage, «frotage» i dibuix d’observació de paisatge.

FEM TREBALL COOPERATIU Vam anar d’excursió al Parc de l’Oreneta i vam fer un treball d’observació directe dels elements característics del bosc mediterrani: plantes, arbres i rastres d’animals. Posteriorment, a la classe vam fer un treball cooperatiu entre els nens i les nenes de 1r. i 2n.

PARLEM DEL QUE HEM APRÈS Posem en comú els aprenentatges generals de l’excursió. Fem grups de treball barrejant nens i nenes de 1r. i 2n. Parlem sobre el tema que ens ha tocat a cada grup, relacionat amb la sortida i el posem per escrit.

ELABORANT EL TREBALL ESCRIT

EXPOSICIÓ ORAL DEL TREBALL Per finalitzar el treball cooperatiu, i després d’haver acabat la part escrita, ho vam exposar oralment a la resta de grups.

ENS HA AGRADAT MOLT TREBALLAR PLEGATS!