UNITATS DE PROGRAMACIÓ:

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
XERRADA PER A LES FAMÍLIES DE P5
Advertisements

Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
RECURSOS EDUCATIUS SÓN ELS MITJANS QUE UTILITZEM A L’ESCOLA PER A TREBALLAR L’AULA. ESPAI: On? TEMPS:Quan? MATERIALS: Amb què ? RECURSOS HUMANS: Qui ?
SERVEI DE MENJADOR INFANTIL / PRIMÀRIA.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
LES NOSTRES TASQUES DIÀRIES
BAUHAUS, una escola d’art
CURS DE MONITORS 2010 ANNA TORT
Podeu posar una foto del vostre centre
Toca fusta FENT DECORATS
PER QUÈ LA FILOSOFIA VA AL CINEMA?
BENVINGUTS I BENVINGUDES
Jornada d’Ambientalització de Centre de Menorca
La Terra.
PROGRAMACIÓ SETEMBRE, OCTUBRE, NOVEMBRE, DESEMBRE
LA TARDOR Cicle Inicial.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
Reunió famílies Curs 2016/2017 ESCOLA SANT ÀNGEL.
Reunió famílies Curs 2017/2018 ESCOLA SANT ÀNGEL.
CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
BENVINGUTS A ESQUIROLS!
CLASSE DELS POPS CURS
ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES DE L’ESCOLA PACO CANDEL
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
Reunió famílies Curs 2015/2016 ESCOLA SANT ÀNGEL.
PETITS REPORTERS Títol.
PSICOMOTRICITAT.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
BENVINGUTS A P3! REUNIÓ DE PARES CURS ESCOLA CAN LLOBET.
OPCIONS METODOLÒQIQUES
Escola de Karate do Salvador Àlvarez
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
El sol brilla, El cel es blau, Tot es alegria el dia de Nadal,
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
DE LA DURADA AL RITME.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Projecte interdisciplinari:
CONTES: En Tabalet On és l’oasi? Ens veurem al parc
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
Grups interactius a L’Esquitx
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
4t C- Laura Madrià (subs. Toñi Ramírez)
MUSICA TRADICIONAL VALENCIANA MÚSICA TRADICIONAL VALENCIANA
3r de Primària Escola Pau Casals Sabadell
Treballem la tardor Cicle Inicial.
Benvinguts a la Jornada de Portes Obertes
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
Arriba l’hivern.
Inici del curs setembre de 2018
Proves de competències bàsiques als 14 anys
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Les taules de multiplicar
Interacció escola - entorn.
BENVINGUTS A FORMIGUES!
QUI SOM? SOM UNA ASSOCIACIÓ SENSE ÀNIM DE LUCRE, QUE PRETÉN ACOSTAR LA CULTURA MUSICAL A TOTHOM.
Caixes de descobriment
La consciència fonològica a P-5 i 1er
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
P-5 Curs
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
Les intel·ligències múltiples
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
Transcripción de la presentación:

UNITATS DE PROGRAMACIÓ: PROGRAMACIÓ SETEMBRE, OCTUBRE, NOVEMBRE, DESEMBRE CURS: P.3 UNITATS DE PROGRAMACIÓ: 1.L’ESCOLA 2. LA TARDOR 3. LA FAMILIA 4. NADAL DESCOBERTA D’UN MATEIX I DELS ALTRES Treball de l’esquema corporal. Sóc jo (cara i cos) Reconeixement de les diferències entre nen/a Psicomotricitat fina: punxem,esquincem Hàbits d’autonomia: posar i treure la bata i la jaqueta Hàbits d’higiene: em rento les mans Joc simbòlic . CONTES: El globus En Patufet La Caputxeta Vermella CELEBREM: CASTANYADA (30 OCTUBRE) SANT JOSEP DE CALASSANÇ (27 NOVEMBRE) FESTIVAL DE NADAL (15 DESEMBRE) EXCURSIÓ – CAN FOIX (Cubelles) 22 d’octubre

DESCOBERTA DE L’ENTORN L’aula, la tardor, les parts de la casa, els menbres de la família, personatges del Nadal i tradicions típiques -Suren o no suren La tardor Sons amb el nostres cos Observar els colors bàsics amb paper de seda i cel.lofana i veure les seves combinacions LLENGUATGE MATEMÀTIC 1.NUMERACIÓ: associació quantitat-grafia, grafia i discriminació visual del nº1i 2, relacionar quantitats amb el dibuix, fer agrupacions d’un o més elements 2. RAONAMENT LÒGIC: fer correspondències, aparellar i agrupar objectes segons característiques, iniciar-se en les seriacions de dos elements 3. PERCEPCIO VISUAL: associar objectes segons un criteri, reconèixer semblances i diferències, discriminació figura-fons 4. ORIENTACIÓ ESPAIAL: nocions espacials (dins/fora, a sobre / a sota) 5. GEOMETRIA: reconèixer visualment i fer el traç del cercle i el quadrat.. 6. MESURA: gran /petit, mes gran que.., gran/petit/mitja, menys que... I més que... TALLERS MATEMÀTICS - Fem boletes, treballem amb pinxos, agrupacions quantitat-grafia, trencaclosques, agrupacions de colors

INTERCOMUNICACIÓ I LLENGUATGES •VOCABULARI : relacionat amb l’escola, la tardor, la família, la casa i el nadal LLENGUATGE ESCRIT: Treball del propi nom i dels companys Traç circular: faig rodones Traç vertical i horitzontal Traç de la creu Traç de muntanya (lliure ), Lletra I, discriminació visual, auditiva i traç TALLERS VERBALS:, traç amb pissarres “vil.leda” i amb elements de fusta, •CANÇONS D’AULA: cançons de l’escola, la tardor, la casa i el nadal •COLORS: vermell, blau, groc i verd TUTORIA: Hàbits: d’higiene i autonomia A l’escola aprenc molt EMOCIONS: alegria , tristesa, enuig Ajudo al s qui ho necessiten Nadal

MÚSICA CANÇONS: -La tardor. -Cançons d’animació. -Cançons-joc. -Cançons de moviment. -Ara ve Nadal. AUDICIÓ: Greensleves, tradicional popular anglesa Bolero de Ravel - Carmina Burana de Carl Orff - “Dansa de la fada de sucre” El trencanous de Txaikovsky. -“Contradansa numero 8” Ludwig Van Beethoven. -“Pizzicato polca” de Johan Strauss. LLENGUATGE MUSICAL: --Sons i objectes que produeixen sons. -Conèixer les possibilitats sonores del propi cos, dels objectes i dels instruments musicals. -Discriminació del so i el silenci. -Reconeixement de la pandereta en una audició.

TALLER DE PINTURA OBJECTIUS GENERALS:   -Iniciar-se en el gust per les activitats creatives. -Desenvolupar la motricitat fina a partir de l’ús de les diferents tècniques plàstiques. -Gaudir en el procés de creació artística tot mostrant cada cop més iniciativa i seguretat. TREBALLAREM   -Treballs relacionats amb les estacions i les festes pròpies d’aquest temps: els gegants de la festa de la Mercè, la tardor, l’arribada del fred i els colors que el representen… -Ús de diferents tècniques plàstiques: estampació, rodets, bastonets de cotó, pintura aigualida sobre ceres, pintar amb caniques, barreges de colors… -Creacions lliures i d’altres dirigides, per treballar aspectes concrets i que vagin adquirint un major domini en la seva habilitat motriu.

MONKEY ROCKET STAR ENGLISH INTRODUCTORY UNIT VOCABULARY hello, bye bye, one, two, theree, four. UNIT 1: IT’S RAINING STORY: It’s raining SONGS: It’s raining, Splish-splash-splosh NEW VOCABULARY: red, yellow, green, blue, boots REVISE DVOCABULARY: Rocket, Star, Monkey, Hello, bye bye, one, two, three, four. STRUCTURES: it’s raining. It’s sunny. UNIT 2: WASH, WASH, WASH! STORY: Wash, wash, wash SONGS: Wash, wash, wash, Happy face NEW VOCABULARY: face, eyes, nose, mouth REVISED VOCABULARY : Rocket, Star, Monkey, Hello, bye bye, one, two, three, four, red, yellow, green, blue, boots STRUCTURES: wash, wash, wash! I’m happy. MONKEY ROCKET STAR