CONTES: En Tabalet On és l’oasi? Ens veurem al parc

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Advertisements

RECURSOS EDUCATIUS SÓN ELS MITJANS QUE UTILITZEM A L’ESCOLA PER A TREBALLAR L’AULA. ESPAI: On? TEMPS:Quan? MATERIALS: Amb què ? RECURSOS HUMANS: Qui ?
Els instruments musicals
BAUHAUS, una escola d’art
EL LLENGUATGE MUSICAL.
Podeu posar una foto del vostre centre
Toca fusta FENT DECORATS
BENVINGUTS I BENVINGUDES
PROGRAMACIÓ Casal 2012 Amàlia Castillo
PROGRAMACIÓ SETEMBRE, OCTUBRE, NOVEMBRE, DESEMBRE
Reunió famílies Curs 2017/2018 ESCOLA SANT ÀNGEL.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
BENVINGUTS A ESQUIROLS!
CLASSE DELS POPS CURS
Reunió famílies Curs 2015/2016 ESCOLA SANT ÀNGEL.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
BENVINGUTS A P3! REUNIÓ DE PARES CURS ESCOLA CAN LLOBET.
LLENGUATGE I SIMBOLISME
Problemes prova individual
GRANJA ESCOLA.
LA LLUM És una forma d’energia que percebem amb el sentit de la vista
Espero que aquesta petita aventura us permeti conèixer una mica més els nens que, com jo, tenen 3 anys.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
RIUS I RIEROLS 6è de primaria- juny 08 Carlos de Molina Carlota Delise
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
BENVINGUTS A L’ESCOLA!! 28 de febrer de 2015.
DE LA DURADA AL RITME.
L’interrigatiu ON serveix per demanar un lloc i és invariable:
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
Projecte interdisciplinari:
L’ASSUT DE L’EBRE.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
KARAOKE a CLASSE Activitat desenvolupada a: Educació Infantil
RADIOGRAFIA DEL SO Pau Samarra Ardiaca IES Guindàvols 2n Batxillerat
UNITATS DE PROGRAMACIÓ:
Us desitgem unes bones festes de Nadal !!
Grups interactius a L’Esquitx
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
MUSICA TRADICIONAL VALENCIANA MÚSICA TRADICIONAL VALENCIANA
Temps de... ADSL.
QUARESMA UN TEMPS IMPORTANT, PER PREPARAR LA GRAN FESTA
GIMCANA MATEMÀTICA AL PATI
Com fer una presentació? Comunicació oral
La música és l’ART d’organizar els SONS en el TEMPS.
Treballem la tardor Cicle Inicial.
Benvinguts a la Jornada de Portes Obertes
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
UN DIA A P3 P3A CLASSE DE L’ESPÍGOL P3B CLASSE DEL ROMANÍ.
BIODIVERSITAT A L’HORT
Arriba l’hivern.
Proves de competències bàsiques als 14 anys
“M’ORGANITZO LES COLÒNIES” (al CdA del Delta de l’Ebre)
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
La llum i el so.
Interacció escola - entorn.
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
BENVINGUTS A FORMIGUES!
Cant espiritual Joan Maragall.
US PRESENTEM EL CONTE DE LES SET CABRETES I EL LLOP.
CREDA Tarragona- Terres de l’Ebre Curs
P-5 Curs
Tot sobre la vida d’Anthony Edward Tudor Browne.
Les intel·ligències múltiples
US PRESENTEM EL CONTE DE LES SET CABRETES I EL LLOP.
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Automàtic o al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
RAT-PENAT VERTEBRAT MAMÍFER CARNíVOR.
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
Transcripción de la presentación:

CONTES: En Tabalet On és l’oasi? Ens veurem al parc PROGRAMACIÓ GENER, FEBRER, MARÇ CURS: P.3 UNITATS DE PROGRAMACIÓ: 1. L’HIVERN 2. EL CARNAVAL 3. ELS ANIMALS DESCOBERTA D’UN MATEIX I DELS ALTRES Treball de l’esquema corporal. Sóc jo (cara i cos) Reconeixement de les diferències entre nen/a Psicomotricitat fina: punxem,esquincem Hàbits d’autonomia: posar i treure la bata i la jaqueta Hàbits d’higiene Joc simbòlic CONTES: En Tabalet On és l’oasi? Ens veurem al parc CELEBREM: DIA DE LA PAU (30 gener) CARNESTOLTES (12 febrer) MARE PAULA (26 febrer) EXCURSIÓ – CAN RIGOL 17 MARÇ

DESCOBERTA DE L’ENTORN L’hivern, els mitjans de comunicació, el Carnaval, els animals de la granja EXPERIMENTACIO: -Pesa o no pesa? Barreges de colors Roda o no roda? Toquem diferents textures LLENGUATGE MATEMÀTIC 1.NUMERACIÓ: 1 i 2 (repàs) 3 i 4 (grafia i quantitat) 2. RAONAMENT LÒGIC: agrupacions, identificació d’objectes, observació de disbarats, seqüència temporal, sèrie 2 i 3 , correspondències 3. PERCEPCIO VISUAL: atributs,observació semblances/diferències, figura/forma, relacions. 4. ORIENTACIÓ ESPAIAL: davant/ darrere , prop/lluny 5. GEOMETRIA: triangle, cercle i quadrat 6. MESURA: gran-petit-mitja, més alt que..., més baix que..,longuitud (llarg/curt) TALLERS MATEMÀTICS - Fem boletes, treballem amb pinxos, agrupacions quantitat-grafia, trencaclosques, agrupacions de colors ELABORACIÓ DE DOS PROJECTES INTERDISCIPLINAR (FEBRER- MARÇ) 2

INTERCOMUNICACIÓ I LLENGUATGES •VOCABULARI relacionat amb el cos humà i l’hivern,el carnaval,els animals de la granja LLENGUATGE ESCRIT: Treball del propi nom. ”, Traç de muntanya i pont (lliure i pauta) Trac de la A,I,U TALLERS VERBALS: confeccionem el nostre nom amb lletres magnètiques, traç amb pissarres “vil.leda” i amb elements de fusta •CANÇONS D’AULA: cançons de l’hivern i de la pau i cançons relacionades amb les parts del cos (les mans són per tocar,en Jan petit..)cançons d’animals i del carnaval. •COLORS: colors de l’hivern (blau, blanc, gris) RELIGIÓ: Aprenem a compartir Convivim en Pau – Dia de la Pau La Quaresma Celebrem la Pasqua TUTORIA: Hàbits: prevenció d’accidents EMOCIONS: Felicitat, Egoïsme, Perdó Respecte amb les persones i l’entorn

TALLER DE PINTURA -Treballs relacionats amb les estacions. -Treballs relacionats amb les festes pròpies d’aquest temps. -Ús de diferents tècniques plàstiques: estampació, rodets, bastonets de cotó, pintura aigualida sobre ceres, pintar amb caniques, pintar amb pinzells, punxar, barreges de colors… -Creacions lliures i d’altres dirigides, per treballar aspectes concrets i anar adquirint progressivament una major habilitat motriu.  

MÚSICA CANÇONS: -A la vora del camí. -Ploreu, ploreu ninetes. -Jo tinc un vaixell. -Al jardí del pare un ocell hi ha. -Roden les moles del meu molí. -Al pati de l’escola hi havia un ocellet. -Quan le granotes fan festa major. -La mosqueta ha fet un bot. -Una pometa en tinc a l’hort. -En Joan ve de la cuina, etc... DANSES: -Olles, olles de vi blanc. -La coqueta amb sucre. -Els putxinel.lis. -Moliner que dorms. -Antoshka. AUDICIÓ: -Passeig en trineu. Leopold Mozart -Ball dels pollets a les seves closques.Mússorgski. -Carnaval dels animals.8Lleó, tortuges...)Camille Saint-Saëns LLENGUATGE MUSICAL: --Possibilitats sonores del propi cos, dels objectes i dels instruments musicals. -Experimentació amb els sons produïts amb el cos i la veu. -Intensitat del so: Fort i fluix. -La durada del so: llarg i curt. -Possibilitats del propi cos per reproduir onomatopeies. -La pulsació.

MONKEY STAR ROCKET ENGLISH UNIT 3: THE BLUE BALLOON Nou vocabulari: grapes, juice, ice cream, cake, balloon, up, down Vocabulari de repàs: hello, bye bye, numbers 1-4, blue Estructures: Happy birthday! Cançons: Happy birthday,Star!, My party! Conte: The blue balloon. UNIT 4: ROCKET’S CAR Nou vocabulari:car, teddy, scooter, book, sand Vocabulari de repàs: hello, bye bye, blue, green, red. Estructures: I like the red car best! Cançons: The red car, Look! Look! Look! Conte: Rocket’s car FESTIVALS: SPRINGTIME Vocabulari: flowers, rabbits, birds Cançó: The springtime song MONKEY STAR ROCKET