S.xx Els trotatemps CURS 16-17.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Reunió de Pares C.P. FERRER I GUARDIA. MENÚ (CONTINGUTS DE LA REUNIÓ) Presentació del equip docent. Horari del grup. Horari d´atenció Visites extraescolars.
Advertisements

JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives,
ESCOLA GRAS I SOLER.
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Ponència Una educació per a un nou país.
BENVINGUTS 6é de Primària
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
1 CURS EL NOSTRE PROJECTE EDUCATIU. 1 CURS EL NOSTRE PROJECTE EDUCATIU.
BENVINGUTS I BENVINGUDES
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
Reunió de Pares C.P. FERRER I GUARDIA.
BENVINGUTS A ESQUIROLS!
PETITS REPORTERS Títol.
APRENENT JUNTS.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
GIRAFES I ELEFANTS CURS 2015/2016
BENVINGUTS A P3! REUNIÓ DE PARES CURS ESCOLA CAN LLOBET.
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
La Fórmula de l’estiu ...una investigació de la Dra. Led.
QUE FER QUAN ARRIBA UN SUSPENS A CASA?
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
REUNIÓ P3 CURS
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
IES CAN PUIG CURS
BIENVINGUTS 5é B de Primària
Projecte d’estalvi energètic
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
REUNIÓ PARES I MARES CURS
Grups interactius a L’Esquitx
PSICOLOGIA I SOCIOLOGIA
Seminari d’Educació Especial
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
Objectiu Educatiu Trienni
Presentació de 1r d’ESO Curs
Ignasi Melé i Farré Curs è.
3r de Primària Escola Pau Casals Sabadell
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
La pràctica reflexiva Conceptes i mirades del que implica aquest tipus de modalitat formativa.
CEIP Marià Galí Guix Preinscripció
Projecte “TALK TO ME” febrer de 2018.
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
REUNIÓ D´AULA P4 CURS
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
Interacció escola - entorn.
BENVINGUTS A FORMIGUES!
BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
12a JORNADA D’ENSENYAMENT DE LES MATEMÀTIQUES 3 d’octubre de 2015
2n de primària Curs Escola La Serreta.
ESCOLA ELS QUATRE VENTS Sant Jaume dels Domenys ETAPA: PRIMÀRIA Els nens i nenes de 5è CICLE SUPERIOR.
P-5 Curs
CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA
REUNIÓ DE PARES I MARES CICLE MITJÀ.
Somus romanis CURS
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
CURS r.
BENVINGUTS !!!!.
L’elaboració de l’horari
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
REUNIÓ PARES I MARES CURS
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

s.xx Els trotatemps CURS 16-17

Equip docent: Lluc Forn: Tutor de 5è. A i Especialista d’Educació Física (Trotatemps) Marta Baqué: Tutora de 5è. B i Especialista d’anglès (s. XX) Juan Fèlix: Música Siscu Ruiz: Suports. Robert Compta: Mestre d’educació especial. Neus: Especialista d’anglès Eyra: Especialista d’anglès Especialistes externs al centre: Belén Chamarro: Psicopedagoga de l’EAP [Equip d’Assessorament Psicopedagògic] Mercè Abad: logopeda. Horaris de Tutoria: Marta - 12:30-14:00 Dilluns Lluc - 12:30-14:00 Dilluns Comentaris puntuals cada dia.

NORMES DE CENTRE: PUNTUALITAT: Només 10 minuts de marge SORTIDES: Dies de pluja MEDICAMENTS: sempre amb autorització signada i recepta del metge. ESMORZAR: Dia de la fruita.

sortides: COVES DE COLLBATÓ: 27 d’octubre TEATRE: 8 de febrer COLÒNIES: 29 i 30 de març PROGRAMACIÓ ESTABLE SORTIDA PROJECTE: VISITES D’EXPERTS:

HORARI: PROJECTE: Matemàtiques, llengua, medi, art,... (suports a l’aula) ESPECIALITATS: Anglès, Música i Educació Física ESPAIS D’INVESTIGACIÓ: 3D, Llums Càmera Acció!, Alquimistes. ESPAI DE COMUNICACIÓ: i filosofia LECTURA:

objectius: LLUM I OMBRES Entenem l’aprenentatge com un procés viu i actiu d’indagació constant. Entenem que l’escola està immersa en la societat a la què pertany i per tant no podem aprendre paral·lelament al què passa al món. Volem formar persones que siguin capaces d’entendre la realitat que els envolta i que sigui capaces d’actuar-hi d’una manera responsable i crítica. LLUM I OMBRES Fomentar l’autonomia i la iniciativa personal els ajudarà a transformar les idees que tinguin en accions i a ampliar les seves habilitats socials

Com treballem? Competència matemàtica: matemàtiques per entendre el món que ens envolta Numeració i càlcul  Relacions i canvi  Espai i forma  Mesura  Estadística i atzar

Com treballem? Competència lingüística: Mitjà d’expressió de tot allò que passa a l’aula i del què volem saber. Espais de comunicació: Conversa Fomentant el plaer per la lectura.

Com treballem? SCHOOL TO SCHOOL COMIC Educació Física: Important! Roba adient Educació Física: Llengua Anglesa: desdoblaments SCHOOL TO SCHOOL COMIC

Com avaluem? Autoavaluacions: Aprendre a detectar l’error. Presentació final de projecte. Activitats d’avaluacions continues; explicació de processos.

Pàgina web de l’escola BLOC Informacions importants de l’escola Eina de comunicació: relació amb el què passa a les aules Eina d’aprenentatge Recull de fotografies https://agora.xtec.cat/escaiguerols/

Tasques fora de l’escola Deures Què en penseu? Objectiu: hàbit i responsabilitat d’organitzar la seva pròpia feina. Aprenentatges propis Informar-se del món (notícies, exposicions, anar a la muntanya). Bloc

Digues-m'ho i ho oblidaré, ensenya-m'ho i ho recordaré, GRÀCIES PER LA VOSTRA ASSISTÈNCIA! Digues-m'ho i ho oblidaré, ensenya-m'ho i ho recordaré, involucra-m'hi i ho aprendré!