s.xx Els trotatemps CURS 16-17
Equip docent: Lluc Forn: Tutor de 5è. A i Especialista d’Educació Física (Trotatemps) Marta Baqué: Tutora de 5è. B i Especialista d’anglès (s. XX) Juan Fèlix: Música Siscu Ruiz: Suports. Robert Compta: Mestre d’educació especial. Neus: Especialista d’anglès Eyra: Especialista d’anglès Especialistes externs al centre: Belén Chamarro: Psicopedagoga de l’EAP [Equip d’Assessorament Psicopedagògic] Mercè Abad: logopeda. Horaris de Tutoria: Marta - 12:30-14:00 Dilluns Lluc - 12:30-14:00 Dilluns Comentaris puntuals cada dia.
NORMES DE CENTRE: PUNTUALITAT: Només 10 minuts de marge SORTIDES: Dies de pluja MEDICAMENTS: sempre amb autorització signada i recepta del metge. ESMORZAR: Dia de la fruita.
sortides: COVES DE COLLBATÓ: 27 d’octubre TEATRE: 8 de febrer COLÒNIES: 29 i 30 de març PROGRAMACIÓ ESTABLE SORTIDA PROJECTE: VISITES D’EXPERTS:
HORARI: PROJECTE: Matemàtiques, llengua, medi, art,... (suports a l’aula) ESPECIALITATS: Anglès, Música i Educació Física ESPAIS D’INVESTIGACIÓ: 3D, Llums Càmera Acció!, Alquimistes. ESPAI DE COMUNICACIÓ: i filosofia LECTURA:
objectius: LLUM I OMBRES Entenem l’aprenentatge com un procés viu i actiu d’indagació constant. Entenem que l’escola està immersa en la societat a la què pertany i per tant no podem aprendre paral·lelament al què passa al món. Volem formar persones que siguin capaces d’entendre la realitat que els envolta i que sigui capaces d’actuar-hi d’una manera responsable i crítica. LLUM I OMBRES Fomentar l’autonomia i la iniciativa personal els ajudarà a transformar les idees que tinguin en accions i a ampliar les seves habilitats socials
Com treballem? Competència matemàtica: matemàtiques per entendre el món que ens envolta Numeració i càlcul Relacions i canvi Espai i forma Mesura Estadística i atzar
Com treballem? Competència lingüística: Mitjà d’expressió de tot allò que passa a l’aula i del què volem saber. Espais de comunicació: Conversa Fomentant el plaer per la lectura.
Com treballem? SCHOOL TO SCHOOL COMIC Educació Física: Important! Roba adient Educació Física: Llengua Anglesa: desdoblaments SCHOOL TO SCHOOL COMIC
Com avaluem? Autoavaluacions: Aprendre a detectar l’error. Presentació final de projecte. Activitats d’avaluacions continues; explicació de processos.
Pàgina web de l’escola BLOC Informacions importants de l’escola Eina de comunicació: relació amb el què passa a les aules Eina d’aprenentatge Recull de fotografies https://agora.xtec.cat/escaiguerols/
Tasques fora de l’escola Deures Què en penseu? Objectiu: hàbit i responsabilitat d’organitzar la seva pròpia feina. Aprenentatges propis Informar-se del món (notícies, exposicions, anar a la muntanya). Bloc
Digues-m'ho i ho oblidaré, ensenya-m'ho i ho recordaré, GRÀCIES PER LA VOSTRA ASSISTÈNCIA! Digues-m'ho i ho oblidaré, ensenya-m'ho i ho recordaré, involucra-m'hi i ho aprendré!