#simposilecturaVLC Com entenem el Pla Valencià de Foment del Llibre i la Lectura (PVFLL): actors, tipus i formats de lectura, objectius i accions Gemma.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
L’IMPULS DE LA LECTURA: UNA ESTRATÈGIA PER A L’ÈXIT ESCOLAR PLA NACIONAL DE LECTURA.
Advertisements

IDEES CLAU TIC-TAC-RELLOTGE DE SORRA Tenir sempre present les persones,el temps, les idees i la comunicació. Respectar els processos interns dels infants.
LA NOVEL·LA DE LA POSTGUERRA
Jornada Intercampus Japonès I: introducció a la llengua i l’escriptura japonesa.
Lèxic: El sentit propi i el sentit figurat
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
REUNIÓ DE PARES LES TABLETS A L’AULA. PROGRAMA D’INNOVACIÓ EDUCATIVA La nostra escola s’apunta al programa, però no elimina els llibres de text, sinó.
Por Clau.
Núm. 156 ACCIONS PARTICIPATIVES PER A LA PROMOCIÓ DE  L’ACTIVITAT FÍSICA A TARRAGONA Autors: Gemma Solé Boronat, Representació.
Pla d'Acció ANTIRUMORS (PAAR)
Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
DESCRIU LES CARACTERÍSTIQUES BÀSIQUES DE L’ESCRIPTURA TEATRAL ACTUAL
Consell Municipal de la Discapacitat
QÜESTIÓ NÚM. 16 Joan Francesc Mira ha reflexionat en els seus assajos sobre la nostra realitat contemporània. Explica-ho.
Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Temporada de bany, estiu 2017
Taula sectorial de Gent gran en risc Avaluació i línies de treball
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
Proposta EC: definició, objectius i pressupost
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
La responsabilitat social de les entitats públiques
Els recursos de la TET. Un punt de partida.
L’Expressió escrita.
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
Àrea de Serveis personals, Benestar i Famílies
MILLORA DE LA COMPETITIVITAT DELS COMERÇOS
Barris al dia 2014 I Comissió Cívica 1 d’abril de 2014.
PROMOCIÓ DE L’OCUPACIÓ I L’AUTOOCUPACIÓ
Ports Nets: Un model de gestió integrada
INTRODUCCIÓ EN CONTRA A FAVOR 01 LA PUNTA LA ZAL
Valora la repercussió de l’assaig de Joan Fuster en el context de l’època QÜESTIÓ NÚM. 15.
El marc normatiu La Llei 12/2007, d/11 d’octubre, de Serveis Socials i el Decret 202/2009, de 22 de desembre estableixen la creació d’òrgans de participació.
L´assaig de postguerra
Situacions creades a partir dels materials naturals
Direcció General d’Igualtat d’Oportunitats en el Treball
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
PROJECTE 2018 OBJETIUS i ACCIONS
MAPA CONCEPTUAL - Accions - Responsables - Temporalització.
“NO DEIXIS QUE ELS TEUS LLIBRES ES MORIN D’OI”
ESTEM PREPARATS PER AFRONTAR L’ACP? Proposta d’itinerari d’Implantació
Pla local per la inclusió social de Santa Coloma de Gramenet
Polítiques de foment del llibre i la lectura
TEMA 3 DEPARTAMENT DE LLENGUA Y VALENCIÀ (Valencià)
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
ASSAMBLEA GENERAL ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES CURS 17/18
Què és el SAL?. Vint-i-cinc anys del Servei d'Assessorament Lingüístic del Consell Insular de Menorca.
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
Joan Pons Solé Departament de Geografia – UAB 11 de març de 2015
EURO-MANIA ESCOLA DR. ROBERT CAMPRODON.
Pla d’actuació per a la gestió ètica i la igualtat d’oportunitats
Projecte FILS. Espai de families
Projecte d’Itineraris Formatius
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
CLUBS SOCIALS TAULA RODONA: SALUT MENTAL I ACCIÓ SOCIAL
2n de primària Curs Escola La Serreta.
Pla Integral de Salut Mental
DOSSIER DE PREMSA Resultats OPE 2010, projectes actuals i reptes de futur Manlleu, 6 de juliol de 2011 Per a més informació: Gabinet de Comunicació T.:
CRAI: Unitat de Recerca
Xarxa de Dones Directives i Professionals del Tercer Sector
més enllà del PIB: de la mesura a la política i les polítiques
UNITAT 8. APORTACIONS DE VICENT ANDRÉS ESTELLÉS AL GÈNERE POÈTIC
Àrea d’Atenció a les Persones
Grup de Treball en el Portafoli de l’Estudiant
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
El Pla de formació del centre
ESPAI PER A CADA AJUNT.: visio i accions clau
ORGANITZACIÓ ACCIÓ TUTORIAL
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Transcripción de la presentación:

#simposilecturaVLC Com entenem el Pla Valencià de Foment del Llibre i la Lectura (PVFLL): actors, tipus i formats de lectura, objectius i accions Gemma Lluch (UV-ERI-Lectura), Josep Maria Baldaquí (UA-IIFV), Àngels Francés (UA-IIFV), Anna Esteve (UA-IIFV) i Dari Escandell (UA)

Algunes idees clau Polítiques de lectura = benestar social i qualitat de vida col·lectiva. Temps polítiques de lectura ≠ temps de la política, temps de la premsa, de l’audiovisual. Pràctiques de lectura = experiència vital, individual i social. Nous actors. Polítiques de lectura no poden centrar-se únicament en el llibre.

Primera acció

Primeres propostes Primers estudis Informació sobre els hàbits de lectura dels valencians. Informació sobre què s’edita, Informació sobre espais relacionats amb l’ecologia del llibre. Primeres accions Projecte de lectura i integració: Lectura fàcil. Lectura literària com a patrimoni: turisme cultural. Creació des de la Conselleria: Espai virtual que potencie l’escriptura social: Club virtual de lectura. Espai virtual que comunique les bones pràctiques, que forme els mediadors i genere un diàleg sobre lectures, llibres, autors i obres.