Com és que el sabater pot aguantar-se a sobre de l’aigua?

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Noms: Laura ML i Hannan Grup i nivell:6è B Escola: CEIP Anselm Clavé.
Advertisements

“EL MAR A L’AULA” 3r de Primària Curs Escola Eduard Marquina.
És la capa d’aigua que està al voltant de la superfície de la terra.
AIGUA I ACTIVITAT FÍSICA
Experimentem amb l’elasticitat escola arc iris roger soto, laura torcal, pere ros, lluc rodó, júlia aicart i jan sanfulgencio.
Cinètica química 1.- Velocitat de reacció
Escola Orlandai 4t CURS.
Noms: Franco i Julio Grup i nivell: 5è B Escola: CEIP Anselm Clavé
Alumnes de 4t Coneixement del medi natural Curs
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
El moviment i les forces ESQUEMA INICI ESQUEMA RECURSOS INTERNET
OBSERVEM EL PAISATGE 3r Primària
ELS PAISATGES I ELS POBLES
Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia
Per què hi ha objectes que suren i objectes que no suren?
Tècniques de representació gràfica
Central hidroelèctrica de Sant Maurici
El NOSTRE PROJECTE CONTRUIR UNA CENTRAL HIDROELECTRICA
Escola Can Fabra 3r CURS.
Energia magnètica Judit i Marc.
Estació Depuradora d’Aigües Residuals VALL DEL GES
LA METEOROLOGIA.
EL RECICLATGE I LES SEUES CONSEQÜÈNCIES.
DENIP 2015 CI EI CM CS.
Taller SOBRE l’aigua: L'inventor gota.
Eines per una gestió local eficient de l’aigua:
Escola seat Carrer Mecànica, Barcelona
TIPUS DE TAURONS.
ESCOLA CERVANTES CURS r: CLASSE URPESDEFOC.
Quines condicions són més favorables perquè els fongs facin bolets?
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
LA TERRA Les capes de la Terra
EXPERIMENT SOBRE EL TABAC
DIADA DE La pau i la no violència.
FORN SOLAR.
FORA POLLS ! Estudi dels polls..
QUÈ FA EL NOSTRE COS AMB L’AIRE QUE AGAFA QUAN INSPIREM?
L ´ AIGUA QUE ENS ENVOLTA
ESTRUCTURA D’UNA CÈL·LULA ANIMAL
On es troba l’aigua? Mar.
6è ESCOLA CERVANTES. BARCELONA.
9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos)
L’ENERGIA BLANCA LÓPEZ 2nA.
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
PETITS TALENTS CIENTÍFICS
Mescla Eutèctica Estudi analític del comportament del punt de fusió d’una mescla homogènia d’aigua i sal.
PER QUÈ NO PODEM CAMINAR DAMUNT L’AIGUA?
TOTS ELS INDIVIDUS D’UNA MATEIXA ESPÈCIE SÓN IGUALS?
Noms: Cristobal Grup i nivell: 5èA Escola: CEIP Anselm Clavè
L’AIGUA A LA NATURA.
6. ACCIÓ GEOLÒGICA DE LES AIGÜES SUBTERRÀNIES
El tsunami Traducció del japonès: Ona a port.
COM NEIX UN PARADIGMA?.
TECNOLOGIA.
LAURA FUSTER, SUSANA MARTÍN, MARTA MARTÍNEZ
Rec comtal El tipus de construcció del Rec Comtal és d’us civil . Servia per transportar l’aigua cap a la Barcelona medieval. Es troba ubicat a la parc.
ENDEVINALLA Estic al fons del mar ,però surto per la televisió ,no me veus normalment però em coneixes molt bé i et faig molta gracia .
Com comprendre el canvi climàtic?
QUIN EFECTE TENEN ELS ÀCIDS SOBRE ELS ALIMENTS?
EL TRIANGLE EXERGÈTIC: REPRESENTACIÓ ACTUAL I PROPERS DESENVOLUPAMENTS
L’AIGUA UN RECURS POC VALORAT?
Noms: Gemma-Raquel Grup i nivell: 5è A Escola: CEIP Anselm Clavé
PERCENTATGES DESCOMPTES REBAIXES I OFERTES AUGMENTS
ESCOLA CERVANTES 5è APARELL CIRCULATORI.
Alumno: ______________________________________.
Aquí hi va el títol del pòster: representatiu de les conclusions,i que generi interès, sient seriós i exacte Pérez, J., Rodríguez, P., Casal, J. Institut.
Com contaminem l`aigua?
L’AIGUA ÉS VIDA.
PARTS DE LA CISTERNA D'UN LAVABO
EXPERIMENTEM AMB L'AIGUA
Transcripción de la presentación:

Com és que el sabater pot aguantar-se a sobre de l’aigua? Escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia Alumnes de 4t de Primària F

Discussió sobre el comportament de l’aigua… Més velocitat = Aigua més dura? Menys velocitat = Aigua més tova? ? ? ? ? ?

Les nostres hipòtesis És pla Aigua forma una capa Potes especials Flotadors a les potes Molècules enganxades Pesa poc

Experiment amb objectes

Objectes que no suren

Descartem hipòtesis És pla Aigua forma una capa Potes especials Flotadors a les potes Molècules enganxades Pesa poc

Quantes gotes d’aigua seríem capaços de posar a sobre d’una moneda? Segon experiment Quantes gotes d’aigua seríem capaços de posar a sobre d’una moneda?

Resultat de l’experiment L’aigua sobresurt de la moneda Límit de la moneda

Representació del resultat Molècules d’aigua

Representació amb material

CONCLUSIÓ Les molècules d’aigua creen una capa a la superfície que és capaç d’aguantar el sabater perquè pesa poc

Els petits talents científics Octavi Vera Luc Kiku Martina Helena Berta C. Pau Marc David Clara F. Ari Àlex Max M. Nico Clàudia N. Romà Adrià Clàudia P. Carlota Judit Mas S. Berta S. Clara S. Sol Lidia