Què és la jornada contínua escolar

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ETC1 1er parcial Resultats enquestes Anàlisi de resultats Accions a prendre.
Advertisements

En el seu compromís d’adaptació constant del projecte pedagògic de Pere Vergés als últims recursos tecnològics, l’escola presenta el projecte d’introducció.
Organització d’activitats en el temps d’esbarjo “Activem el pati”
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
RECURSOS EDUCATIUS SÓN ELS MITJANS QUE UTILITZEM A L’ESCOLA PER A TREBALLAR L’AULA. ESPAI: On? TEMPS:Quan? MATERIALS: Amb què ? RECURSOS HUMANS: Qui ?
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Les amistats estan fetes de trossets....
MONTPELLIER STAGE LINGUISTIQUE.
LES AULES HOSPITALÀRIES A CATALUNYA
IES Josep Maria Quadrado
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Podeu posar una foto del vostre centre
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
Reunió informativa d’inici de 2n ESO
Reunió informativa d’inici de 3r ESO
Una experiència a sisè de Primària
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
El paper dels barris en les xarxes socials a Catalunya. Una aproximació. José Luis Molina (UAB) Projecte finançat pel MICINN (CSO /SOCI), Estudio.
APRENENTATGE MULTINIVELL
REUNIÓ INFORMATIVA.
BENVINGUTS A ESQUIROLS!
Intercanvi Canet –Zuric Curs
UNA ALTRA MANERA DE DISTRIBUIR LES HORES
MONTPELLIER STAGE LINGUISTIQUE.
Activitats quotidianes, temps lliure i vacances
Sistema de Marcatges Horaris i de Presència al CBL
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
BENVINGUTS A P3! REUNIÓ DE PARES CURS ESCOLA CAN LLOBET.
PRESENTACIÓ TUTORA NORMES BÀSIQUES DE L’AULA FUNCIONAMENT DE L’AULA HORARI DEL GRUP EQUIP DOCENT HORARI D’ATENCIÓ A PARES EIXIDES EXTRAESCOLARS BLOG DEL.
UVic i Rosa Sensat Maig de 2013
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
Mediació IES s'Agulla (Blanes) Què és la mediació? Conflictes que
Infraestructures i Productivitat Universitat de Barcelona
Resultats DIAGNOSI SOCIO CULTURAL DE L’ENTORN FAMILIAR DELS I DE LES
ALOHA ALOHA Mental Arithmetic proporciona als seus alumnes els mecanismes necessaris per aprofitar al màxim el seu potencial a partir del desenvolupament.
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
REUNIÓ PARES I MARES CURS
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
Imaginem que fa un segle haguéssim hibernat a un cirurgià i a un mestre...
AMPA PURIFICACIÓ SALAS
Presentació de 1r d’ESO Curs
La formació professional, una opció de futur i amb futur
Jornada continuada vs jornada partida Reflexions per al debat
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
REUNIÓ D´AULA P4 CURS
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
INS Pedraforca 1r d’ESO Curs
BONES PRACTIQUES A L’AMPA Activitats Extraescolars
CEIP AINA MOLL I MARQUÈS
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
BENVINGUTS A FORMIGUES!
Continuació: el temps II
Carta de Lincoln al mestre del seu fill (i II)
Les nostres fonts documentals per treballar a la classe són molt diverses: 1. Treball de camp (sortides, visites, entrevistes, enquestes…). 2. Monografies,
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
P-5 Curs
CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA
CASAL D’ESTIU 2015 Reunió informativa.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
CURS r.
BENVINGUTS !!!!.
L’elaboració de l’horari
Què fas a la universitat?
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
Què fas a la universitat?
REUNIÓ PARES I MARES CURS
Transcripción de la presentación:

Què és la jornada contínua escolar Què és la jornada contínua escolar? És una reorganitzció de l‘horari escolar. Actualment és de 9 a 12:30 h i de 15 a 16:30 h Amb la jornada contínua, passaria a ser de 9 a 14 h. Es mantenen les 5 hores lectives

Què passaria amb el servei de menjador Què passaria amb el servei de menjador? Actualment el seu horari és de 12:30 a 15 h. Amb la jornada contínua passaria a ser de 14 a 16:30 h.

I les activitats extraescolars I les activitats extraescolars? Es continuarien oferint, però només en horari de 16:30 a 17:30 o 18 h.

Què passaria amb el rendiment acadèmic Què passaria amb el rendiment acadèmic? El rendiment depèn de diverses variables, com la metodologia, el número d’alumnes per classe, la formació del professorat…

Els mestres treballen menys hores. NO Els mestres treballen menys hores? NO. Les hores són les mateixes, l’únic que canvia és com estan repartides.

Com s’establiria l’horari d’entrades i sortides Com s’establiria l’horari d’entrades i sortides? Entrada: 9 h Sortida: esglaonada 14 h els alumnes que NO es queden al menjador 16:30 h alumnes que SÍ es queden al menjador, amb possibilitat de recollir-los a les 15:30 h 17:30/18 h: alumnes que fan activitats extraescolars

I quin temps de descans tindrien els alumnes I quin temps de descans tindrien els alumnes? Es realitzarien dues pauses: De 10:30 a 10:50 h De 12:30 a 12:40 h

BENEFICIS MÉS IMPORTANTS 1. Horari de recollida flexible: 14 h, 15:30 h (menjador), 16:30 h (menjador), 17:30-18 h (extraescolars) 2. Concentra l’activitat acadèmica en els horaris de major receptivitat 3. Millora la conciliació familiar 4. Suposa un estalvi per a les famílies

BENEFICIS MÉS IMPORTANTS 5. Redueix el temps en desplaçaments 6. Està instaurada a tota Espanya, llevat de les comunitats de Catalunya, València, Aragó i Euskadi. 7. No suposa la pèrdua del servei de menjador ni les beques 8. Adaptació a l’horari de la ESO 9. Afavoreix el vincle familiar, el temps lliure i el temps de jocs dels infants

3. L’horari per dinar és massa tard. INCONVENIENTS 1. No hi ha estudis suficients que acreditin un major rendiment acadèmic amb la jornada continuada. 2. Pot haver un major cansament en els alumnes a l’última hora lectiva. 3. L’horari per dinar és massa tard.