Com portar la veu de l'usuari al CD

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
COHABITATGE ‘COHOUSING’*
Advertisements

SITUACIÓ DE LA VENTILACIÓ MECÀNICA PERLLONGADA A CATALUNYA
Direcció per projectes (Organizació Sanitària Integral)
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
Presentació corporativa
Barcelona, 7 d’octubre de 2009 – Hospital de Sant Rafael
Servei d’Urgències de l’Hospital de Sabadell i Centre Sociosanitari Albada Unitat de psicogeriatria Novembre 2013.
Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL QUALITAT DE VIDA
i el que no es pot avaluar
PARTICIPACIÓ DEL PERSONAL EN OBJECTIUS DE RESPONSABILITAT SOCIAL
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
Diputació de Barcelona
La Consolidació de la Infermera com a Gestora de Casos
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
III Jornada de transport sanitari
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
Algunes dades 65 i més anys ,5 % 75 i més anys ,5%
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
Què és Càritas Dijous, 29 de gener de 2015.
CONVIVÈNCIA OBSERVATORI PER A LA E S C O L A R.
Orde Hospitalària de Sant Joan de Déu
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
Objectius Disposar d’informació que ens aproximi a estimar el cost mitjà i la seva variabilitat en relació amb les diferents línies d’activitat i sobre.
Estem on estem perquè és on hem arribat (no on ens han portat)
Autor: Samuel Lozano Alcodori
“…acompanyem al ciutadà en el decurs de la seva vida…”
Plantilles complexes i la gestió del temps de les persones.
PROCÉS D’ALTA PRECOÇ.
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
va aprovar la Llei de Millora de barris.
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
Projecte d’Itineraris Formatius
Dispositiu d’Urgències per gestionar la facturació i cobrament d’estrangers Unió Catalana d’Hospitals: Bones pràctiques de gestió 1 desembre 2009.
Jornada Cloenda Esports
20 DE MARÇ DE 2018 Jornada de Portes Obertes per a futurs residents de l’Hospital Universitari Joan XXIII i la Unitat Docent Multiprofessional d’Atenció.
ACCIONS DE COMUNICACIÓ PER ARRIBAR A LA COMUNITAT AMB L’OBJECTIU DE MILLORAR LA SEVA.
PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE
Cercle de comparació d’Esports Jornada de cloenda 15/12/2017
FUNDACIÓ DOMICÍLIA Ii Congrés de Treballadores Familiars de Catalunya
Informe reclamacions CSI Global Any
Model de gestió assistencial: innovació i integració. Montse Cervera
Policia + Tecnologia Mataró, 1 de juliol de 2003.
PLA DE SERVEIS INDIVIDUALITZATS
I Jornada de la XHUP “prenent la iniciativa”
Comtal x 4t Món Nadal solidari.
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
“Benchmarking en Innovació”
Per què les aliançes estratègiques entre institucions sanitàries
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
Global Cook Service.
Taula sectorial de Salut Mental i Addiccions Avaluació i línies de treball Secretaria del CMSS Setembre 2014.
ALIANCES ESTRATÈGIQUES
Xarxa de Custòdia del Territori
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
Projecte d’Itineraris Formatius
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
Nou Hospital. Fundació Hospital de l’Esperit Sant Gestió de Facturació a Tercers 1 de desembre de 2009.
Incorporacions o canvis substancials des del 2016
Anàlisi no punitiu d’esdeveniments adversos com a eina de millora .
Presentació de resultats
II JORNADA de SALUT MENTAL
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
un camí cap a la convivència i el diàleg
Serveis Socials Generals
Procés participatiu per l’elaboració del Reglament de Participació Ciutadana de la Roca del Vallès _Gener de 2011_.
Transcripción de la presentación:

Com portar la veu de l'usuari al CD 02/02/2010

Fundació Privada sense ànim de lucre Forma Jurídica: Qui Som? Fundació Privada sense ànim de lucre Sotmesa a la Llei de Fundacions 5/2001 Finalitats Fundacionals: Prestació directa d'atencions sanitàries, en el sentit més ampli d'aquesta expressió, comprenent, per tant, la informació, prevenció, diagnòstic, tractament, i rehabilitació. Acolliment d'ancians, proporcionant-los residència, atencions sanitàries o de qualsevol altre tipus. Acolliment momentani de persones que travessin una situació de necessitat física o psíquica. Col·laboració a través d'acord o de concerts amb el Municipi de Sant Celoni i amb altres administracions públiques en tot allò que es refereixi a la salut pública i a l'assistència social. Les finalitats de l'Hospital es poden estendre a qualsevol altre activitat que atenyi als àmbits de la sanitat i de l'assistència social.

Fundació Privada Ajuntament Jutge de Pau Església Qui Som? Presidència 4 Membres Jutge de Pau Església Sots presidència

Conjunt de Professionals Qui Som? Personal 2009 % Direcció 7 2,8% Metges i TGS 47,54 18,9% Infermeres i TGM 60,38 24.0% Tènics i Auxiliars 84,26 33,4% Subalterns Assistencials 7,33 2,9% Personal Administratiu 27,15 10,8% Personal Serveis Generals Personal de Cuina 11,33 4,5% TOTAL 251,99 100% Llits: HSC VP Total Aguts 48 Convalescència 10 Llarga Estada 30 40 70 CMA HD 2 12 Unitat de Demències Llits 88 128 Altres 20 32

Conjunt de Professionals Qui Som? CONVENIS DE COL·LABORACIÓ CONVENI COL·LABORACIÓ HOSP CLÍNIC COT CONVENI COL·LABORACIÓ HOSPITAL GRANOLLERS REUMATOLOGIA NEUROLOGIA HEMATOLOGIA DIGESTOLOGIA PNEUMOLOGIA CIRURGIA VASCULAR CONVENI COL·LABORACIÓ HOSP. CLÍNIC GINECOLOGIA CONVENI COL·LABORACIÓ HOSP. MOLLET METGE EMPRESA METGE ONCÒLEG CONVENI COL·LABORACIÓ ONCOVALLES PSICÒLEG SELMAR NETEJA CARLOS ROCHA CUINA SERVEI PREVENCIÓ MANCOMUNAT SERV. PREVENCIÓ RS 10 BUGADERIA CONVENI COL·LABORACIÓ LABORATORI REFERÈNCIA LABORATORI

On Som?

Capitatiu Baix Montseny On Som? Llinars del Vallès St. Antoni de Vilamajor Vilalba Sasserra Vallgorguina Sant Celoni Sta. Maria de Palautordera Campins Gualba St. Esteve de Palautordera St. Pere de Vilamajor Fogars de Montclús Montseny Municipis Ciutadans (RCA 2008) Àrees bàsiques de salut Proveïdors càpita CAP i consultoris municipals 12 49.447 2 4 9 Hospital d’aguts Centre sociosanitari: Llarga estada Mitja estada polivalent Hospital de dia Centre SM (consulta descentralitzada) 54 llits 70 llits 10 llits 20 places 1 adults

Subcomarca Baix Montseny On Som?

Valors Visió Missió Els nostre Valors Fundació Privada De l’encreuament entre les anàlisi Interna i Externa, sobre la base de la Missió, Visió i Valors definits en el Pla Estratègic es van formalitzar quatre línies estratègiques concretades a través de 19 objectius que conformen el Mapa Estratègic.

Missió Fundació Privada La Missió de l’Hospital de Sant Celoni és ser l’organització de referència en serveis de salut i socials de qualitat al Baix Montseny, actuant com agent dinamitzador d’energies de la nostra comunitat. Sobre la base de la Missió, Visió i Valors definits en el Pla Estratègic es van formalitzar quatre línies estratègiques concretades a través de 19 objectius que conformen el Mapa Estratègic.

Visió Fundació Privada Volem esdevenir una organització capaç de detectar les carències de la nostra comunitat en el camp de la salut i respondre amb flexibilitat. Volem gestionar els recursos assistencials i econòmics de forma eficient, incorporant noves tecnologies. Volem una atenció més propera al ciutadà, prioritzant l’atenció al propi domicili. Volem liderar la sanitat del BM amb uns serveis de qualitat. Volem generar equips assistencials, que participen en pactes i aliances amb organitzacions excel·lents per mantenir la seva capacitació i atractiu professionals. Volem ser un lloc atractiu per treballar amb motivació i compromís. Sobre la base de la Missió, Visió i Valors definits en el Pla Estratègic es van formalitzar quatre línies estratègiques concretades a través de 19 objectius que conformen el Mapa Estratègic.

Orientació cap a l’usuari: un hospital accessible i de confiança. Valors Fundació Privada Orientació cap a l’usuari: un hospital accessible i de confiança. Professionalitat: un hospital amb recursos humans de qualitat que fomenta el treball en equip i l'intercanviï de coneixement. Responsabilitat social: un Hospital compromès i identificat amb la comunitat. Sobre la base de la Missió, Visió i Valors definits en el Pla Estratègic es van formalitzar quatre línies estratègiques concretades a través de 19 objectius que conformen el Mapa Estratègic.

4 línies Estratègiques Línies Estratègiques Valors Visió Missió Fundació Privada 4 línies Estratègiques Missió Visió Valors Sobre la base de la Missió, Visió i Valors definits en el Pla Estratègic es van formalitzar quatre línies estratègiques concretades a través de 19 objectius que conformen el Mapa Estratègic.

Posicionar l’Hospital a la Comarca Línies Estratègiques Fundació Privada Aprofitant les sinèrgies amb altres hospitals i amb el Servei Català de la Salut i la motivació dels Professionals. Posicionar l’Hospital a la Comarca oferint una cartera de serveis competitiva i unes instal·lacions modernes. Liderar l’atenció sanitària al Baix Montseny on la qualitat és el nucli conductor de tota l’activitat. Hospital centrat en el Pacient que fomenti l’eficiència en tota la cadena de valor i treballar per transmetre una imatge d’excel·lència. Implantar una cultura de Gestió Sobre la base de la Missió, Visió i Valors definits en el Pla Estratègic es van formalitzar quatre línies estratègiques concretades a través de 19 objectius que conformen el Mapa Estratègic.

Com ens apropem al ciutadà? Premsa Fundació Privada Articles i entrevistes a la premsa local (L’actualitat i la Vila) Premsa Quinzenalment Informació bidireccional Ràdio Via internet (projecte). TV Recollida de suggeriments. newsletter Internet

Associacions de malalts Com ens apropem al ciutadà? Fundació Privada Xerrades Escoles Adreçat a familiars Curs anual del maneig del malalt a domicili. Associacions de malalts De satisfacció D’opinió Enquestes Queixes Suggeriments Bústies

Consell de Direcció Què en fem Fundació Privada Enquestes Bústies Reclamacions Bústies Enquestes Sobre la base de la Missió, Visió i Valors definits en el Pla Estratègic es van formalitzar quatre línies estratègiques concretades a través de 19 objectius que conformen el Mapa Estratègic.

Evolució de les Reclamacions gener-desembre 2009 % 2008 dif Dif % Segons Ubicació 1ª planta - % 2 1,9 % -2 - 100,0 % 2ª planta 6 8,8 % 5,6 % Urgències 39 57,4 % 61 57,0 % -22 - 36,1 % CCEE 10 14,7 % 20 18,7 % -10 - 50,0 % Admissions 7 6,5 % -1 - 14,3 % Rehabilitació 2,9 % 1 0,9 % 100,0 % Quiròfan Transport sanitari 3 4,4 % 8 7,5 % -5 - 62,5 % Altres   68 100 % 107 -39 - 36,4 % Reclamacions

Evolució de les Reclamacions Reclamacions segons Procedència Temps de Resposta Evolució de les Reclamacions Agraïments, Queixes i Suggeriments gener-desembre 2008 2009 dif. % reclamacions 107 68 -39 - 36,4 % agraïments 12 22 10 83,3 % queixes 8 15 7 87,5 % suggeriments 21 13 -8 - 38,1 %

1.- Lectura de l’acta de la reunió anterior Ordre del Dia Consell de Direcció 1.- Lectura de l’acta de la reunió anterior 2.- ..... 3.- .... 4.- Qualitat

1.- Lectura de l’acta de la reunió anterior) Ordre del Dia Junta Patronat-09_27012010 1.- Lectura de l’acta de la reunió anterior) 2.- Evolució de l’activitat assistencial 3.- Evolució de l’activitat econòmica 4.- Qualitat 5.- Situació actual dels Projectes vigents 6.- Proposta calendari de reunions Juntes 2010 7.- Precs i suggeriments

Regió Sanitària de Barcelona Moltes Gràcies! Regió Sanitària de Barcelona