INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES I ESTRÀTEGIES DOCENTS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Infantil.
Advertisements

Inteligencias Múltiples
Inteligencias Múltiples
Por: José Arnaldo Hernández
Competències ètiques en la formación universitària
Josep Montané Capdevila
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
TEORIA DE LES INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Les competències i la coeducació
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
AGO 2010 Campanya “La música a l’esplai”.
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
1 u n i t a t L’educador infantil.
El disseny curricular d’educació primària
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Estudi per a la identificació de
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
PREINSCRIPCIÓ DE QUART.
L’Expressió escrita.
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
Gestió de continguts i d’objectes digitals & biblioteques
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
Pla Integral de la Part Alta
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
SEMINARIS PER A LA FORMACIÓ DEL PROFESSORAT DE LES AULES OBERTES
DGCEC - ICEC SERVEI DE DESENVOLUPAMENT EMPRESARIAL (SDE)
PROGRAMES I ACTUACIONS
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
Escola Sant Sant Josep Oriol
AVALUACIÓ DE L’ACCIÓ DOCENT
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
Animació Intervinents a la maternal
Presentació 9: De la Introducció a la Generalització
Criatures Virtuals Emocionals i Ensinistrables per un MMOG
Les competències i la coeducació
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
Inteligencias múltiples y emocional
Gestió de les emocions PEX. SPR Curs U B.
Ignasi Melé i Farré Curs è.
Projecte “TALK TO ME” febrer de 2018.
Cap a una educació plurilingüe: conceptes clau, estratègies i eines
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
Catàleg de llocs de treball del CPNL
Aprenentatge de matemàtiques a partir de la creació de videojocs.
Mapes conceptuals Jordi Guim.
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
INFORMÀTICA I MATEMÀTIQUES
El currículum a l’educació primària
Índex Introducció Qui som? D’on venim? Cap a on anem? Què hem fet?
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
SERVEIS CARTA DE SANTA COLOMA DE FARNERS
Teoria de les intel·ligències múltiples: Punts clau
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Assessorament de la Formació en Competències
Convivència i Mediació Escolar
70º JORNADA DIM DE TARDOR –
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
MEDIACIÓ COMUNITÀRIA ICQP.
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES I ESTRÀTEGIES DOCENTS POSTGRAU LA TUTORIA I LA SEVA PRÀCTICA Núria Alart_2006-07

ESTRATÈGIES DOCENTS PER A LA INTEL·LIGÈNCIA LINGÜÍSTICA Narracions. Activitats de biblioteca. Activitats d’escriptura. Debat a classe. Entrevistes. Programes de ràdió. Revistes Núria Alart_2006-07

ESTRATÈGIES DOCENTS PER A LA INTEL·LIGÈNCIA MUSICAL Cantar. Tocar instruments. Assistir a concerts Crear acompanyaments, melodies conceptuals. Identificar sons ambientals. Música que treballa estats d’ànim. Expressar sentiments musicals. Núria Alart_2006-07

ESTRATÈGIES DOCENTS PER A LA INTEL·LIGÈNCIA CINÈTICO-CORPORAL Dramatitzacions: el teatre de la classe. Pensament manual. Conceptes cinètics. Fabricació de materials: dominó, cartes d’aprenentatge, trencaclosques. Jocs a l’aula: jocs dels plats de paper. La mímica. Núria Alart_2006-07

ESTRATÈGIES DOCENTS PER A LA INTEL·LIGÈNCIA ESPACIAL Utilització de visualitzacions i senyals de color pels aprenentatge. Creació de còmics, videos o pel·licules. Murals visuals. Mapes mentals. Panells didàctics. Símbols gràfics. Núria Alart_2006-07

ESTRATÈGIES DOCENTS PER A LA INTEL·LIGÈNCIA NATURALISTA Activitats a l’entorn natural. Plantes i mascotes a l’aula. Centres d’aprenentatge naturalistes. Diaris d’observacions. Projectes d’investigació. Organitzar col·leccions. Educació ambiental Núria Alart_2006-07

ESTRATÈGIES DOCENTS PER A LA INTEL·LIGÈNCIA LÒGICO-MATEMÀTICA Activitats matemàtiques: jocs i trencaclosques lògics, disseny de gràfics, treball amb números, … Organitzadors gràfics: mapes conceptuals, esquemes, eixos cronològics,… Projectes d’investigació. Estimulació de pensament. Núria Alart_2006-07

ESTRATÈGIES DOCENTS PER A LA INTEL·LIGÈNCIA INTERPERSONAL Aprenentatge cooperatiu. Mediació escolar. Resolució positiva de conflictes. Educació intercultural. Empatia: role-playing. Projectes col·lectius Simulacions. Contractes pedagògics. Núria Alart_2006-07

ESTRATÈGIES DOCENTS PER A LA INTEL·LIGÈNCIA INTRAPERSONAL Aplicació personal de l’aprenentatge. Autoavaluació. Destresses de concentració. Diaris personals. Portfolis. Projecte de futur. Educació emocional: empatia i gestió d’emocions i sentiments. Núria Alart_2006-07