El paper i les seves conseqüències ambientals

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
Advertisements

Fitxa cas.
L’EMBOLCALL REHUTILITZABLE
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
BAUHAUS, una escola d’art
El contenidor groc Alex Masuet, Anna Gallén, Marc Montia, Laura Cid.
Materials d’ús tècnic: papers i fustes
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
TÍTOLS DOCTOR INTRODUCCIÓ DE SOL·LICITUDS AMB TRASLLAT O CANVI DE PROGRAMES O DEPARTAMENTS NOTES: En la introducció a.
Prova pilot sensor de control volumètric a 4 municipis de la província de Barcelona Conchita Vicaria
CUIDATGE.
RECICLAR PER MILLORAR EL NOSTRE ENTORN
Els residus del institut
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Tutors: Rosa Torrens i Víctor Valero
PETITS REPORTERS Títol.
(Avinguda Pearson, nº 21, Barcelona)
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
SIGUEM SOSTENIBLES.
EL RECICLATGE DELS RESIDUS DOMÈSTICS
EL RECICLATGE I LES SEUES CONSEQÜÈNCIES.
Experimentam amb la ciència
CAMPANYA PER A L’ESTALVI D’ENERGIA
FEM LA BOLA PETITA!.
AMBIENTACIÓ DEL CENTRE
Mireia González Marta Beneyto Genís López Martí Fabregat
Programa Socialització de Llibres al CEIP LOLA ANGLADA
Com enllaçar des de PubMed al gestor de
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
Un experiment amb pomes i llimones
“Les classes més sostenibles”
La gestió dels residus municipals a Sant Just Desvern
JOVE, PARTICIPA A SANTA EULÀLIA
COMISSIÓ D’ACCIÓ SOCIAL
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
Reunió Plenària 13 de novembre de 2015
Perfil dels enquestats
Seminari d’Educació Especial
INDEX 1.- Introducció 2.- Abast i objectius del projecte
Preguntes a reflexionar sobre la projecció
1ª DIAGNOSI EMBOLCALLS ESMORZARS
“NO DEIXIS QUE ELS TEUS LLIBRES ES MORIN D’OI”
INTRODUCCIÓ En aquesta exposició, anem a parlar sobre el reciclatge, les seues causes i conseqüències i el tractament dels residus. A mesura que anem parlant,
Quina emoció! Què ens voldran dir?
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Característiques  L'Educació Secundària Obligatòria o ESO dura quatre anys i està dividida en dos cicles: el primer (1r i 2n d'ESO), per a l'alumnat de.
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
ESCOLA IGNASI MELÉ I FARRÉ
L’eskamot verd ens demana ajuda!
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
INSCRIPCIÓ PER A LA REALITZACIÓ DELS MÒDULS DE PATOLOGIA MÈDICA I : Del 8 al 14 de gener 2013 AVÍS Els alumnes que matriculeu Patologia Mèdica I aquest.
Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
CEIP Les Clisques Una experiència de Reutilització, Reciclatge
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
Socialització de llibres de text.
Concreció de la resposta educativa en el PI
L’AIGUA UN RECURS POC VALORAT?
CEIP Mas Clarà.
PROJECTE SOSTENIBILITAT
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Una noia s’esperava en una sala d’un gran aeroport.
Introducció a l’anàlisi d’agrupaments (cluster)
CAMPANYA PER A L’ESTALVI DE PAPER
RECICLEU AMB NOSALTRES
ESCOLES VERDES PAUTES D’ACTUACIÓ.
PLA DE RESIDUS DE L’IES EL SUI PROPOSTA DEL DEPARTAMENT DE TECNOLOGIA
R ECICLATGE Lucia Sánchez Aragón [26] Raquel Carrasco Medialdea [23]
Transcripción de la presentación:

El paper i les seves conseqüències ambientals IES MARE DE DÉU DE LA CANDELERA

Dades globals

MÉS DADES…..

EL CICLE DEL PAPER

EL CICLE DEL PAPER 1- OBTENCIÓ DE MATÈRIA PRIMERA

OBTENCIÓ DE MATÈRIA PRIMERA

LA FIBRA VERGE S’OBTÉ DE …..

O BÉ DE ……

LA FIBRA RECUPERADA S’OBTÉ DE….

EL CICLE DEL PAPER 2- FABRICACIÓ DEL PAPER

IMPACTES AMBIENTALS

FABRICACIÓ DEL PAPER IMPACTE AMBIENTAL

FABRICACIÓ DEL PAPER IMPACTE AMBIENTAL

FABRICACIÓ DEL PAPER IMPACTE AMBIENTAL

COM AVALUAR EL PAPER : ECOETIQUETES

QUÈ PODEM FER AMB EL PAPER ?

QUÈ FER PER REDUIR EL CONSUM?

QUÈ FEM PER REDUIR EL CONSUM?

QUÈ FEM PER REUTILITZAR?

RECICLATGE

RESULTATS D’ANÀLISI DE LA BROSSA

CAL RECICLAR BÉ!!!!!!!!!!!! CAL FER UN BON ÚS DEL SERVEI DE RECOLLIDA INTERN CAL RESPECTAR LES NORMES DE RECOLLIDA

NORMES DE RECOLLIDA A L’INICI DE CADA SESSIÓ DE TUTORIA ES TRAURÀ LA BOSSA DE LA PAPERERA DE RECICLATGE, ES DURÀ A CONSERGERIA I ES PESARÀ. ES PRENDRÀ NOTA DEL PES I DESPRÉS ES DURÀ FINS EL CONTENIDOR DE COLOR BLAU DEL CENTRE. EN TORNAR A CLASSE FICAREM UNA BOSSA EN LA PAPERERA S’INFORMARÀ DEL PES DE PAPER AL RESPONSABLE I AQUEST EL FARÀ CONSTAR EN LA GRAELLA PENJADA EN EL TAULELL D’ANUNCIS DELS PROJECTES D’INNOVACIÓ. QUAN LA SUMA DE PAPER RECUPERAT EQUIVALGUI A L’ESTALVI D’UN ARBRE SE’N PLANTARÀ UN AL CENTRE