Les marques de territori i la comunicació de proximitat

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Conselleria d’Educació i Cultura Conselleria de Benestar Social El treball socioeducatiu en xarxa Conselleria d’Educació i Cultura Conselleria de Benestar.
Advertisements

Dr. Enrique de la Garza Toledo.  Campo: Red de relaciones entre agentes o instituciones Tiene estructura Un campo se caracteriza por un tipo de capital.
NOMS: Bahaa Eldin Tobi Mohamed El Hajji Prof.: Albert Mestre Grup: 4.
El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
I. EL PRODUCTE Unitat o conjunt de béns o serveis amb un elevat grau de substitució entre ells.
PRESSUPOST 2017.
Comunicació dels resultats Autoritats públiques i empreses
TNR. Metodologia del Focus Group Carles Roca
Programa de Transició Escola Treball
Xarxa Productes de la terra
i el que no es pot avaluar
Toca fusta FENT DECORATS
Mataró, dimecres 27 d’abril de 2016
La Revolució Industrial
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
Resultats de l’enquesta AtlesDEL
Quin futur volem per al Baridà?
Què és Càritas Dijous, 29 de gener de 2015.
Eduard Jiménez, Economista i consultor en polítiques públiques
L’Expressió escrita.
TREBALLS D’ATENCIÓ AL PÚBLIC
FIC: Dinamitzar el treball per tasques a l’aula
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
Panoràmica sociolingüística dels segles XVI, XVII i XVIII
Pressupostos Participatius: educar per la democràcia
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
El model EDC: De la inserció laboral a la gestió corporativa de la diversitat De les dificultats a les oportunitats empresarials.
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
Projecte d’Itineraris Formatius
Estratègia de Catalunya en l’Aplicació de la metodologia LEADER Tremp avança! Suma’t al futur. Sessió 1 Les ajudes de que disposem Els instruments.
Jornada Cloenda Esports
20 anys de Ciències Ambientals a la UAB
Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Sabadell
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
La Cigarreta Electrònica: Què en sabem?
Projecte d’estalvi energètic
VIII Primavera Pedagògica Institut d’Estudis Catalans
Model de gestió assistencial: innovació i integració. Montse Cervera
MAPA CONCEPTUAL - Accions - Responsables - Temporalització.
Ateneu de Dades: Laboratoris ciutadans de dades
Pla local per la inclusió social de Santa Coloma de Gramenet
DE DEBAT DE L’AVANÇ DEL PLA
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
Serveis de Formació.
Treball i aprenentatge en xarxa
XARXES PRIVADES VIRTUALS ( VPNs )
Global Cook Service.
Xarxa de Custòdia del Territori
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
   MOVIMENTS MIGRATORIS    TERRITORI D’ATRACCIÓ TERRITORI
Resum de resultats Enquesta als participants en els Cercles de comparació intermunicipals Octubre de 2018 Grandària del municipi 503 Fins a habitants.
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Unitat 4: L’època de l' imperialisme
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
En aquest tema veurem els apartats següents:
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
La resolució de conflictes a través de l'assemblea de classe
Àrea d’Atenció a les Persones
Valors i actituds polítiques en perspectiva comparada
ORGANIGRAMA MIGRACIONS Nivells didàctics diferents
CAMPANYA PER A L’ESTALVI DE PAPER
Clara Ramoneda – Voluntària a FPG
Procés participatiu per l’elaboració del Reglament de Participació Ciutadana de la Roca del Vallès _Gener de 2011_.
3.- LA GLOBALITZACIÓ És una acceleració de la interdependència de les economies nacionals, provocada pels canvis tecnològics i la reducció de les barreres.
APS: HORT SOCIAL Arnau Cirera Bernat Ramon.
Informe per a l’ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIETATS MUSICALS
Transcripción de la presentación:

Les marques de territori i la comunicació de proximitat La necessitat de crear un relat de marca a través del periodisme Xavier Ginesta, Jordi de San Eugenio i José A. Corral

Introducció La marca de territori com la reinvenció del lloc basat en un procés de branding. El procés de construcció de marca de territori parteix de la posada en valor dels tangibles i intangibles del lloc, vinculats a les identitats individuals i col·lectives. La dinamització del territori, en el marc de la globalització, adquireix molta importància a nivell econòmic, polític, social o cultural. Els fluxos de capital presten molta atenció a com els territoris estan posicionats en els mercats internacionals. Els territoris tenen un contingut simbòlic per part dels seus habitants. 23/11/2018

El procés de la marca Una marca de territori ha de ser permanent, acceptada i usada. La construcció de la marca de territori passa per tres fases: Diagnosi Conceptualització Disseny del logotip i el claim El procés ha de ser participatiu per part de la ciutadania i els agents locals. També ha de ser acceptat i consensuat per la classe política. 23/11/2018

Metodologia aplicada (I) 23/11/2018

Metodologia aplicada (II) Grups focals de discussió, entrevistes en profunditat i enquestes 23/11/2018

Avantatges del model Democratització del procés Transparència Impacte directe a la ciutadania i als agents implicats Compromís dels diferents targets. Visió crítica dels agents socials. 23/11/2018

La nova Marca Vic 23/11/2018

El paper de la Premsa (I) Els mitjans de comunicació generen relat del territori. Els mitjans de proximitat són observadors privilegiats de la realitat local. La marca no té continuïtat sense relat. Els mitjans han de ser còmplices en el procés de legitimació de la marca davant la ciutadania: En l’exposició de la proposta. En la conceptualització (formen part d’entrevistes i grups focals). En la implementació, interiorització de la marca. 23/11/2018

El paper de la Premsa (II) 23/11/2018