Projecte Pandora i Fem Tec! Grup de joves de Vilafranca del Penedès

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Un conte de Shel Silverstein Traducció, Xesco Boix
Advertisements

Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives,
Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
LA MEVA VIDA!!! MARC MARTÍNEZ.
EL DEBATE.
Ponència Una educació per a un nou país.
CURS DE MONITORS 2010 ANNA TORT
Salut mental i prevenció
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Entrevistem a Joaquín Castel Mas
LA TARDOR Cicle Inicial.
GANDHI, un exemple a seguir
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
El Club de Futbol Femení de St.Roc DISSENYA EL BLOG DEL SEU EQUIP
PETITS REPORTERS Títol.
Com a element simbòlic comptarem amb la figura de "l‘ atrapa-somnis":
CEIP PERE VILA BARCELONA 2006/07
QÜESTIÓ NÚM. 14 Explica l’obra teatral de Josep Maria Benet i Jornet i la seua relació amb el món audiovisual.
LES BRUIXES DE ROAL DAHL.
UN MÓN MILLOR ÉS POSSIBLE
va aprovar la Llei de Millora de barris.
Una visió des de la família. Delegació de Família i Vida
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
EL SEMBRADOR DE DÀTILS.
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
PASSOS PER MEDIAR UN CONFLICTE
DIADA DE La pau i la no violència.
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Tothom pot aconseguir el que es proposa !!!
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
SUPERVISIÓ EXPERTA DE LA QUALITAT DEL SERVEI ELÈCTRIC
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
JOVE, PARTICIPA A SANTA EULÀLIA
El dia del cribratge d’alcohol a Catalunya, una estratègia de sensibilització en el marc del programa Beveu Menys Autors: Díaz Álvarez, Estela; Segura.
vista pels nens i nenes de 2n
BIG BANG I VIA LÀCTIA.
ENS TROBEM DE NOU.
GIMCANA MATEMÀTICA AL PATI
LA VIDA DE LES PERSONES.
TECNOLOGIA.
Salvador DALÍ.
EL PRIMER MANAMENT MT, 22,
Alumnes de 4T de primària - s.j.o. Barcelona
I tu qui dius que sóc?.
Interacció escola - entorn.
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Millorar el rendiment escolar dels nostres fills i filles
VIOLÈNCIA I VIH Margarita Sentís i Carmen Borreguero
Hi ha totes les idees principals; totes són completes
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
· Tema seleccionat: Compartir.
L’AIGUA UN RECURS POC VALORAT?
Carta de compromís Manifest 3r ESO B 1.
Assessorament de la Formació en Competències
UNITAT 8. APORTACIONS DE VICENT ANDRÉS ESTELLÉS AL GÈNERE POÈTIC
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
Convivència i Mediació Escolar
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
L’ÚS D’INTERNET A LES BIBLIOTEQUES SEGONS LA RENDA FAMILIAR
Evolució del comerç als barris de Barcelona
Vincent Van Gogh.
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Sobre l’esforç Anònim 2014 .
Transcripción de la presentación:

Projecte Pandora i Fem Tec! Grup de joves de Vilafranca del Penedès

Què és Pandora? Pandora és un grup de noies de entre 14 i 17 anys, del barri de l’Espirall, de Vilafranca del Penedès. Aquest grup es reuneix al Servei de Joventut on comparteixen opinions i/o experiències. A partir del diàleg, del debat i de la reflexió, es trenquen distàncies, reticències i estereotips entre elles i la societat. En conseqüència, es generen accions i continguts que reflecteixin les seves inquietuds.

Perquè Fem Tec! Gran part de les inquietuds i temes proposats pel grup giren en torn a les emocions afectives, el sexe i l’autoestima. Per poder treballar de manera estructurada els temes proposats, amb l’objectiu d’enriquir els seus coneixements i promoure una vida emocional i afectiva més sana, es va utilitzar el Fem Tec! Guia 1. EM RECONEC! –Jo soc!

Resultats Vam reflexionar entorn a l’autoconeixement, l’autoconcepte i l’autoestima. Van poder observar com es veuen i es projecten i com les veuen la resta de joves del grup. Vam cohesionar i enfortir la relació entre elles al grup.