ACP: ARQUITECTURA CENTRADA EN LA PERSONA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Colònies de Primavera
Advertisements

CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
La vida.
CASOS D’ÈXIT EN LA IMPLANTACIÓ DE L’ACP A CATALUNYA
Les noves residències assistides de Barcelona
RECURSOS EDUCATIUS SÓN ELS MITJANS QUE UTILITZEM A L’ESCOLA PER A TREBALLAR L’AULA. ESPAI: On? TEMPS:Quan? MATERIALS: Amb què ? RECURSOS HUMANS: Qui ?
Disseny i desenvolupament d’un framework MVC en PHP
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
PRESSUPOST 2017.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Podeu posar una foto del vostre centre
ESTRATÈGIA D’ESPECIALITZACIÓ EN EL MARC DE
Polítiques d’Ordenació Comercial
Michael Maltzan Architecture Rainbow Apartments |Skid Row Housing | 2006 Los Angeles, California Elisabet Méndez Melillas.
FALKEN RESIDENTIAL AND COMERCIAL BUILDING
NORDLYSET COPENHAGEN | 2006
Les bones pràctiques per a la educació en família
Hi havia una vegada un lloc màgic, ple de color i aromes on vivia un drac panxa contenta. Era molt simpàtic, rialler i un enamorat del seu país, El Jardí.
LLUM I OMBRES.
Creativitat amb austeritat Impacte Projectes públic-privats
Projecte de reforma de la plaça d’Espanya
Autor: Samuel Lozano Alcodori
Pla Integral de la Part Alta
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
T E O R I A D E L C O L O R Que cal saber sobre el color?
GRANJA ESCOLA.
Continuació: l’espai II
DGCEC - ICEC SERVEI DE DESENVOLUPAMENT EMPRESARIAL (SDE)
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
REFLEXIONEM SOBRE EL PATI DE LES LLARS D’INFANTS
Presentació TAP B Qm Tardor 2010 ETSAV
DINÀMICA I FUNCIONAMENT DE LA CIUTAT
FUNCIONALISME RACIONALISME NEOPLASTICISME ORGANICISME
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
Què hi ha a l'Univers?.
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
COM FER FRONT A LA MANCA D’HABITATGE SOCIAL
Som nois i noies de 5è de l’escola Seat
Dilluns i dimecres de 16:00 h a 19:00 h
MUTACIÓ Eduardo Chillida Escultura segle XX.
JOCS VS PANTALLES.
LA PREGÀRIA AMB INFANTS (en 4 estacions)
Situacions creades a partir dels materials naturals
PETITS TALENTS CIENTÍFICS
CURS
Són realment paràboles? Nivell: 3r d’ESO
L’UNIVERS.
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
Illes de vianants.
“M’ORGANITZO LES COLÒNIES” (al CdA del Delta de l’Ebre)
Lingua e cultura catalana Unitat 4: habitatge i l’entorn
Taula sectorial de Salut Mental i Addiccions Avaluació i línies de treball Secretaria del CMSS Setembre 2014.
Sortida de Colònies a Llançà 14, 15, 16 de Maig
EL PROCÉS DE TRANSFORMACIÓ DE LES DUES ESCOLES
XESVic Avaluem projectes del pati de l’escola
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
COMUNICACIÓ AMBIENTAL PROMOCIÓ DE LA SALUT PÚBLICA
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
PROJECTAR EN ELS PAISATGES CONTEMPORANIS
al nostre centre educatiu?
Assessorament de la Formació en Competències
TUTORIAL BÀSIC PER A LA GESTIÓ DE LA UBICACIÓ DE LES PERSONES EN L’APLICACIÓ DEL CATÀLEG D’ESPAIS SERVEI TÈCNIC I DE MANTENIMENT.
ESCOLES VERDES PAUTES D’ACTUACIÓ.
Repte 1. Accessibilitat universal dels continguts culturals, espectacles Projectes actuals i propostes de futur.
L’AIGUA ÉS VIDA.
ELEMENTAL, ÉS CLAR! FITXES DE SUPORT
Informe per a l’ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIETATS MUSICALS
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

ACP: ARQUITECTURA CENTRADA EN LA PERSONA Aspectes arquitectònics per millorar la vida de les persones amb demència en una residència assistida 06/10/2016 Marc Trepat Carbonell

ACP: ARQUITECTURA CENTRADA EN LA PERSONA Què és l’arquitectura? Art: Volums, llum, textura, color, espai... Tècnica: Sostenibilitat, estructura, clima... Social: Per a les persones QUÈ COM PER QUÈ Activitat creativa que s’encarrega del disseny de l'entorn de les persones

ACP: ARQUITECTURA CENTRADA EN LA PERSONA Com són les residències on s’aplica el model ACP de forma més radical?

ACP: ARQUITECTURA CENTRADA EN LA PERSONA Residència Agadir (Lidingö, Estocolm) Espai cuina-menjador Espai estar amb diferents ambients

ACP: ARQUITECTURA CENTRADA EN LA PERSONA Residència Agadir (Lidingö, Estocolm) Espai exterior segur Cuina comunicada Dormitori individual

ACP: ARQUITECTURA CENTRADA EN LA PERSONA Residència Löjtnansgärden (Estocolm) Equipament multiservei i multigeneracional al voltant d’un pati Espai exterior segur

ACP: ARQUITECTURA CENTRADA EN LA PERSONA Residència Löjtnansgärden (Estocolm) Dormitori individual Petits espais Cuina menjador

ACP: ARQUITECTURA CENTRADA EN LA PERSONA Què podem aprendre d’aquestes residències sobre el model ACP - Unitats de convivència més petites pensades com a habitatges - Espais més petits amb objectius clars i altres polivalents - Interiorisme “Homelike” - Espais exteriors segurs

ACP: ARQUITECTURA CENTRADA EN LA PERSONA Aplicacions en el nostre entorn del model ACP 2005 2015

ACP: ARQUITECTURA CENTRADA EN LA PERSONA Aplicacions en el nostre entorn del model ACP 2017

ACP: ARQUITECTURA CENTRADA EN LA PERSONA Aplicacions en el nostre entorn del model ACP 2017

ACP: ARQUITECTURA CENTRADA EN LA PERSONA Aplicacions en el nostre entorn del model ACP

ACP: ARQUITECTURA CENTRADA EN LA PERSONA Aplicacions en el nostre entorn del model ACP

ACP: ARQUITECTURA CENTRADA EN LA PERSONA Aplicacions en el nostre entorn del model ACP Convertir una terrassa dura en un jardí de plantes aromàtiques

ACP: ARQUITECTURA CENTRADA EN LA PERSONA Aplicacions en el nostre entorn del model ACP Paviments flotants plans per millorar la accessibilitat i crear recorreguts i espais diferents amb plantes aromàtiques