Que és el Couponing. Són vals d’ofertes o descomptes de productes o serveis que ajuden a vendre un gran volum d’uns determinats articles a un preu molt.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Un milió d’arbres?. En aquesta activitat intentarem fer una estimació aproximada dels quilometres que poden recórrer els ciclistes del Saunier Duval.
Advertisements

ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
COM OBTENIR LA MÀXIMA RENDIBILITAT D’UNA FIRA DEL SECTOR CULTURAL?
I. EL PRODUCTE Unitat o conjunt de béns o serveis amb un elevat grau de substitució entre ells.
Xavier Abizanda Soler MCOM
Impress 3... Posa-hi un fons!
Targeta Client Sistema de fidelització de Caldes Centre Comercial
UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT.
MANUAL NOMINAPLUS.
SETMANA SANTA A eL COLLELL TEMPORADA 2015/16
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
Google Scholar citations
Eines digitals TIC © McGraw-Hill.
Una experiència a sisè de Primària
Cerca, seguiment i anàlisi de tendències en Twitter
L’activitat econòmica i el patrimoni empresarial
REUNIÓ INFORMATIVA.
Anàlisi econòmica i financera
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
Tinc una urgència On m’adreço?.
PETITS REPORTERS Títol.
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Control de Retirada de Vehicles
MILLORA DE LA COMPETITIVITAT DELS COMERÇOS
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
INTERCANVI VILASSAR-LATRESNE
Casal d’estiu 2016 CAMPUS ESPORTIU
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
III Jornada de transport sanitari
ANÀLISI DELS ESTATS FINANCERS DE L´EMPRESA
Què és la jornada contínua escolar
Campanya per fomentar l’ús del català en els establiments comercials
DONOSTI CUP 2016.
Descobrint un tresor amagat
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
“Les classes més sostenibles”
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
El màrqueting i els seus elements
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
1 La identificació com a usuari periodista es realitza la primera vegada introduint en el camp Usuario, la lletra E seguida dels vuit dígits del DNI.
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat
TEMA 2 XARXES LOCALS David Bermúdez 4tC Vanesa Elvira 4tB
II. EL PRECIO Quantitat de diners que el comprador d’un determinat producte o servei lliura al venedor a canvi de la seva adquisició. És la variable del.
INS Pedraforca 1r d’ESO Curs
Els usuaris de la biblioteca.
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
CLUBS SOCIALS TAULA RODONA: SALUT MENTAL I ACCIÓ SOCIAL
Dr. Jordi Fàbrega Dr. Andreu Parareda.
Amb la col.laboració de:
Marcos Escolano, Carles Casamiquela i Adrià Doménech
Els “trapicheos” d’uns quants socialistes al nostre poble Palau-solità i Plegamans $
TEMA 7. COMPRES, VENDES I EXISTÈNCIES
EL SISTEMA ECONÒMIC.
CASAL D’ESTIU 2015 Reunió informativa.
Propostes de millora en el GIR
El patrimoni empresarial.
CAMPANYA DE CONSCIENCIACIÓ PER A LA RECOLLIDA DE RESIDUS D’APARELLS ELECTRÒNICS PROPOSTA PER ALS AMBAIXADORS DE LA CAMPANYA.
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
Màster d’Aplicacions Multimèdia
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
OWL Boy scouts summer ‘19 Quan: Del 25 de juny al 26 de juliol, de 9:00h a 13:00h Servei de menjador de 13:00 a 16:30 Lloc: Plaça 11 de setembre local.
DE L’ORGANIGRAMA AL DIBUIX Dinàmica i funcionament de la ciutat
BENVINGUTS !!!!.
Mobappi, un nou canal de promoció i comunicació
Transcripción de la presentación:

Que és el Couponing. Són vals d’ofertes o descomptes de productes o serveis que ajuden a vendre un gran volum d’uns determinats articles a un preu molt inferior del habitual. El mètode de Couponing Manresa, es basa en que l’empresa que vol vendre un producte o servei determinat, ja sigui per excés d’estoc o per baixa demanda en unes hores puntuals, emet un val d’oferta anomenat cupó d’un producte o servei per un dia i a una hora concreta que es publica en la web http://www.couponingmanresa.com.

Com funciona Couponing Manresa Couponing Manresa està dividit en els següents sectors: Els cupons es poden imprimir des de la mateixa pàgina, fent click sobre la imatge de la impressora. Cada cupó indica la data, l’hora i el producte en oferta, així com el nom i l’adreça de l’establiment que l’ofereix.

Com utilitzar els cupons El cupons podran ser utilitzats només per les primeres persones que arribin a l’establiment, el dia i a l’hora en que és vàlid, presentant-lo en el moment de fer el pagament i fins exhaurir les unitats en oferta indicades en el mateix. Bàsicament funciona com les rebaixes, qui primer arriba és qui s’ho emporta, dins el període de la promoció. Un val o cupó podrà ser utilitzat únicament per una persona i producte en una mateixa compra.

Beneficis del Couponing Porta nous clients al nostre establiment, encara que sigui per adquirir les ofertes publicades. És una publicitat molt econòmica i es pot valorar la seva utilitat en un curt període de temps. En els sectors hostaleria, estètica i serveis augmenten els clients en hores de baixa demanda en que l’establiment està obert. En el sector comerç ajuda a vendre l’excés d’estoc de producte. “Fora estocs”. És una publicitat activa, funcional i el més important, és d’àmbit local davant d’una xarxa global. Promociona la pàgina WEB de l’establiment al tenir-hi un enllaç (link) des del logotip de cada cupó.

Diferències amb la resta de pàgines de Couponing El visitant no ha de realitzar cap registre ni facilitar cap dada personal en el servei WEB. La compra es realitza presencialment a l’establiment, coneixent-lo i valorant-ne el tracte directe. Tots els cupons d’ofertes de la pàgina Couponingmanresa.com pertanyen a establiments de Manresa i comarca, no d’altres indrets. L’article, el preu, la quantitat, el dia i l’hora del cupó l’estableix el propietari de l’establiment. No cal arribar a una quantitat predeterminada per tal de fer efectiva la promoció. En el cupó apareix el logotip de l’establiment i clickant-hi a sobre es pot redirigir a la seva pàgina WEB, on el visitant podrà obtenir-ne més informació. Couponing Manresa es donarà a conèixer en la premsa escrita local i en les xarxes socials.

Publicitat en premsa local El “cuponet” és la mascota de Couponingmanresa.com

Donar conèixer Couponingmanresa.com al carrer Els establiments posen en el seu aparador o entrada el cartell.

Donar conèixer Couponingmanresa Donar conèixer Couponingmanresa.com a Internet i la xarxa social Facebook. Els cupons publicats sortiran esmentats a la pàgina que Couponingmanresa.com té en el Facebook. Com més amics tingui Couponingmanresa, a més persones arribaran els vostres cupons promocionals. http://www.facebook.com/pages/Couponingmanresacom/245849462094321

Estratègies de couponing (1) Sector Hostaleria: * Aplicar el descompte en adquirir un conjunt de productes, no en un de sòl. 2 Frankfurts 5,00 + Patates 2,50 1 Refresc 1,80 +1 Gelat 1,50 TOTAL 10,80€ Amb Couponing Manresa 7,00€ 35% Dte.

Estratègies de couponing (2) Sector Hostaleria: * Oferir preus més econòmics per grups. 1 Menú 30,00 € Amb Couponing Manresa Menú X 3 persones 67,50 € (Preu per persona 22,50€) 25% Dte. Menú X 4 persones 84,00 € (Preu per persona 21,00€) 30% Dte.

Estratègies de couponing (3) Sector Estètica: * Oferir preus més econòmics en els dies i hores de baixa demanda. 1 Sessió peeling facial 90,00 € Amb Couponing Manresa Dimarts Dimecres i Dijous 54,00 € (Només matins de 10 a 15 hores) 40 % Dte.

Estratègies de couponing (4) Sector Oci i Viatges: * Promocionar paquets complerts de caps de setmana i sortides amb activitats. Escapada cap de setmana per dues persones Viatge + Hotel + Sopar + Esmorzar + Activitat a l’aire lliure 140,00 € Amb Couponing Manresa 86,80 € 38 % Dte.

Estratègies de couponing (5) Sector Oci / Viatges: OFERTES “ÚLTIM MINUT” * Publicar cupons amb descomptes els últims dies abans de: concerts, esports, obres de teatre, musicals, viatges organitzats, creuers, etc ... Entrada Tribuna Preferent 40,00 € (Partit basquet ..............) Amb Couponing Manresa 16,00 € 60 % Dte.

Estratègies de couponing (6) Sector Comerç: “FORA ESTOCS” * Promocionar els articles amb un gran estoc a uns preus molt econòmics com a reclam. Sabata esportiva model europa 65,00 € Amb Couponing Manresa 19,50 € 70 % Dte.

Estratègies de couponing (7) Sector Serveis: * Ajuntar varis serveis i oferir packs a preus més econòmics en hores de baixa ocupació. + + Canvi d’oli + Rentat + 3 hores pàrking 105,00 € Amb Couponing Manresa 63,00 € (Només matins de 8 a 11 hores) 40 % Dte.

Objectius de Couponingmanresa.com Donar als establiments comercials, d’hostaleria, d’estètica i d’oci de Manresa i la comarca del Bages la possibilitat de promocionar els seus productes, augmentar el nombre de clients i optimitzar el rendiment dels horaris d’obertura, com fan les grans superfícies comercials. Promocionar les pàgines WEB dels establiments. Oferir als usuaris de la comarca la possibilitat d’obtenir productes i serveis a uns preus més econòmics al costat de casa. Couponingmanresa.com no ven ni distribueix, solsament és un aparador d’ofertes dels cupons promocionals dels propis establiments. Vol ser una eina econòmica i dinamitzadora de les empreses de la comarca del Bages.

Couponingmanresa.com és un projecte creat i dissenyat per Gras Borràs Informàtica SL (Setembre 2013) http://www.gbinfor.com