CONTES MUSEU DELS.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Un conte de Shel Silverstein Traducció, Xesco Boix
Advertisements

QUAN ARRIBA EL TEMPS DE COLLIR CASTANYES... TAMBÉ ARRIBA... LA TARDOR... NI FRED, NI CALOR.
LA CASTANYERA.
Les entrevistes: Segona part
La Ventafocs A partir d’ara has d’anar fent “clic” amb el botó esquerre del ratolí fins que arribis al final del conte.
BLANCANEU I ELS SET NANS 1.
21 de l’any cB Regina Pregar escoltant el “Pie Jesu” de Marcel Olm, ens posa al costat de Jesús.
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
BAUHAUS, una escola d’art
La Condició Física i les Qualitats Físiques Bàsiques
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
JESÚS DE NATZARET.
I transforma un llibre en un nou lector
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
Hi havia una vegada un lloc màgic, ple de color i aromes on vivia un drac panxa contenta. Era molt simpàtic, rialler i un enamorat del seu país, El Jardí.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
El Club de Futbol Femení de St.Roc DISSENYA EL BLOG DEL SEU EQUIP
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
ELS COLORS AMB JOAN MIRÓ
PETITS REPORTERS Títol.
LA VIDA DE JOAN MIRÓ.
Projecte de P-3 4a Part Curs
LES BRUIXES DE ROAL DAHL.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
VALORS I VITUTS PER CRÉIXER COM A PERSONA
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
EL POBLE DE LA FANTASIA.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
Teatre a INFANTIL.
SORTIM A EXPLICAR MITES
NOVETATS ESPAI MARGALEF
Descobrint un tresor amagat
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
ALICIA I EL MON DE LES TRES DIMENSIONS.
vista pels nens i nenes de 2n
L’AMISTAT SEMPRE ÉS BONA
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
EL POU DE LA MÀGIA AUTORS: Pablo i Laia L..
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Quina emoció! Què ens voldran dir?
Joan XXIII és una escola associada a la UNESCO
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
L’Aventura de l’Olinet
BIODIVERSITAT A L’HORT
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
EL PRIMER MANAMENT MT, 22,
Alumnes de 4T de primària - s.j.o. Barcelona
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
Treball efectuat per GUILLEM BIRBA i MARIA JORDANA
En què consisteix? Aquest projecte consisteix en explicar contes catalans o contes inventats a nens i nenes. Els conta contes són grups d’alumnes de l’ESO.
Una experiència lectora diferent a Cicle Mitjà
Música: Pasqua, del Petit llibre d’orgue de Bach
Saber Viure és no estar sol.   .
Caixes de descobriment
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
ELS PRIMERS DIES A P3.
Els dinosaures Resum del projecte: Fabuloses petjades Cicle Inicial
HANSEL I GRETEL Hansel i Gretel vivien amb el seu pare un pobre llenyataire i la cruel madrastra. Eren tan pobres que gairebé ja no tenien ni menjar per.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
Un home, que regularment assistia a les reunions d’Amics,
Transcripción de la presentación:

CONTES MUSEU DELS

La idea de fer el museu dels contes va sorgir d'una manera espontània La idea de fer el museu dels contes va sorgir d'una manera espontània. Tot i que després ens vam adonar que no havíem estat els primers en tenir una iniciativa com aquesta, del que sí estàvem convençuts era que el nostre museu seria únic. Els nens i nenes de P-5 vam anar portant al llarg de molts mesos un munt de llibres i objectes. Fins i tot, alguns eren de fabricació artesanal i molt originals. A continuació us oferim una petita mostra del resultat!!

UN LLIBRE ÉS UN AMIC FIDEL PER A TOTA LA VIDA

Quan els nens i nenes de P5 escolten contes gaudeixen d’uns moments lúdics i de plaer plens de màgia.

Els elements màgics i fabulosos dels contes desperten en ells la il·lusió i la fantasia i els permet sortir durant una estona del seu món real.

De la manera més senzilla han estat capaços de convertir-se en qualsevol personatge, viatjar a través del temps i viure mil i una aventures.

Pols d’estrelles El barret dels nans Les trenes de la Caputxeta El mirall de la Blancaneus la poma vermella i els ocellets dels bosc La sabata de vidre de la Ventafocs La rateta Presumida La Rinxols d’or i la cadireta de l’osset petit Pinotxo Peter Pan Els tres Porquets En Joan sense por

El fanalet i les pedres precioses de la mina dels 7 nans La barretina i el dineret d’en Patufet La petjada del llop de la caputxeta vermella El cap d’en Sebastià, el simpàtic crac de la Sireneta La llàntia meravellosa d’Aladdin Sant Jordi El barret i l’escombra de la bruixa de Hamsel i Gretel Rapunzel La vareta màgica de la fada de la Ventafocs

I després d’uns quants mesos de treball hem arribat a la fi del nostre projecte. Un projecte que amb esforç i amb molta il·lusió hem anat elaborant tots plegats.

Les cares d’alegria dels nens i nenes de P5 són la millor prova de l’èxit aconseguit.

QUAN EXPLIQUEM CONTES ALS NENS I NENES ELS ESTEM AJUDANT A… CONECTAR-SE AMB LES SEVES EMOCIONS REDUIR L’ESTRÈS I L’ANSIETAT

DESENVOLUPAR LA CREATIVITAT LA IMAGINACIÓ I LA FANTASIA

A DESCOBRIR I COMPRENDRE EL MÓN QUE ELS ENVOLTA

I LA CAPACITAT D’ESCOLTA A MILLORAR LA MEMÒRIA I LA CAPACITAT D’ESCOLTA

A DESENVOLUPAR EL SEU LLENGUATGE I MILLORAR LA CONCENTRACIÓ

“Si vols fer un nen intel·ligent, explica-li un conte. Si el vols fer savi explica-li més contes.” Albert Einstein