IES Josep Maria Quadrado

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
La Biblioteca de Ciències Socials presenta:
Advertisements

Organització d’activitats en el temps d’esbarjo “Activem el pati”
El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
SEGONA AVALUACIÓ Treball i energia. Potència. Calor.
PROJECTE D’INTERCANVI Des Ambrois OULX (Itàlia) Josep M
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
XARXA DE DEBAT EDUCATIU
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
PROJECTE DE MOBILITAT SOSTENIBLE
MONTPELLIER STAGE LINGUISTIQUE.
Intercanvi Canet –Zuric Curs
MOTIUS AMBIENTALS I SOCIALS
PROJECTE: AUTOR/A I L.LUSTRADOR/A A L’AULA
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
I ARA, QUÈ PUC FER?.
INTERCANVI VILASSAR-LATRESNE
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
T'acompanyam perquè treballis en IGUALTAT.
Una visió des de la família. Delegació de Família i Vida
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
INSTITUT CIRVIÀNUM DE TORELLÓ
EL PLA INDIVIDUALITZAT
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
Presentació 9: De la Introducció a la Generalització
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
LES FUNCIONS DE SUPORT A L’ESCOLA.
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Distribució de les hores del currículum
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
Presentació de 1r d’ESO Curs
ENS TROBEM DE NOU.
Projecte “TALK TO ME” febrer de 2018.
EDUCACIÓ INFANTIL CURS
Cap a una educació plurilingüe: conceptes clau, estratègies i eines
Responsables del projecte Ferran Tolosa. Edicions Cort
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Sortida de Colònies a Llançà 14, 15, 16 de Maig
Taula sectorial de Diversitat funcional Avaluació i línies de treball
Formació per als equips directius d’educació secundària
IES CAN PUIG CURS
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Departamento de Pedagogia Aplicada
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Curs Ins. Rovira-Forns Sta. Perpètua de Mogoda
La consciència fonològica a P-5 i 1er
Índex Introducció Qui som? D’on venim? Cap a on anem? Què hem fet?
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
SERVEIS CARTA DE SANTA COLOMA DE FARNERS
28 gener 2010 El Prat de Llobregat

Convivència i Mediació Escolar
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
No hi ha raó sense emoció
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
CICLES FORMATIUS.
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Àmbits d’organització i gestió de la formació
MOVENTIS és una empresa familiar fundada l'any 1923, que respon a les necessitats de mobilitat de persones i organitzacions a través d'integrals i.
Transcripción de la presentación:

IES Josep Maria Quadrado EL “QUADRADO” AMB LA VELO PROJECTE “BIKE COAST BIKE” Què és? Un programa d’intercanvi amb un centre holandès. A qui va dirigit? A alumnes de 3r d’ESO. Durada? Una estada d’11 dies a Holanda i 11 dies a Menorca. JORNADA DE MOBILITAT Una sortida en bicicleta. A tot el centre. Una hora en període lectiu. EXPERIÈNCIA 1: IES Josep Maria Quadrado

Projecte COMENIUS intercanvi bilateral IES Josep Maria Quadrado MENORCA SG TABOR Oscar Romero de Hoorn HOLANDA FINALITATS: L’INTERCANVI CULTURAL. L’APRENENTATGE I PRÀCTICA DE L’ANGLÈS. EL DESENVOLUPAMENT DE RUTES PAISATGÍSTIQUES EN BICICLETA. (EIX VEHICULAR DE L’EXPERIÈNCIA)

COM ES DUU A TERME: DURANT ELS TRES MESOS PREVIS A L’INTERCANVI: HI HA UNA PREPARACIÓ PRÈVIA ESPECÍFICA: PRÀCTICA DE L’ANGLÈS: S’OFEREIX UNA CLASSE SETMANAL DE CONVERSA EN ANGLÈS I ES REALITZEN ELS PRIMERS CONTACTES AMB ELS ALUMNES HOLANDESOS VIA INTERNET. PREPARACIÓ FÍSICA: S’ORGANITZA UNA SORTIDA SETMANAL EN BICICLETA. UNITATS DIDÀCTIQUES DEDICADES A L’ÚS I AL MANTENIMENT DE LA BICICLETA. ES DONEN NOCIONS D’EDUCACIÓ VIAL I DE MECÀNICA.

DURANT L’ESTADA: CADA ALUMNE/A ÉS ACOLLIT PER UNA FAMÍLIA DEL CENTRE AMFITRIÓ. EL CENTRE AMFITRIÓ ES FA CÀRREC DE L’ORGANITZACIÓ DE LES ACTIVITATS PROGRAMADES: ITINERARIS DE LES RUTES, LES VISITES CULTURALS GUIADES, LES ACTIVITATS ESPORTIVES I ALTRES ACTES SOCIALS…

LES RUTES SÓN APROXIMADAMENT D’UNS 30 QUILÒMETRES RUTES PER ENTORNS NATURALS LES RUTES SÓN APROXIMADAMENT D’UNS 30 QUILÒMETRES

DURANT LES RUTES ES FAN ATURADES A LLOCS D’INTERÈS CULTURAL. Els alumnes són els responsables de: Programar i dirigir les rutes vigilant que ningú es perdi. Preparar (juntament amb el professorat de ciències i socials) les explicacions que ells mateixos faran a cada aturada.

ACTIVITATS ESPORTIVES A L’AIRE LLIURE I ALTRES

L’INSTITUT Josep M. Quadrado, com a centre educatiu compromès amb la formació dels alumnes es proposa: sensibilitzar el conjunt del centre per a l’ús de la bicicleta com a mitjà de transport saludable i sostenible. impulsar accions educatives que afavoreixen l’ús quotidià de la bicicleta amb el suport de les institucions i prenent com a model altres països que, de manera exitosa, les porten a terme des de fa temps.