Actualització del mapa de soroll de trànsit de la ciutat de Girona.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
TrasguNET, funcionalidades de la web Lola García Escribano Ingeniería de productoo Junio de 2010.
Advertisements

MONOGRÀFIC: ACÚSTICA, PATOLOGIA, DICTAMEN PERICIAL I REPARACIÓ (PART 1)
objectiu de la Tecnologia
La resistència Concepte:
Pràctiques de Psicopedagogia a Londres
La tecnologia i la seguretat viària
MANUAL NOMINAPLUS.
SISTEMES DE GESTIÓ ENERGÈTICA I AMBIENTAL: Àrea Medi Ambient i Eficiència Energètica
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
Infraestructures ferroviàries a la comarca del Vallès Occidental
Les noves tecnologies aplicades al transport
UNITAT 2 L’ATMOSFERA I ELS CLIMES.
Diputació de Barcelona
IMPLANTACIÓ DE LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I COMUNICACIÓ A LA CIUTAT DE LLEIDA Anàlisi estadística - desembre 2000 IMPLANTACIÓ DE LES TIC A LA CIUTAT.
19 d’abril de 2017 Grup de treball entorn la harmonització
El mercat de treball a la ciutat de Girona
Anàlisi econòmica i financera
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
Ajuntament de Sallent 25 d’octubre de 2011 Equip redactor geovial, slp
PETITS REPORTERS Títol.
2ª Qüestió: Quin tipus de mesures cal distingir
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
Transformació de la carretera de Sentmenat en un Passeig
Ordenança de soroll de la Xarxa de ciutats i pobles cap a la Sostenibilitat Control de soroll dels vehicles de motor Montesquiu, 27 de novembre 2008 Maria.
Les xarxes de control automàtic de la qualitat de l’aigua Jordi López i Simó - Director Tècnic – Aigües deTerrassa.
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
PLE MUNICIPAL DE 27 DE MARÇ DE 2008
Projecte d’Itineraris Formatius
Observatori de Govern Local
PROJECTE DE CONSTRUCCIÓ I EXPLOTACIÓ DEL TRAMVIA SALT-GIRONA
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
DE LA DURADA AL RITME.
La divisió cel·lular.
Fet per Adriana, Helena i Marta (6B)
Com introduir les Guies Docents
Els sous de les dones a CATALUNYA
Resultats DIAGNOSI SOCIO CULTURAL DE L’ENTORN FAMILIAR DELS I DE LES
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Journal citation report
EL PROCÉS DE DIRECCIÓ DE L’EMPRESA
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
Resolució de problemes amb mitjans tecnològics
PROGRAMA D’ACTUACIÓ MUNICIPAL I PRESSUPOST 2010
MUSICA TRADICIONAL VALENCIANA MÚSICA TRADICIONAL VALENCIANA
Presentació BATXILLERAT
Presentació Pública dels Pressupostos del 2015
Subxarxes, VLSM y CIDR. Subxarxes. Introducció Quan una xarxa es torna molt gran, és a dir, adreça molts hosts es preferible dividir-la en subxarxes més.
SISTEMES DE GESTIÓ ENERGÈTICA I AMBIENTAL: Àrea Medi Ambient i Eficiència Energètica
ESTADÍSTICA 1.
Proves de competències bàsiques als 14 anys
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2008 FASE PROVINCIAL PRIMÀRIA PROVA INDIVIDUAL
Agent Tutor Eloi Puertas Prats 13/04/2019 Agent Tutor.
Setembre 2015 Sala de Juntes Facultat de Veterinària
Participació en un projecte de cooperació per al desenvolupament:
Projecte d’Itineraris Formatius
CLUBS SOCIALS TAULA RODONA: SALUT MENTAL I ACCIÓ SOCIAL
a Calafat i Tres Cales (octubre 2009-maig2011)
Geografia.
DOSSIER DE PREMSA Resultats OPE 2010, projectes actuals i reptes de futur Manlleu, 6 de juliol de 2011 Per a més informació: Gabinet de Comunicació T.:
Anàlisi Discriminant Discreta Mitjançant Suavització de les Correspondències Múltiples Factor 1 Factor 2.
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
Punts wifi Repte Barcelona Dades Obertes
6 Unitat Documentació clínica.
Anàlisi de la qualitat de vida de les persones majors a Mallorca
Grabeplast sales management
ESTALVI EN ENLLUMENTA PUBLIC SENSE INVERSIO
WEBQUEST Una tècnica per a l´aprenentage en la xarxa Internet.
Mapa de capacitat acústica d’
Transcripción de la presentación:

Actualització del mapa de soroll de trànsit de la ciutat de Girona. 2005 - 2015 Aj. de Girona

Mapes de soroll i mapes de capacitat acústica (Cadastres de soroll). GREMA UdG - EPS – EMCI - MMT Quin aspecte tenen? Mapa acústic. Mapa de capacitat acústica. < 60 60-65 65-70 > 70  

Mapes de soroll i mapes de capacitat acústica (Cadastres de soroll). L’objectiu. Obtenir una informació el més detallada possible sobre el nivell sonor d’un nombre finit de punt de la zona d’estudi, de manera que siguin significatius (i siguin prou nombrosos) per ser representatius de la totalitat de la zona d’estudi. Mapa de Soroll Mapa de capacitat Acústica Dividir la zona d’estudi en diferents àrees, cadascuna de les quals defineix un màxim nivell acceptable de soroll (S’intentarà que les diferents zones s’aproximin a la situació real). Atenció: Semblen semblants a primera vista, però l’objectiu és molt diferent.

Construcció de mapes de soroll. A partir de mesures físiques reals de nivell sonor. No es imprescindible una exhaustiva informació sobre la zona. A partir de models matemàtics. Cal una informació molt detallada de la zona a simular. A partir de sistemes híbrids.

Construcció de mapes de soroll a partir de mesures de nivell sonor. Construcció d’una malla per determinar els punts de mesura. Que determina el nombre de punts de mesura (malla) ?  €

El mapa de soroll de trànsit. Mapa que indica per cada punt de la ciutat, el nivell de soroll a que es troba. Què és? Nivell de soroll equivalent ponderat A. Temps de referència de 1 any. Quin nivell de soroll indica ? Diferenciació dels diferents períodes : dia, tarda i nit.

Tractament de la cartografia. Perfils edificis. Alçada. GIS Ajuntament Girona Illes CADNA-A Eixos Vials Topografia Arxius vectorials Model Digital de Girona Edificis. Vials. Topografia.

Actualització de la base d’edificis.

Actualització Model Geomètric.

Actualització de la base de Vials. Actualització zona obres TAV. Actualització Plaça Europa. Actualització nous vials. Actualització parc tecnològic. Actualització zones residencials.

Actualització de la base de Transit. Actualització de la base de trànsit: Trànsits supramunicipals: AP7, C-65, C-66, A2. Trànsits municipals: 159 noves actualitzacions de carrers o trams de carrers. (Estudis de mobilitat i estudis sectorials de la ciutat) Introducció del període de Tarda Recalcul de la distribució estadística dia, tarda i nit. Actualització trànsits horaris mitjos i % Vehicles pesats.

Nou Model Digital de Girona Verificació del model digital. Mesures in-situ Comptatge vehicles 77 Mesures trànsit municipal de curta durada. 4 mesura de trànsit municipal de llarga durada (1 setmana). 89% de verificacions positives. Nou Model Digital de Girona > 3 dB Predicció acústica Mesura real de soroll

Actualització 2014.- Mesures Verificació Complementaries

El mapa de soroll de trànsit. Característiques Permet el càlcul de qualsevol punt de l’espai en 3D. Permet la diferenciació entre les diferents font de soroll. Fàcilment actualitzable parcial o totalment. Permet el càlcul de mapes tant en planta com en perfil. Temps de càlcul (variable segons paràmetres)

Mapa de soroll de trànsit viari 2005. Període Diürn

Soroll de Trànsit Ferroviari. Metodologia diferent al soroll de trànsit viari Aïllar els trens individualment i càlcul del LAE Càlcul del LAE mig per tipologies i banda d’octava Mesures in-situ Dades trànsit Ferroviari Càlcul del Leq,t mig Càlcul de la potència acústica Inversió de models Predicció acústica Model Digital de Girona

Mapa de soroll de trànsit ferroviari 2005. Període Diürn i alçada a 4 m

Mapa de soroll de trànsit global 2005. Període Diürn i alçada a 4 m

El mapa de soroll de trànsit 2015. Incorpora les variacions de l’entorn geomètric (edificis + vials). Incorpora les variacions el trànsits (IMD + %P). Incorpora noves distribucions de trànsit entre els períodes de dia, tarda i nit). Incorpora una nova verificació en 77+4(LLD) punts de la ciutat. Incorpora la distinció entre els nivells de soroll en els períodes de dia, tarda i nit. Permet la diferenciació de fonts de soroll viari i ferroviari. Estat Actual: En procés de càlcul.