Període de Proves 21 de novembre de 2003.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El desplegament de la Xarxa de Fibra Òptica de Catalunya
Advertisements

L9 VISITA D’OBRES A L’L9 DEL METRO DE BARCELONA Barcelona, 4 de juny de 2014.
La Placa Base Izan Sánchez 4º C.
PROJECTE BANDA AMPLA RURAL - SATÈL·LIT
AGENTS CÍVICS TORELLÓ GENER - JUNY 2012.
Millores de transport públic a la Garrotxa
II. La llum Lleis bàsiques L’òptica geomètrica: imatges i aberracions
La resistència Concepte:
Anàlisi cost-benefici d’implantar el tramvia en el tram central de l’avinguda Diagonal entre plaça Francesc Macià i plaça de les Glòries.
La tecnologia i la seguretat viària
Mecanismes 3er ESO.
Mecanismes 1er ESO.
Tema 6: L’ENERGIA.
Energia solar Núria.J i Alexia.
Xarxa Productes de la terra
Informació i sensibilització
Aportacions de les enquestes de camp
Generacions de llocs web
II SIMPOSI “COMERÇ I CIUTAT”
Europa aposta pel ferrocarril
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
uoc-domo CONTROL DOMÒTIC AMB ARDUINO UOC-DOMO
Ajuntament de Sallent 25 d’octubre de 2011 Equip redactor geovial, slp
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
La teva contribució 1.
POLÍTIQUES DE COORDINACIÓ DE CENTRES COMERCIALS URBANS
PREPARACIÓ PROVES D’ACCÉS A GRAU MITJÀ 2017
Projecte de reforma de la plaça d’Espanya
Junta Local de Seguretat 2015 Sant Quirze del vallès
Control de Retirada de Vehicles
Transformació de la carretera de Sentmenat en un Passeig
Ordenança de soroll de la Xarxa de ciutats i pobles cap a la Sostenibilitat Control de soroll dels vehicles de motor Montesquiu, 27 de novembre 2008 Maria.
NORMES PER ALS CONDUCTORS NORMES PER ALS VIANANTS
VICENT SÁNCHEZ PRATS PAULA SANZ GADEA
Itineraris curriculars simultanis Bellaterra, 20 de novembre 2015
Duplicació de la línia R3 entre Barcelona i Vic:
PROJECTE DE CONSTRUCCIÓ I EXPLOTACIÓ DEL TRAMVIA SALT-GIRONA
5.- MITJANS DE COMUNICACIÓ I SOCIETAT DE MASSES (I)
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
ALTRES TECNOLOGIES DE BAIXA INTENSITAT EÒLICA L’ENERGIA EÒLICA MARINA
Estat de benestar i drets socials
Necessita Catalunya un nou finançament?
JORNADA DE TREBALL L’ATENCIÓ INTEGRADA SOCIAL I SANITARIA
5 SERVEI PER LA SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ PROJECTES ENDEGATS
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Informació i sensibilització
Els carrers digitals a Catalunya, estat de la qüestió
L’electricitat i el circuit elèctric
LES XARXES LOCALS i els seus components.
TEMA 2 XARXES LOCALS David Bermúdez 4tC Vanesa Elvira 4tB
EL CONTRACTE DE TREBALL
Dibuix Tècnic Sistemes de representació.
Illes de vianants.
PROGRAMA OCUPACIÓ PER A PERSONES ATURADES DE LLARGA
PRESENTACIÓ DEL PROJECTE GESMOPOLI
Millora integral de la mobilitat a la ronda d’Europa
Condicionament de la Travessia de Jesús
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
Policia de Barri Les Corts #apeudebarri 2018.
Dr. Jordi Fàbrega Dr. Andreu Parareda.
Ones EM a un canvi de medi material
Què és EsComunica? Aplicació mòbil Comunicació dels centres escolars
Els receptors i els òrgans dels sentits
ELECTRICITAT I MAGNETISME
CAMPANYA DE CONSCIENCIACIÓ PER A LA RECOLLIDA DE RESIDUS D’APARELLS ELECTRÒNICS PROPOSTA PER ALS AMBAIXADORS DE LA CAMPANYA.
Estem preparant una manifestació que marcarà una generació
Tall per obres: Reforma de la carretera de Sant Joan
Xarxa de lluita contra el maltractament i la violència de gènere
III Jornada de transport sanitari
MOVENTIS és una empresa familiar fundada l'any 1923, que respon a les necessitats de mobilitat de persones i organitzacions a través d'integrals i.
Transcripción de la presentación:

Període de Proves 21 de novembre de 2003

Índex Sistemes instal·lats a l’obra Tipus de proves Transformadors d’energia Distribuïdors d’energia Detectors per a senyalització Comunicacions Tipus de proves Proves dels sistemes Proves dels sistemes sense tramvia Prova de gàlib del tramvia Proves dels sistemes amb els tramvies Marxa en buit Convivència entre ciutadans i tramvia

Sistemes Instal·lats a l’obra (I) Transformadors d’energia elèctrica: de 25.000 V c.a. a 750 V c.c. de la catenària Distribució d’energia elèctrica mitjançant catenària Detectors de tramvia per a la senyalització, tant viària com tramviaire

Sistemes Instal·lats a l’obra (II) Comunicacions: Xarxa de fibra òptica al llarg de tot el traçat. Connecta les parades i les subestacions amb el PCC (Lloc de Control Central)

Tipus de Proves En fàbrica (ja realitzades) Material Mòbil Homologació per la DGPT per a proves en via Sistemes: Semaforització, senyalització tramviaire, billetatge, comunicacions, transformació i distribució d’energia, control d’explotació... A la plataforma del tramvia Material Mòbil en via instal·lada Sistemes instal·lats en l’obra

Proves dels sistemes (I) Proves dels sistemes sense tramvia Prova de gàlib del tramvia Proves dels sistemes amb els tramvies

Proves dels sistemes (II) Proves de sistemes sense tramvia Integració de semaforització amb senyalització tramviaire Comunicacions Integració del sistema de billetatge amb el PCC SCADA: Control de l’estat del sistema d’energia i control d’elements de camp: subestacions, parades, desviaments, etc. Sistema d’informació al viatger (informació a les parades)

Proves dels sistemes (III) Prova de gàlib del tramvia Proves de sistemes amb els tramvies Prova en marxa a velocitat reduïda (3 Km/h) Es comprova que el tramvia és detectat pels sistemes de control que activa les semaforitzacions i senyalitzacions tramviaries corresponents, que comunica amb el centre de control (SAE). Integració del tramvia amb la resta dels sistemes: Proves de la marxa tipus (velocitat màx. 50 Km/h i aturant-se a les parades). Prova a velocitat màxima: sense parar, juntament amb la Guàrdia Urbana i tallant les cruïlles, s’arriba als 70 km/h.

Marxa en buit Un cop comprovat que tots els trams de la línia funcionen correctament, comença la marxa en buit: Servei comercial sense passatgers a tota la línia i amb tots els tramvies Durada: 1 mes

Convivència entre ciutadans i tramvia Tots els passos de vianants estaran semaforitzats. Els tramvies circularan pels dos sentits en la plataforma del tramvia, per tant, caldrà estar atent al creuar la plataforma. S’instalaran cartells i senyals d’avís i precaució per a vianants i conductors. Les proves en els creuaments es realitzaran en horari nocturn per evitar molèsties. Durant el període de proves en buit no s’acceptarà viatgers (malgrat que els combois pararan a les parades).