MÚSICA i CINEMA Sincronitzacions 22 Febrer 2018 Wifi:

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
TFG – Àrea Enginyeria del programari
Advertisements

d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
L’ordinador i els Sistemes Operatius(S.O)
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Projecte:SIRE (Sistema Integrat Recepta Electrònica)
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Google Scholar citations
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
FINANÇAMENT EUROPEU PER LA CREATIVITAT, LA INNOVACIÓ I LES NOVES TECNOLOGIES Fons Estructurals.
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
PETITS REPORTERS Títol.
3. Karl Marx: el materialisme històric 3. 5
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
PubMed i el gestor de revistes del CRAI de la UB (servei SFX)
L'ILLA DELS 5 FARS (FERRAN RAMÓN CORTÉS)
Programa BIBE: perspectives de futur
MAPES MENTALS TONI BUZAN
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
DIADA DE La pau i la no violència.
DE LA DURADA AL RITME.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
COM FER ELS MURALS DEL PROJECTE:
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
DISC DUR Dispositiu encarregat d’emmagatzemar informació de forma permanent al nostre ordinador.
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Situacions creades a partir dels materials naturals
REVISIÓ DELS DOCUMENTS DE FONOLOGIA I LLENGUATGE
Tesis Doctorals en Xarxa
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
El màrqueting i els seus elements
Gestió de les emocions PEX. SPR Curs U B.
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Gestió electrònica del Dipòsit Legal
Presentació BATXILLERAT
MP06 ANÀLISI ESTÈTICA CFGM ESTÈTICA I BELLESA
ESTEM PREPARATS PER AFRONTAR L’ACP? Proposta d’itinerari d’Implantació
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
SCIENCE OF SYNTHESIS.
Corresponsals, qui i per a què, ¿hi ha negoci?
CONNEXIONS SENSE CABLES I DISPOSITIUS MÒBILS
TECNOLOGIA.
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
RESPONSABLE SERVEI/OFICINA/DELEGACIÓ
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Introducció Al posicionament Web.
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
Xavi Fabregat 4tA Karim Atsailali 4tA
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
Palataforma web per a músics amateurs i semi-professionals
Funcions de la música en el cine
Nova eina de descoberta
Màster d’Aplicacions Multimèdia
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
Reunió centres 25 juny 2019.
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
3.- LA GLOBALITZACIÓ És una acceleració de la interdependència de les economies nacionals, provocada pels canvis tecnològics i la reducció de les barreres.
Tallers 2n. Trimestre
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

MÚSICA i CINEMA Sincronitzacions 22 Febrer 2018 Wifi:

QUE FA LA MÚSICA DINS EL CINEMA. La música és un llenguatge i contribueix a explicar una història. Les cançons poden tenir diferents funcions dins una pel·lícula: Dinàmica Dramàtica – Emocions Context – Temps, lloc,… Altres usos: humorístics, contrapunts, …

QUI DECIDEIX QUINA MÚSICA UTILITZAR. Pel general, una pel·lícula tindrà una BSO que contribuirà a remarcar, acompanyar i descriure la majoria de les situacions dramàtiques. La necessitat de cançons – l’elecció de cançons – respon a un propòsit addicional del director. Les cançons poden aparèixer en el guió, algun cop en el rodatge, més sovint en el muntatge i de vegades en els primers visionats del pre-muntatge. Les eleccions les fa el director i pot estar assessorat per un director musical – supervisor musical. El productor no pren decisions artístiques, però sí econòmiques.

QUAN PRESENTAR MÚSICA. Quan tinguem coneixement del projecte i els detalls que ens permetin seleccionar cançons. Cal documentar-se prèviament sobre les característiques del projecte i el seu contingut. També sobre el treball del/de la director/a. La majoria d’informació la trobarem online i a través de les associacions professionals i la premsa.

QUÈ PODEM PRESENTAR. Un nombre molt limitat de cançons, únicament dirigides a un projecte en particular (el qual ja coneixerem). Les cançons haurien de tenir qualitat professional (no demos) i ens hauríem d’assegurar que totes les parts (editors, autors, intèrprets i mànagers) estarien d’acord en una sincronització abans de presentar-les.

ON TROBAREM CONTACTES i INFO Proa (Associació Productors Audiovisuals) IMDB Acadèmia del Cinema Català Els webs dels productors La premsa Catalan Films Ministerio de Cultura – Subvenciones concedidas – Proyectos en rodaje

COM PRESENTAR-NOS Preparar la nostra proposta per un projecte b) Utilitzar un servei digital d’entrega de música (preferiblement una llista que permeti l’streaming o la descàrrega indistintament) c) Carregar únicament mp3 si volem que els nostres arxius es mantinguin en els seus discs durs

COM PRESENTAR-NOS META-DADES d) Utilitzar les meta-dades de cada arxiu mp3 per a incloure tota la informació disponible: tota la info del label copy + dades de contacte + existència de mix instrumental + existència de pistes separades. TAGS: intentem pre-identificar el so de la música (Sona com…). iTunes permet incloure un gran nombre de dades en cada arxiu.

COM PRESENTAR-NOS Un email breu, educat i directe al gra que inclou un link al contingut. No presentem els artistes, simplement presentem les cançons perquè pensem que encaixen en aquest projecte. Informem que els drets están disponibles a través nostre. Agraïm el temps i avisem que en 15 dies els contactarem per a fer un petit seguiment. Caldrà fer un seguiment subtil i allargat en el temps. Si descarreguen la música, parem el seguiment.

QUE VALEN LES LLICÈNCIES. Valen allò que algú estigui disposat a pagar. Valoreu si esteu disposats a cedir cançons gratuïtament. Opció Step-Deal Opció CERCA DE TU CASA / SMOKING ROOM

PAPERWORK i PROMOCIO POSTERIOR Tingueu preparat tot el paperwork necessari (models de llicències en idiomes) i faciliteu al màxim la gestió documental. Traieu el màxim partit promocional possible a la sincronització. No només a través de les vostres xarxes socials o mitjans de comunicació, sinó utilitzant també els tags de la pel·lícula.

sde.icec@gencat.cat www.sde.cultura.gencat.cat SERVEI DE DESENVOLUPAMENT EMPRESARIAL (SDE) Tel. 935.565.199 sde.icec@gencat.cat www.sde.cultura.gencat.cat