e-health i terciarisme

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Centre d'Hàbits Saludables
Advertisements

En la societat actual, i en un futur, tant les persones amb dèficit d’autonomia personal com la gent gran presenten necessitats diferents a l’hora d’optar.
Safe: Grup de recerca en salut, Activitat física i esport
Serveis terciaris o d’alta especialització a Catalunya
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
A la teva declaració de la renda
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
El Pare Claret és un regal per a tots
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
PETITS REPORTERS Títol.
Autor: Samuel Lozano Alcodori
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
“…acompanyem al ciutadà en el decurs de la seva vida…”
Models de Qualitat 17 d’Octubre de 2017.
La Unitat d’Hospitalització d’Aguts de la UIPA (VH - Sant Rafael) es fa càrrec de la hospitalització de salut mental de la Barcelona Nord Anteriorment.
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
Desplegament del currículum competencial i model didàctic
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
CAMPANYA PER A L’ESTALVI D’ENERGIA
Programa BIBE: perspectives de futur
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
Jornada Cloenda Esports
Col·laboracions i recerca de sinèrgies per a l'estructuració del sector: experiència de La Confederació II Trobada anual d’entitats del Club de Suport.
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
Incorporació de la Perspectiva de Gènere en la Prevenció del vih en l’àmbit de les drogodependències  La perspectiva de gènere ens ofereix l’oportunitat.
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
“LA VIDA ÉS UN DO DE DÉU I UN SERVEI ALS ALTRES”
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
REPTES DE L’FP DUAL APORTACIONS PER A LA REFLEXIÓ JESUS MARTIN.
VALORS/VIRTUTS per créixer com a persones
Un territori equilibrat i ben connectat Política territorial Un territori equilibrat i ben connectat La República Catalana és l’oportunitat per redissenyar.
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
d'ensenyança-aprenentatge
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
“El perfil de mestre i professor”
FORMACIÓ CONTINUADA · DAP CAMP DE TARRAGONA CURS D’AVALUACIÓ FORMATIVA
El repte d’incloure Recursos i estratègies
Per què les aliançes estratègiques entre institucions sanitàries
Coneixements i idees previs
IV JORNADES DOCTORIALS
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
Què és el SAL?. Vint-i-cinc anys del Servei d'Assessorament Lingüístic del Consell Insular de Menorca.
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Projecte d’Itineraris Formatius
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ
CLUBS SOCIALS TAULA RODONA: SALUT MENTAL I ACCIÓ SOCIAL
LES PREFERÈNCIES COM A EINA FACILITADORA
Marcos Escolano, Carles Casamiquela i Adrià Doménech
Pla Integral de Salut Mental
Jornades i sessions tècniques 2010
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
ESTRATÈGIES I OBJECTIUS
Avaluació dels Plans Educatius d’Entorn
més enllà del PIB: de la mesura a la política i les polítiques
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
Convivència i Mediació Escolar
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
III Jornada de transport sanitari
Què és el Projecte Educatiu d’Abrera?
Transcripción de la presentación:

e-health i terciarisme L’objectiu de l’atenció a la ciutadania és millorar la qualitat en la relació amb el ciutadà reforçant habilitats socials i de comunicació. En aquest sentit, cal crear estratègies per tal de responsabilitzar a les persones i fer-les partícips de la seva salut, per això el primer tema serà Educació per la salut. D’altra banda, les tecnologies o sistemes d’informació fan possible traslladar l’atenció al ciutadà fora dels centres,les hem agrupat en Alternatives al cara a cara. De la mateixa manera els sistemes d’informació també permeten augmentar el nivell de resolució dels professionals, ho veurem a augment de la resolució

e-health Robot da Vinci Hospital Vall d’Hebron (V. Martínez) Hospital de Bellvitge (C. Bartolomé) Centre terciari d’Ictus, Codi Ictus, Teleictus i Neurointervencionisme Metropolitana Nord – Hospital Germans Trias i Pujol (A. Dàvalos) Hospital Vall d’Hebron i Hospital de Bellvitge 2

e-Health Centre terciari d’Ictus, Codi Ictus, Teleictus i Neurointervencionisme (Hospital G.Trias i Pujol Hospital Vall d’Hebron Hospital de Bellvitge) Robot da Vinci (Hospital Vall d’Hebron, Hospital de Bellvitge)

Idees força Les estratègies d’aliances i d’integració dels nivells assistencials i proveïdors: donen lloc a nous models d’organització del control del malalt agut i del malalt crònic i garanteixen els millors resultats de salut, d’una manera equitativa (disminuint la variabilitat) i eficient. provoquen llocs on la gent vol treballar i desenvolupar, on la força de treball es valora i dóna suport a les noves estratègies en un ambient de col•laboració mútua on el malalt és l’objectiu central Com a idees força de la taula cal remarcar : L’importància de la educació sanitaria , sigui grupal o individual, ja que afavoreix un increment en els coneixements del ciutadà vers la seva autocura i augmenta la seva satisfacció. L’educació per la salut es un procés de formació, de responsabilització del indiviu a fi que adquireixi els coneixements, les actituds i els hàbits per a la defensa i la promoció de la salut individual i colectiva. I els professionals hem de de fer el possible per aproximar-la a la ciutadania. L’utilització de les noves tecnologies permeten incrementar el nombre de contactes amb el ciutadà fora del centre i ens obren nous reptes en la comunicació El desplegament de les competencies dels professionals permeten augmentar la resolució i milloren la satisfacció dels ciutadans i de professionals. Donem per finalitzada aquesta primera taula , ara podem pendre un petit most, us recomano que mentre prenem caf , visiteu els pòsters exposats i us recordo que la taula dels “professionals” és moderada per Ma Antonia LLauger començarà a les 11,30 h

Idees força La promoció de una millor utilització dels professionals, optimitzant els coneixements i l’adaptabilitat dels mateixos, com a motor d’innovació en el sistema sanitari. Les noves tecnologies com un valor, que possibilita la transformació de las activitats tradicionals en la gestió de la salut, tot permetent el desenvolupament de solucions de futur en la gestió administrativa, clínica, de la docència i de la recerca. Com a idees força de la taula cal remarcar : L’importància de la educació sanitaria , sigui grupal o individual, ja que afavoreix un increment en els coneixements del ciutadà vers la seva autocura i augmenta la seva satisfacció. L’educació per la salut es un procés de formació, de responsabilització del indiviu a fi que adquireixi els coneixements, les actituds i els hàbits per a la defensa i la promoció de la salut individual i colectiva. I els professionals hem de de fer el possible per aproximar-la a la ciutadania. L’utilització de les noves tecnologies permeten incrementar el nombre de contactes amb el ciutadà fora del centre i ens obren nous reptes en la comunicació El desplegament de les competencies dels professionals permeten augmentar la resolució i milloren la satisfacció dels ciutadans i de professionals. Donem per finalitzada aquesta primera taula , ara podem pendre un petit most, us recomano que mentre prenem caf , visiteu els pòsters exposats i us recordo que la taula dels “professionals” és moderada per Ma Antonia LLauger començarà a les 11,30 h

Corolari Explorar i donar suport als nous rols emergents  dels professionals sanitaris i no sanitaris del nostre sistema de salut, es fonamental per assolir un millor posicionament per respondre a les demandes canviants de la ciutadania en matèria de salut Com a idees força de la taula cal remarcar : L’importància de la educació sanitaria , sigui grupal o individual, ja que afavoreix un increment en els coneixements del ciutadà vers la seva autocura i augmenta la seva satisfacció. L’educació per la salut es un procés de formació, de responsabilització del indiviu a fi que adquireixi els coneixements, les actituds i els hàbits per a la defensa i la promoció de la salut individual i colectiva. I els professionals hem de de fer el possible per aproximar-la a la ciutadania. L’utilització de les noves tecnologies permeten incrementar el nombre de contactes amb el ciutadà fora del centre i ens obren nous reptes en la comunicació El desplegament de les competencies dels professionals permeten augmentar la resolució i milloren la satisfacció dels ciutadans i de professionals. Donem per finalitzada aquesta primera taula , ara podem pendre un petit most, us recomano que mentre prenem caf , visiteu els pòsters exposats i us recordo que la taula dels “professionals” és moderada per Ma Antonia LLauger començarà a les 11,30 h