Institut Sunsi Móra Batxillerat STEM

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
UNIVERSIDAD NACIONAL DE CHIMBORAZO. VISIÓN La Universidad Nacional de Chimborazo será una Institución líder en el sistema de educación superior, en la.
Advertisements

La qualitat, garantia de millora.
Josep Montané Capdevila
C/ Orégano TRES CANTOS MADRID
INVESTIGACIÓN/EXCELENCIA
Orientació en família Eines per a l’acompanyament en la tria d’itineraris educatius Març 2017.
Ponència Una educació per a un nou país.
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
Reflexions al fil de l’Euneos
Estudi per a la identificació de
I ARA, QUÈ PUC FER?.
Presentació del curs acadèmic
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
Antecedents (el context) Centre IATIC
Els recursos de la TET. Un punt de partida.
Recordem què vol dir ser adolescent
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
I ARA, QUÈ PUC FER?.
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
Ensenyaments de l’àmbit d’arts plàstiques i disseny
PROFESSIONALS EDUCATS PER UN DESENVOLUPAMENT HUMÀ I SOSTENIBLE
LA CIÈNCIA A L’ESCOLA PRIMÀRIA
(per al curs 2017/2018, preinscripció de 2017)
Projecte d’Itineraris Formatius
CONTEXTOS HUMANOS Y SOCIALES FUNCIONES
REUNIÓ INFORMATIVA P. A. U Curs
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
PROGRAMA D’ORIENTACIÓ
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
BATXILLERAT ARTS ESCÈNIQUES
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
ORGANITZACIÓ DEL 4t d’ESO
REPTES DE L’FP DUAL APORTACIONS PER A LA REFLEXIÓ JESUS MARTIN.
INSERCIÓ LABORAL DE LES PERSONES GRADUADES DE FP INICIAL I TITULACIONS D’ARTS PLÀSTIQUES
ALOHA ALOHA Mental Arithmetic proporciona als seus alumnes els mecanismes necessaris per aprofitar al màxim el seu potencial a partir del desenvolupament.
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Situacions creades a partir dels materials naturals
Seminari d’Educació Especial
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
Presentació BATXILLERAT
La formació professional, una opció de futur i amb futur
Treball i aprenentatge en xarxa
IV JORNADES DOCTORIALS
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
Proposta d’un programa de ciutat que articuli totes les actuacions i recursos en orientació i assessorament acadèmic Programa en construcció participada.
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
UNIVERSITAT E. Secundària (ESO) Educació Primària Educació Infantil
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Anàlisi crítica de la transversalitat
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Gestió participativa dels projectes de centre
Continuació: el temps II
Departamento de Pedagogia Aplicada
REUNIÓ AMB FAMÍLIES ORIENTACIÓ 4T D’ESO Generalitat de Catalunya
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Recursos d'informació en globalització i sostenibilitat
Dona Kolors, Innovació social en costura
Reunió de famílies 3r d’ESO El 4t d’ESO
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
“Les Ciències de la naturalesa al Treball per Tasques”
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
CICLES FORMATIUS.
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
Transcripción de la presentación:

Institut Sunsi Móra Batxillerat STEM 13/09/2018 Institut Sunsi Móra Batxillerat STEM

13/09/2018 STEM va neixer als eu als anys 90 com a resposta a un interés decreixent per part dels estudiants per les carreres de l’ambit cientific tecnologic, enginyeria imatematic. En un context en que la societat cada cop mes cop demanava mes gent formada en aquests ambits, 2

13/09/2018 PER QUÈ STEM? «Learning by challenge» -suposa un desafiament per l'alumnat i els capacita per adquirir habilitats i coneixements per mitjà de reptes reals Batxillerat competencial Aprenentatge basat en problemes (ABP) motiva l’alumnat a resoldre problemes utilitzant estratègies diverses i iniciativa pròpia Treball efectiu en equip per tal d’aplicar l’aprenentatge a escenaris de la vida real Aposta per habilitats comunicatives necessàries tant en estudis superiors com al llarg de la vida professional

STEM AL SUNSI MÓRA Com treballem STEM? 13/09/2018 STEM AL SUNSI MÓRA Com treballem STEM? TREBALL INTEGRAT PER ÀMBITS – XMAT MATEMÀTIQUES – FÍSICA - TECNOLOGIA

13/09/2018 ALUMNAT STEM Alumnat amb mes ganes i mes capacidtat per a estudiar ciencies, alumnat que en el transcurs de l ESO ha mostrat curiosidtat i aptituds en el camp científic o tecnologic alumnat amb la voluntat de donar el maxim d’ells mateixos. Alumnat amb ganes d aprofitar aquesta adaptacio curricular. 5

(Expresident del Consell Escolar de Catalunya) 13/09/2018 “…El objetivo principal de la creación de centros de tipología STEM sería atraer estudiantes fuertemente motivados por la tecnología, las ciencias y las matemáticas, producir bachilleres con altos niveles de conocimientos y orientación científico-técnica y evitar la pérdida de vocaciones que se produce por las limitaciones estructurales del sistema ordinario en cuanto a detectar, estimular y apoyar de manera óptima a los estudiantes más prometedores en STEM. Dicho de otro modo, el objetivo principal sería detectar y desarrollar un potencial de excelencia que difícilmente puede ser satisfecho en entornos educativos ordinarios (justo como el deporte de alto nivel)”. Ferran Ruiz Tarragó (Expresident del Consell Escolar de Catalunya) Existeixen centres educatius que tenen como a objetiu fonamental la preparació d´esportistes o artistaes de alt nivell. Son centres finançats per l administracio educativa. Aquests centres están especialitzts i fan compatible la formació integral de l alumnat amb la dedicació de molt temps i recursos a formar alumnat en diverses disciplines. STEM representa una oportunitat per esdevenir un centre d’alt rendiment ceintífic i matemàtic 6

13/09/2018 STEM a Europa

13/09/2018

El paisatge que canvia 9 13/09/2018 Les professions del future canviaran, les necessitats de les empreses tambe ho faran de manera radical I les habilitats en disciplines STEM seran mes importants que mai. 9

13/09/2018 Oportunitats

Estructura del batxillerat STEM 13/09/2018 Estructura del batxillerat STEM Les assignatures del batxillerat STEM s'estructuren de la següent forma: Assignatures comunes: aquestes assignatures proporcionen una formació general a l'alumnat. Assignatures de modalitat: són assignatures per poder aprofundir en STEM.

Matèries comunes: 13/09/2018 Matèries comunes

OPTATIVES BATXILLERAT STEM 13/09/2018 OPTATIVES BATXILLERAT STEM

Terminis Confirmació de plaça: 4 de maig 13/09/2018 Terminis Confirmació de plaça: 4 de maig Per presentar la sol·licitud: del 16 al 24 de maig