AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ASPECTES GRÀFICS EN ELS SIGNES DE PUNTUACIÓ.
Advertisements

AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Les amistats estan fetes de trossets....
Les paraules del Senyor son autèntiques +++ Aquest salm mostra un conflicte entre dos grups: per una banda, els qui tenen llavis mentiders, doble.
LES CATEGORIES GRAMATICALS
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
Les paraules del Senyor son autèntiques +++ Aquest salm mostra un conflicte entre dos grups: per una banda, els qui tenen llavis mentiders, doble.
+ Aclaparat pel sofriment, un malalt demana al Senyor que el perdoni i li retorni la salut (vv. 2-3), tot exposant els mals que l’afligeixen (vv.
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
La Terra.
Tema 2. DIVISIBILITAT.
Els residus del institut
FUNCIONAMENT DE L’EPÈRGAM
IMPORTÀNCIA DE LA RELACIÓ AMB LES FAMÍLIES Dra. Carme Timoneda Gallart Girona, febrer 2007.
UNITAT 1: Els nombres reals (I)
HIPONÍMIA Què és? HIPÒNIMS Diverses paraules (significat + concret)
LES CATEGORIES GRAMATICALS
Una forma fàcil d'obtenir algunes fórmules
+ Una exhortació a beneir el Senyor (vv + Una exhortació a beneir el Senyor (vv. 1-2) i un auguri de benedicció divina (v. 3) componen aquest breu.
Expressions de lloc.
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
MERLA VERTEBRAT AU OMNíVOR.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
"La Bíblia, Font de valors Humans i Socials"
▬ El salmista, un ministre de la casa de Déu, assisteix a la intriga d’un rival sense escrúpols, que vol suplantar-lo en les seves funcions dins el.
“RODANT LA CARTA”.
TRIGONOMETRIA Conceptes bàsics: Triangle (tres costats i tres angles)
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
UNS QUANTS CONSELLS QUE ET FARAN LA VIDA MÉS BELLA!
“Les classes més sostenibles”
Lloa el Senyor, ànima meva La lloança expressada en aquest salm es fonamenta en el poder creador del Senyor (v. 6) i en la seva bondat envers els.
DEÚ ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA.
Carta d’un infant als seus pares.
Concurs Bíblic Víctor Bernal Martínez Col·legi Sant Josep Obrer
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
DIADA DE LA PAU A SJO.
Vivim-la amb el sacerdot
ENS TROBEM DE NOU.
Descobreix la seva paraula.
Com fer una presentació? Comunicació oral
Tema 5: Nombres naturals i enters
Thinkató Dinàmica.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
millora de la qualitat de l’ensenyament.
TECNOLOGIA.
Thinkató Instruccions
PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17 Generalitat de Catalunya
Acollida ESO Curs 201 _-201 _ BENVINGUTS curs ESO Grup
Saber Viure és no estar sol.   .
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
LA SEGURETAT ÉS FEINA DE TOTS NECESSITEM LA VOSTRA COL·LABORACIÓ
Organització i creixement
+ En aquest breu i bonic salm s’estableixen les condicions necessàries per a esdevenir “hoste” del Senyor, és a dir, per a entrar en el Santuari i.
+ L’experiència personal dels favors rebuts (v + L’experiència personal dels favors rebuts (v. 2b) ha suscitat en el salmista una impertorbable confiança.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
Teoria de les intel·ligències múltiples: Punts clau
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
NORMES DE CONVIVÈNCIA INSTITUT DE DELTEBRE Generalitat de Catalunya
EL QUADRAT LES MARIETES.
Els tres filtres 2018 .
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
+ L’experiència personal dels favors rebuts (v + L’experiència personal dels favors rebuts (v. 2b) ha suscitat en el salmista una impertorbable confiança.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING! Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING! MÒDUL: 3 GESTIÓ POSITIVA DELS CONFLICTES 3r ESO

Què entenem per conflicte? Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre Què entenem per conflicte?   Individualment, fes una “pluja d’idees” sobre les paraules o expressions que et suggereix el mot CONFLICTE. Escriu-les en el núvol de pensament següent:

Poseu-vos en equips de dos o tres per compartir els vostres núvols. Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre Poseu-vos en equips de dos o tres per compartir els vostres núvols. Han sortit aspectes negatius i positius? Feu una classificació dels mots establint vosaltres mateixos els criteris. Criteri 1 Criteri 2 Criteri3

Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre Reviseu la vostra classificació en funció de les categories que apareixen a continuació: sinònims, causes, manera d’afrontar-lo, emocions, altres. Sinònims Causes Maneres d’afrontar-lo Emocions Altres

Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre Compartiu les classificacions amb tot el grup classe i elaboreu un únic document que podeu penjar a l’aula.

Amb quins conflictes em trobo? Cada alumne ha de respondre un qüestionari de manera individual, després en equips de dues o tres persones es reflexionarà i es farà la posada en comú Amb quins conflictes em trobo?  Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre Assenyalar si els conflictes que apareixen a la taula tenen lloc al vostre centre o amb els vostres amics, amb quina freqüència i la resposta que els doneu. A la part inferior de la taula hi ha espai per escriure algun altre conflicte que vosaltres vulgueu destacar.

Conflictes del dia a dia Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre Conflictes del dia a dia que poden produir-se al vostre centre o relacionats amb els vostres amics Amb quina freqüència tenen lloc? Quina resposta doneu a aquests conflictes? Faltes de respecte a companys o adults. ❏ Mai ❏ Poc ❏ Sovint ❏ Sempre ❏ No em poso en aquest cas. ❏ Depèn, si és amic meu…. ❏ Demano ajuda a… ❏ Parlem amb ….per…. Discussions relacionades amb el mòbil i les converses de whatsapp.

Amb quina freqüència tenen lloc? Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre Conflictes del dia a dia que poden produir-se al vostre centre o relacionats amb els vostres amics Amb quina freqüència tenen lloc? Quina resposta doneu a aquests conflictes? Un grupet parla malament d’un company o d’un adult. ❏ Mai ❏ Poc ❏ Sovint ❏ Sempre ❏ No em poso en aquest cas. ❏ Depèn, si és amic meu…. ❏ Demano ajuda a… ❏ Parlem amb ….per…. Una baralla entre companys a l’hora del pati.

Amb quina freqüència tenen lloc? Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre Conflictes del dia a dia que poden produir-se al vostre centre o relacionats amb els vostres amics Amb quina freqüència tenen lloc? Quina resposta doneu a aquests conflictes? Un company es queda sol molts dies a l’hora del pati, ningú no hi parla. ❏ Mai ❏ Poc ❏ Sovint ❏ Sempre ❏ No em poso en aquest cas. ❏ Depèn, si és amic meu…. ❏ Demano ajuda a… ❏ Parlem amb ….per…. Un company rep amenaces d’altres.

Amb quina freqüència tenen lloc? Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre Conflictes del dia a dia que poden produir-se al vostre centre o relacionats amb els vostres amics Amb quina freqüència tenen lloc? Quina resposta doneu a aquests conflictes? A l’hora de fer equips de treball, un company en queda sense. ❏ Mai ❏ Poc ❏ Sovint ❏ Sempre ❏ No em poso en aquest cas. ❏ Depèn, si és amic meu…. ❏ Demano ajuda a… ❏ Parlem amb ….per…. ---------------------------

Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre Valoreu en el grup gran quines respostes són les que es donen més sovint.

Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre