AVALUACIONS Base normativa.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CAPÍTULO 13 Actividades. Capítulo 13. Actividades PRESENCIALES Gran Grupo 1.Confeccionar una adaptación curricular significativa para un alumno sordo.
Advertisements

TEMA 6: LAS PROGRAMACIONES DIDÁCTICAS
Per què El Joc d’Altraterra?
El currículum de Educación Física
LOMCE EN NUESTRO CENTRO
PRIMER NIVEL DE CONCRECIÓN CURRICULAR
POR TERMINAR CON ÉXITO EL CICLO DE
DIPLOMA FIN DE CURSO Para:___________________________________________________________________________ POR TERMINAR EL CICLO DE EDUCACIÓN INFANTIL Curso.
DLL Tema 4: El currículo de Lengua y Literatura en Educación Primaria Apartado 1.1 Marco Legislativo en vigor.
La Articulacion Curricular de Educacion Basica
Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
Eavaluado PROPOSTA D’ADAPTACIÓ DEL GAME PERFORMANCE ASSESSMENT INSTRUMENT (GPAI) PER AVALUAR LA IMPLICACIÓ I LA COOPERACIÓ EN ELS JOCS DE COL·LABORACIÓ-OPOSICIÓ.
Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
Presentació nova organització 4t ESO 12/2/2016
SERVEI D’ORIENTACIÓ I ACOMPANYAMENT A LATRANSICIÓ. ESCOLA-TREBALL
CURRICULO 2016 JULIO CASTRO 6B EDUCACION BÁSICA.
ESCOLA SANT JOSEP ORIOL ESCOLA DE MÚSICA LICEU
BENVINGUTS 6é de Primària
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
INTERVENCIÓ DE L’EAP ALS CENTRES CONCERTATS
L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Plans d’autoprotecció i ACTIVITATS ESPORTIVES
Taula de continguts
Decret d’autonomia dels centres educatius
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
OPOSICIONS Pas del cos B a l’A
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
2ª Qüestió: Quin tipus de mesures cal distingir
ESTADES FORMATIVES A EUROPA PER ALUMNES D’FP
I ARA, QUÈ PUC FER?.
Ordenança de soroll de la Xarxa de ciutats i pobles cap a la Sostenibilitat Control de soroll dels vehicles de motor Montesquiu, 27 de novembre 2008 Maria.
Liquidació del Pressupost Exercici 2016
Pressupostos Participatius: educar per la democràcia
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
(per al curs 2017/2018, preinscripció de 2017)
INCORPORACIONS ROMANENTS GENÈRICS
REQUISITS PER A ACCEDIR
PROJECTE CIENTIFICTECNOLÒGIC
Decret d’autonomia dels centres educatius
1 u n i t a t El Dret del Treball.
D'AUTONOMIA DE CENTRES (DOGC 5/08)
DIVISIÓ DE NOMBRES DECIMALS
8ª bicicletada La Mar de La Frau
ASPECTES ADMINISTRATIUS D’INTERÈS PEL TUTOR DEL CENTRE RECEPTOR:
Servei d’Assistència en RRHH Aspectes pràctics de la implementació en nòmina del R.D. Llei 8/2010 DOCUMENT INTERN DE TREBALL 3 juny 2010.
Alumnes de 3r de Primària Curs 2016 – 2017
1ª DIAGNOSI EMBOLCALLS ESMORZARS
Programa Centres Ecoambientals
Educación.
PLAN DIAGNÓSTICO.
“CONVÈNCER EN POCS MINUTS”
ESTAT DE LA COEDUCACIÓ EN ELS CURRÍCULUMS EDUCATIUS
Servei d’Ordenació Educativa
INSCRIPCIÓ PER A LA REALITZACIÓ DELS MÒDULS DE PATOLOGIA MÈDICA I : Del 8 al 14 de gener 2013 AVÍS Els alumnes que matriculeu Patologia Mèdica I aquest.
Continuació: el temps II
INTEGRACIÓ DEL PROGRAMA D’ESCOLES VERDES DINS DE LA GESTIÓ DEL INSTITUT GIOLA Programa escoles verdes de la generalitat té com a objectius principals:
Maquetació de continguts
EL PLAN DE GESTIÓN DE RECURSOS HUMANOS
DIPLOMA FIN DE CURSO Para:___________________________________________________________________________ POR TERMINAR EL CICLO DE EDUCACIÓN INFANTIL Curso.
RD-L 5/2016, de modificació de la LOMCE
PROGRAMA “XARXA LLIBRES DE TEXT” DE LA COMUNITAT VALENCIANA.
Alumno: ______________________________________.
PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
DIVERSITAT I INCLUSIÓ L’atenció als alumnes amb MNM
PLA DE TREBALL DE LA INSPECCIÓ DE L’ANOIA.
Transcripción de la presentación:

AVALUACIONS Base normativa

LOE/LOMQE art. 20: avaluació individualitzada a tots els alumnes en finalitzar 3r de primària segons disposen les adm. educ. art. 144: administr.educ. podran fer altres avaluacions amb fins de diagnòstic.

DECRET 108/2014 Establix el currículum i es desenrotlla l’ordenació general de l’Ed. Primària a la Com. Valenciana. Disposa avaluació individualitzada en finalitzar 3r de primària en compliment de l’article 12.3 del RD 126/2014 (Curriculo básico de la Educación Primaria)

DECRET 121/2013 Es regulen les avaluacions de diagnòstic en els centres sostinguts en fons públics de la Comunitat Valenciana. Atribuïx a la direcció general competent determinar anualment els nivells educatius en què es realitzaran estes avaluacions.

RESOLUCIÓ 11 de desembre de 2014. Aprova la realització de les proves del curs 2014/2015 - avaluació individualitzada de 3r de Primària. - avaluació de diagnòstic de 1r i 4t de Primària i de 2n d’ESO