Cas Danone.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
RESOLUCIÓ POSITIVA DE CONFLICTES
Advertisements

TFG – Àrea Enginyeria del programari
ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN.
Triangles semblants.
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
UNITAT 1 L’EMPRESA I L’ENTORN ECONOMIA DE L’EMPRESA 1 BATXILLERAT.
La Condició Física i les Qualitats Físiques Bàsiques
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
Disseny de la interfície d’un smartwatch i l’aplicació mòbil
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
TEMA 5 : FUNCIÓ DE NUTRICIÓ
6è de Primària Escola El Cim
ELS COLORS AMB JOAN MIRÓ
@sebastiani64.
ORGANIGRAMES FUNCIONALS: Comparació / oposició
1. L’empirisme de Locke 1.2. Els límits del coneixement
(Robert S. Baron & Norbert L.Kerr )
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
H. EBBINGHAUS. ELS PRIMERS ESTUDIS SISTEMÀTICS SOBRE MEMÒRIA
Son mamífers, vertebrats i herbívors.
EL RATPENAT Fet per: Mario Pinto, Raúl García, Kevin Lopez, Coral Moya i Rebeca Lopez.
ANTECEDENTS I OBJECTIUS
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Estat de benestar i drets socials
SALUT MENTAL.
INTERVENCIÓ EN TABAQUISME DINS LA CONSULTA PEDIÀTRICA
Grups interactius a L’Esquitx
ELS SENTITS DEL PARE CLARET
Reunió Plenària 13 de novembre de 2015
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
BIG BANG I VIA LÀCTIA.
L’AIGUA A LA NATURA.
TEMA 5 : FUNCIÓ DE NUTRICIÓ
El màrqueting i els seus elements
Potser la seva vestimenta deia el que la seva ànima volia reflectir
TEMA 2 DEPARTAMENT DE LLENGUA Y VALENCIÀ (Valencià)
La història de Sísif Mitologia Grega.
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Descobreix la seva paraula.
Sòlids Líquids Gasos Plasma
SALUT MENTAL.
Quina emoció! Què ens voldran dir?
Subxarxes, VLSM y CIDR. Subxarxes. Introducció Quan una xarxa es torna molt gran, és a dir, adreça molts hosts es preferible dividir-la en subxarxes més.
Al camí de Sant Martí hi ha un pi. Que és a prop del mar, de la sorra, de les onades, de les roques...
EL CASTELL ÉS DEL REI, NO DEL VAMPIR!!!!
LA VIDA DE LES PERSONES.
LABANDÀRIA.
LES XARXES LOCALS i els seus components.
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
VIOLÈNCIA I VIH Margarita Sentís i Carmen Borreguero
Cap a l’FCT en els cicles LOE
L’organització del temps
Explica amb detall com ho has fet per decidir el tros que pintes.
Treball per la comunitat Bernat Molina Guillermo Soriano
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
+ L’experiència personal dels favors rebuts (v + L’experiència personal dels favors rebuts (v. 2b) ha suscitat en el salmista una impertorbable confiança.
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
més enllà del PIB: de la mesura a la política i les polítiques
Carta de compromís Manifest 3r ESO B 1.
Llengua catalana i literatura
Promoció de la salut i programació sanitària
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
COM FER UNA EXPOSICIÓ ORAL
RESOLUCIÓ POSITIVA DE CONFLICTES
III Jornada de casos clínics en Vacunes per a l’Atenció Primària
WebQuest “ L’esport, ha de ser violent? ”.
WEBQUEST Una tècnica per a l´aprenentage en la xarxa Internet.
Transcripción de la presentación:

Cas Danone

De quina manera influeixen els factors psicològics en el procès de decisió de compra d’un iogurt Danone?

Índex Factors psicològics: La motivació La percepció L’Aprenentatge Creences i Actituds

La motivació Definició: Estat que condueix a una persona a adoptar un comportament amb el qual aconseguirà els seus objectius. Hi ha una necessitat, es busca informació, s’avaluen alternatives i es prèn la decisió de compra.

La motivació La motivació entre en joc en el factor salut. Danone ven molts productes adreçats a la preocupació per la salut (productes funcionals). Exemple: Una persona que va el metge, i aquest li recomana prendre algun producte per reduïr el colesterol. I descobreix un producte com “Danacol”.

La percepció Definició: Es la manera com les persones obtenen informació i la interpreten, davant un missatge publicitari, objecte, etc. Hi ha una atenció selectiva quan busquem el que ens interessa, i una distorsió selectiva quan excloem el què és contrari a les nostres creences.

La percepció Danone procura tenir cura del seu “packaging” per tal de que el consumidor reconeixi els seus productes de forma ràpida. Exemple: “Danino Petit Suïsse” s’identifica com a producte per a nens.

L’Aprenentatge Definició: Son els canvis de comportament davant l’experiència d’un producte, objecte,etc...Si el consumidor té bona experiència repetirà.

L’Aprenentatge Aquest aspecte entre en joc després d’haver consumit prèviament un producte Danone amb una funcionalitat específica. Si pel consumidor és útil, seguirà adquirint-lo de forma reïterada. Exemple: “Activia” adreçat als problemes intestinals i “Griego” ofereix un gust exquisit.

Creences i actituts Definició: La creença és una opinió o pensament del consumidor davant un producte o tema en concret. Definició: L’actitut és el punt de vista del consumidor sobre un producte, anunci, etc. És una predisposició.

Creences i actituts El consumidor associa la marca Danone amb el següent: Qualitat Innovació Salut Tast deliciós